EMMAMAMMA:lle ja koko perheelle sinne paljon onnea tytöstä! :hug:
Oli kyllä hyvänkokoinen mutta onneks kaikki hyvin.
Ihanaa, sä olit sitten eka :heart:
:hug:
Mulla taas tänään ollu (toistaseks) ainakin vähemmän suppareita kun ed. päivinä mutta saas nähä mitä yö taas tuo tullessaan..
Koirat pitää vielä lähteä käyttää tonne koiranilmaan.. sataa vettä ja on kyyylmä ! :headwall:
No ens viikolla taas lämpenee kuulemma.. saa nähä millon se ns. kunnon talvi tänne etelään paukahtaa
ehkä jouluna?
DJ MUSSUKKA: niin mä en oo kuulukkaan että sais tietoon nyt mihin sairaaloihin niitä irtisanomisia tulee. Mut ois kyl ihan kiva jotain tietoa lakosta saada.. toivon tosiaan että jäis lyhyeks jos se tulee.
Huomenna alkaa rv 37
Viimisiä viikkoi aletaan viedä ja niinkuin EMMAMAMMALLA kävin, ei koskaan tiedä millon kukakin poksahtaa
Mä jo ajattelin että ois SANNA mut eipä ollukkaan.
Muutamalla muullakin kun näyttää olevan ehkä piakkoinkin lähtö.
Jotenkin tuntuu että itekkin vielä lähtee etuajassa, tiistainahan on sit se lääkäri niin saa jotain paikoista tietää.
VANHEMMISTA oli ollu puhetta; mun vanhemmat on suhtautunu hyvin tähän kun on kuitenkin heillekkin ja myös miehen vanhemmille eka lapsenlapsi.
Miehenkin vanhemmat suhtautu yllättävän hyvin, en ajatellu että niiiin hyvin mutta onneks ei oo ainakaan toistasks tullu mitään koputtamista mistään
Toivon vaan ettei sitten tuukkaan mitään lastenhoitovinkkejä ilman pyyntöä, osaan sitten pyytääkin jos tarviin apua.
Miehen äiti oli kyllä sitä mieltä että pitäs kestovaippailla, mä sanoin että senkus täällä jos vauva on hoidossa mutta kotona aion elää kertakäytöillä.
Mulle noi kestovaipat ei jotenkin sovi
KUIN MONI NIITÄ KÄYTTELEE VAI MIKÄ ON SUUNITELMA? VAIPATTOMUUS(KO)?
ääh taas on maha ihan kova.. pitäisköhän sitä vaikka telkkarin ääreen mennä.. bb:kin tulis