Neeanäiti, kiva kuulla siuta kuitenkin noin hyvillä mielin, vaikka kaikenlaista huolta olet joutunu kokemaan :hug: Masukkisi on vain pikkuinen, toivotaan että kaikinpuolin muuten terve, ja miksei olisi, kun liikkuukin niin reippaasti
Tsemppiä viimemetreille!
Nasuli, kirjoittele vaan, voidaan sit kirjotella kilpaa
mie oon nimittäin yksin tällähetkellä kans, ku mies on toisella paikkakunnalla koulutuksessa. Onhan tääl toi esikoinen 2v(--uhmaikineen) mutta aina löytyy kummasti aikaa vilkuilla palstalle
Tänää ei tarvinnu mokkapaloja vääntää ku meni fiilikset tyystin kun väsäsin liian pienen kakkupohjan, joka ei muutenkaan --'ylläri'-- onnistunut! Sain sentää hiukset värjättyä ja siivoiltua sata miljoonaa kertaa uhmakkaan sotkut! Miten se osaakin tuikata just oikeeseen kohtaan kiukkuilullaan!! :kieh:
SIIS ONKO NÄÄ NIITÄ
LIITOSKIPUJA, kun nivusiin vihloo niin et saattaa kävellessä lähtee jalat alta
?!?!?
HepsKatti, meil kans tullaan osakestoilemaan, esikoisen kaa käytettiin vissii kahta vaippaa sillon tällön
Nyt oon tehny kuulkaas jo yhet hahtuva-villikset, ja toiset ois tulossa! Oon myös ostanu huutiksesta muutamat villikset. Sisävaipat pitäs viel tehdä, kankaat on jo kaapissa. TOOSI paljon apuja saa sivustolta
www.kestovaippainfo.fi (kunhan vaan jaksaa selailla ja lueskella..) Tää on sielläkin rekisteröityneenä!
Sairaalaan lähdöstä ohjeistetaa mein sairaalan sivuilla niin, et uudelleensynnyttäjät voi lähtee siin vaiheessa kun supistukset on säännöllisiä. Ja ensisynnyttäjät siin vaiheessa kun on säännölliset ja tulee useemmi ku 5min välein. (vai mite se nyt meni)
tässä linkki mein sairaalan ohjeistukseen:
http://www.ekshp.fi/fi/445/499#milloin