*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
kyl nyt oikeesti muuten nousee toiveet! Vaikkakin supistukset on kivuttomia toistaseks, niin niitä tosiaa satelee ihan tiuhastikin! josko ne siitä voimistuisivat :saint:
No jos lähet yön aikana, ni laita viestii tänne! :D Mie en aio vielä ens yönä seurakses tulla... :LOL: tai ei ainakaan tunnu vielä siltä. Muuta tunnetta ei ole kuin että joku survos sitä halkoo tonne..

 
Täälä kans oli viiem yön aikana ja päivällä muutama aikakipeeki suppari, mutta nyt taitaa viimesimmästä jo olla aikaa..
Tympii tuo mies ku kaikki illat istuu koneella ja pelaa.. :headwall: (siis ensin istuu siellä 8 tuntia ja tekee töitä ja sit sen lisäx istuu usein vielä illakki) Oon vissii niin tosi mukavaa ja mielenkiintosta seuraa.. Netin kautta kun on seurana kaverit..
Nyt vaan ruvennu huolettaan että muuttaakohan tuo vauvan tulokaan asiaa.. Muistaahan tuo välillä muaki ja sunnuntainaki anto kokovartalohieronnan, mut siitäki tuli vain sellanen olo et hyvitteli sitä ku edellisen illan vain pelas ja sai sitte taas mennä sen jälkeen hyvillä mielin pelaamaan... Ja vali vali.. tätähä piisais.. on taas mieli kohollaan.. Sorry.. :ashamed:

Tsemiä maminalle ja lisää supistuksia ja muille myös!!
 
alotetaampas aamun nimenhuuto.

yöllä supisteli joitaki kertoja iha tuntuvasti mutta ei niitä kipeiksi voi sanoo edes valehtelemallakaan.ja yö meni taas valvoessa.ainakin osaksi.yks yö joka kerta kun heräsin niin päässä soi yön rakkaus on lumivalkoinen kertosäe ja tänä yönä soi joka kerta anssi kelan millan kertosäe.ni siitä vielä enempi sit raivostuin ku soi päässä vaan ni vielä vähempi saa unta. :p

toivottavasti lähtö tulis viimestään ens yönä sillä huomena on neuvola johon ei taaskaan kiinnosta yhtään mennä.eri asia jos sielä saiski tietoa että onko mikään edistyny mutta kun ei täälläkään ole kun nuo perus pissat,paino,paineet yms.yllättävän nopeesti on kuitenkin viikko menny.tuntu että eilen kävin neuvolas viimeks.enää reilu viikko tätä jäljellä.toivottavasti.

nyt takas sänkyy ku miehen sai töihin. ;)
 
:wave: täällä!!ja sit mä lähenkin valmistautuu ja 9.45 oon naikkarilla eli jos ei mua näy päivään mennessä,siis lupaan tulla heto kiukkuu jos ne mut kotia viel laittaa,,,ni sit oon hakemas murun kotiin..

karmee väsy ja 2h unta takana!!

suppareita ja jaksuja kaikille :flower:

tietämätön ja muru rv 41+5
 
Tsemppiä tietämätön!!! :heart:

Tääl on nyt aamupuurot vedetty. Nyt voiski jo mennä takas goisii. Yöllä on taas satanu lunta. Ihan ku sitä ei olis jo tarpeeks muutenki, kun se tosta loskaksi muuttuu. Nyt on sentää puol astetta pakkasta. Täytyy vissii mennä ulos sit puol kympin aikaan. Vetää muksuja vähän pulkassa. Voitais tehdä vähän "pidempi" lenkki. Siis mulle on pidempi lenkki 2 km :LOL: Mut onhan seki jo raskaampaa ku vetää kahta lasta pulkassa, eikö?
 
huomenia äipät:)..voih,mä niin haluan lähettää voimia teitille näille varmaankin jumalattoman pitkille vikoille päiville..my all sympathy is with you :heart: ..suoraan sanottuna ite oisin hajonnu sen myrkkyfiiliksen all jos minuu ei ois ollut pakko käynnistää aiemmin!!jaksuja kovastes kaikki :hug:
täällä ollaan tänä yönä valvottu kans perkules kolmesta saakka,ja vihdoin pikku "maahinen"nukahti...ehkä hällä sattui masu tahi ei vaan nukuttanut,mene ja tiedä..
..ja taas tuntee itsensä todella pieneks ja voimattomaksi,kun ei voi auttaa.. :ashamed: ..mulla on muuten menossa ihan kauhian paha horminimyllerrys kropassa,kuuluukohan se asiaan synnyttämisen jälkeen??..ihan valtava itketys kaikesta pienestä liikutuksesta ja toisaalta taas ihan hysteerisiä naurukohtauksia...kreisiä sanon mie!!..mutta enivei,pikkulauantaita daamit,ja tsemppistä tuhannesti! :wave:
 
:wave: minäkin täällä. Mun supparit on hävinneet sen siliän tien! Maanantaina oli edelliset, mutta hermoromahdusitkujen jälkeen ne hävisi kokonaan... :kieh:

Onpas tullut taas tekstiä- muistaakohan edes kaikkea enää..

Kiva kuulla Czarina susta! Toivottavasti pien pääsee pian kotiin.

Jännä hyvä että sait rauhoituttua saunassa. Kuulosti niin ihanalta, että taidan tänään paukata äidin luokse saunomaan. Meillä ei ole vielä omaa saunaa...

Mulla on nyt viikon särkenyt niskaa yhdestä tietystä kohdasta ihan pirusti... Ei auta kylmä eikä kuuma kuin vaan hetkellisesti. On asentoja, joissa kipu ei tunnu, mutta välillä ihan kamala särky. Se on sellainen tulehduksenomainen särky- pitäisikö tästä olla huolissaan? Onko muilla?

Käytiin eilen ostoksilla. Itseasiassa olin päivällä ensin äidin kanssa ja illalla miehen kanssa. Matkaan tarttui miehelle melkein koko asukokonaisuus, itselle uudet hanskat ja joulukortteja. Ajattelin että edes osoitteet voisin kirjoittaa valmiiksi ja miettiä sitten kuinka paljon niihin avautuu vauvasta jne.. Meillä on ollut aikamoinen vuosi; alettiin rakentamaan taloa, mies aloitti työn ohella koulun, tulin raskaaksi, mies vaihtoi kesän jälkeen työpaikkaa ja yhteistä aikaa siis lähinnä vietetään öisin vierekkäin sängyssä tai raksalla hommissa. No mullehan tuli raksakielto jo monta viikkoa sitten, mutta ainahan sitä voi netistä etsiä tarpeellista tietoa asiaan liittyen ja kierrellä laattoja, lattioita yms kaupoissa.

Olen NIIIIIIN kateellinen niille jotka on taas lähteneet laitokselle.... Mutta kuitenkin iloinen heidän puolestaan. Onpas muuten ristiriitainen tunne..... :/
 
täällä vielä... :| ei sitten lähteny voimistumaan ne kivuttomat supparit, vaikka niitä tuli tosi nätisti ainakin tunnin ajan 5min välein. Aattelin et nyt tulee kyl niin säännöllisesti et ois hyvät mahikset voimistumiselle. Mut ei. Oikein nukuin yöni johoki viitee saakka.. siit sit taas pari tuntia pyörin vaan sängyssä, ja nukahdin uudellee vähäks aikaa.
Ihan varmaa sen saunan syytä ettei lähtöö tullukaan! Jos kerta suihkukin lannistaa supistukset niin miksei sit se lämmin saunakin!?!
No joku toinen kerta sitten.

Kiva kuulla taas teistä Lulu! Noo, pian huomaat että Maahinen onkin jo n.4kk, ja alkaa oppia paaaljon uusia juttuja hurjalla tahdilla! -ja se tahti rauhottuukin vasta sit joskus 2v, jos vielä sillonkaan... Et vaikka vähän väsyttäskin jne, niin koita painaa mieleen kaikkia niitä pieniä hetkiä, ne on myöhemmin kullan arvoisia :heart: ..

vauvat kun on niin vähän aikaa ihan pieniä :heart: Ite muistan esikoisen kasvaessa saaneeni hurjia itkukohtauksia siitä että oon menettämässä miun pientä vauvaani, ja tuntui ihan kauheelta miten aika vilisi ohi silmien... Kohta se oli jo vuoden.. ja pian sit 2.. Harmi ettei aikaa voi pysäyttää :|
Ite muistan tosta vauva-vaiheesta vaan yhen jutun kaikista kirkkaimmin.. istuin sängyn laidalla vauva sylissä ja katselin ikkunasta hiljalleen satavaa lunta ja nättiä pakkasmaisemaa. Sillon muistan et mietin että tämän painan mieleeni, oli niin kaunis hetki:)

no, löpinät sikseen..=)

mamina 39+5
 
Veijari Mulla on noita kipeitä kohtia niin lapaluiden välissä kuin niskassaki. Mulla on vaan kertakaikkiaan menny tietyt kohat ihan lukkoon ku saa/voi nukkua vaan kyljellään ja yleensä mäki nukun vaan sillä yhdellä, kun mies valitaa että höngin hänen päälle jos nukun naama mieheen päin. Ollaan muuten tostaki kinasteltu niiiiiin monta kertaa. No haloo, miks mun mies sais aina sitte maata miten lystää, jos mun pitää olla tasan yhes asennos. Se voi ainaki nukkuu selälleen ja mahalleen ja ihan miten vaan.

Mä sanoisin että noita kipeitä kohtia kannattaa mennä hoivaamaan sit ku vauva on syntyny, eli siis jos tulehdusta olis. Mut mä en oo lääkäri, mut ajattelin vaan niitä lääkkeitä ja voihan se olla että sullakin vaan tosiaan niin pahasti lukossa. Voihan sitä käydä näyttämäs. Kait hierojatki voi jotain tehdä. Vai saako ne hieroo niskaa ku on raskaana? Mee ny sit ja tiedä.
 
Kyllä varmaan hieroa saa, joku ammattilainen joka tietää mitä tekee. Lääkkeitä en tahtois ottaa, mutta toi onkin niin outo kipu, että ei aina tunnukaan. Just eilen juteltiin miehen kanssa että pitää mennä hierojalle kun vauva on maailmassa.
 
paikalla :wave:
yön saldo: tasan yksi vessareissu ja neljä muuta herätystä esikoisen toimesta.
aamun saldo: yksi todella kiukkuinen tekstiviesti miehelle. Kai se silti tänään ois kotiin palattava, vaikka motivaatio moiseen tasan nolla.
 
Teho ilmoittautuu aamun nimenhuutoon! Mies jätti tänään tietokoneen kotiin niin pääsen tänään lukemaan/kirjoittelemaan päivän kuulumisia myös päivälläkin.
Veijari Mä olen nyt kärsinyt niskakivuista pari päivää ja päänsärky on myös ollut ihan kauhea. Lääkäri sanoi, että Panacodia voi ottaa ja Panadolia vaikka kaksi kpl kerralla, jotta pääsisin tästä kivusta eroon. Ilmeisesti noiden lääkkeiden ansiosta nukuin kuin tukki viime yön ja vessakin tarvitsi käydä vain kerran, jee :kieh:
Czarina Olipa ihana kuulla, että kaikesta alkudraamasta huolimatta vauva voi hyvin ja saa parhainta mahdollista hoito teholla. Paljon voimia sulle :saint:
mamina Onpa sun kroppa nyt oikullinen sulle, kun tarjoaa aina vain harkkarisuppareita eikä päästä sua tosi toimiin. Mulla tuli pari suppari eilen, kun oltiin miehen kanssa iltakävelyllä, mutta siihen ne valitettavasti jäi :(
Nyt taidan lähteä tekemään mansikkamannapuuroa :p

Teho rv 40!!!
 
oikeesti, miten voikin olla näin huono päivä! koskaa ei pääse tositoimiin, maha on paska ja tiellä vaan koko ajan! Muksu pasko housuunsa, vaikka sitä enne miljoona kertaa yritin passittaa potalle!! ai saakeli, kohta voin soittaa valkotakit viemää pyöreesee huoneeseen, hermot kireellä nii kunnolla, et ihan oikeesti kohta sekoaa pää! :kieh: :kieh: :kieh:
 
Täällä alkaa kans niiiiin hajota pää! OOn yhä vakuuttuneempi siitä, että tää tyyppi ei osaa täältä itse ulos tulla! Niin paljon mieluummin kasvattelisin sitä tällä puolella. Nyt se on ainakin varmasti jo yli 4kg. Päivät menee niin hitaasti ja epätoivo vaan iskee. Iltaisin menee nukahtamiseenkin nykyään vähintään 3 tuntia, vaikka yksiössä olis hiljasta. Ei vaan uni tuu. Ehkä parempi, etten nyt kirjottele enempää, kun tää on vaan tätä valivalia. Toivottavasti muilla parempi ja toiveikkaampi päivä!

Myy 40+5
 
Täällä ollaan :wave:

Czarina, kiva että alkuhämmingeistä huolimatta vauvalla on kaikki ok!

Nukuin yöllä niiiiin huonosti, ensin en meinannut millään saada unta ja sitten vielä heräsinkin joskus keskellä yötä ja valvoin varmaan pari tuntia :kieh: Ei olis siis eilen pitänyt nukkua niitä päiväunia :saint:

Täällä ei merkkiäkään synnytyksen lähestymisestä, ei ainuttakaan supistusta eikä tietoakaan limatulpasta :eek: Mulla ei siis koko raskausaikana ole ollut yhtään ainutta kipeää supistusta, jännityksellä odotan että miltä ne oikein tuntuu...

Jospa tästä lähtisin lyllertämään kirjaston suuntaan, ehkä tuo ulkoilma vähän piristäisi :)
 
Jotain piristystä tähän päivään. Soittivat äsken äitiyspolilta, että pääsen sinne perjantaina kontrolliin vauvan koon takia. Jes! En uskonut, että olisin näin nopeesti sitä aikaa saanut. Edes jotain, mitä odottaa. Tässä kun nyt viiteen viikkoon ei ole saanut mitään järkevää tietoa omasta tilanteesta. Neuvolan arvailuista kun ei paljon irtoa.
 
LEP
Paikalla ollaan täälläkin! |O Yön saldona täällä 3 vessareissua ja muuten vaan pyörimistä. Eikä edelleenkään supistuksen supistusta, ei limatulppia, ei mitään... :kieh:

Turhauttavaa tämä odotus... Vaikka tietää, että ei tässä nyt enää kauaa ole, kuin maksimissaan sen pari viikkoa, mutta odottavan aika on silti pitkä! :/ Masu on niin pinkee, että auts! Koko maha taitaa olla jo niin täynnä tuota vaavaa, että mahdu kohta tietenkin mistään ees tulemaan. Vai tuntuuko ne pienemmätkin vauvat siltä, että täyttää koko masun? :xmas:
Haluisi jo synnyttää, kun ei jaksaisi enää sitä asiaa jännittää pidempään ja sitten jänskättää vielä sekin, että millainen ötökkä sieltä masusta on tulossa. :whistle:
 
jahhas, ja oudommaksi muuttuu. Mitä vahaa tuolta alapäästä oikein tulee?! siis ei tosiaan oo mitää limasta.. voisi luokitella TODELLA jämähtäneeksi ja kuivuneeks valkovuodoksi, tosi vahamaista! ihmetys oli suuri kun vessareissulla huomasin et alkkareissa oli hurja kerros kuin hiusvahaa! :eek: kai se on iha normia? onks kellää muulla ollut vastaavaa??
 
Tää on tosi outo tilanne mulle! Kummatki lapset nukkuu ja tääl on ihan rauhallista. Mä saan olla ihan omissa oloissani. Ihanaa...Nyt ku olis fazerin sinistä viel ni olis bueno, mut kyllä tääki jo kelpaa. Harvinaista herkkua!!! Taisi ulkoilu ja pulkkamäki tehdä tehtävänsä. :D
 

Yhteistyössä