Äitipolilla kävin taas eilen. Vauva kasvanut ja painoarvio nyt 1,6- 1,9 kg. Vartalonympärys ei ollut kasvanut, muuten kyllä. Mulle tehtiin sisätutkimus ja paikat kiinni edelleen hyvin. Ultrassa kans kaikki ok! Mieslääkäri oli, mutta ei se mua haitannut. Oli just ollu tekemäs keisarileikkausta ja äitipolilla mulla meni siksi n. 3,5 tuntia.
Olin sykekäyrillä ja vauva liikkui koko ajan ekalla kerralla ja käyrää ei saatu. Piti ottaa uus käyrä ja olikin jo aivan toisennäköistä, kun vauva rauhoittui hieman ja syke ok, vaihteli 120-160 välillä. Liikkuessa yleensä korkeampi.
Vauva on perätilassa jälleen. :ashamed: Pääsee vielä hyvin kääntyilemään.
Lulu Älä välitä kommenteista, jotkut ihmiset pitävät odottavaa äitiä omaisuutenaan
jota voi arvostella mielin määrin. Mulla pänvastoin ihmetellään kun on niin pieni maha ja laskettuun aikaan ei enää kovin kauaa. Mulla on yleensä ollut sama juttu kaikissa raskauksissa. Muualta en juuri liho ja nytkin tullu ittelle vain 3,5 kg.
Ykskin kysyi olenko puolessa välissä. Toisilla näkyy vatsa enemmän, toisilla vähemmän, vaikuttaa monet asiat. :hug:
Mukavaa päivänjatkoa! :heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 34+4 :heart: