|O Mua niin stressaa nämä hääjärjestelyt, tänään on taas saanu juosta joka paikassa koko päivän, oli koemeikkiä, koekampausta, olkainten lyhennystä... :kieh: Olo on jo kun maitolehmällä, kun rintsikoiden koko on vaihtunu 70b:stä yhtäkkiä 75d:hen
Kuinka isoksi ne vielä kasvaa :headwall:
Lauantaina sitte juhlitaan meidän häitä, jos siihen asti pysyy järjissään
Täälä mahassa asustaa kyllä aikamoinen jumppaaja, mieletön meno päällä aina kun jonnekin istahtaa tai menee makaamaan. Hyvä vaan, niin tietää ainakin, että mahassa on kaikki kunnossa. Jos pojat puhuu tuossa lähellä mahaa, niin alkaa kamala pyöriminen ja potkiminen :heart: Koira taas on hylänny mut kokonaan. Ennen se makoili aina mun sylissä, mutta nyt ei halua tulla ollenkaan, kai se kuulee sieltä mahasta niin hyvin kaikki äänet ja on päättäny, että hän ei enempää sisaruksia halua
Kun odotin poikia, niin koira makas koko ajan korva mun mahan päällä ja kuunteli kiinnostuneena ääniä.
Maanantaina pitäis täytellä nuo kelan paperit, piti odottaa niin kauan, että ollaan virallisesti naimisissa, ennen ku alan niitä lähettelemään.
Nyt lähden koiran kanssa tuonne vesisateeseen, vaikka nämä
nivuskivut on niin kamalat, että en meinaa päästä kävelemään. Muutaman kymmenen metriä menee hyvin, mutta sen jälkeen on kävely tuskaa, myöhään illalla en meinaa päästä kävelemään ollenkaan. Inhottavaa kun ne alkaa jo näin aikaisin :kieh:
Kai nyt voi jo toivottaa hyvää viikonloppua, kun tuskin ehtii pahemmin koneella viikonloppuna istuskella :wave: