Itse alan suuntaamaan ajatuksiani jo marraskuuhun, vaikka lokakuu onkin vasta alussa... tällä hetkellä kuitenkin näyttäisi siltä, että lokakuussa ei tärppi käy (ei oikein menny nuo ajoitukset kohdilleen...). nyt elellään lokakuu vaan stressitöntä ja rentoa elämää, ja seuraavassa oviksessa sitten taas heilutellaan sitä peittoa ihan toden teolla! Itsellä siis nyt kp 20/28-31 ja yk 2.
Jaa onko tämä joku uusi pino? Minä voisin liittyä tähän. Mulla yritys käynnistyy seuraavassa kierrossa ja jos ei heti tärppää niin sitten siirtyy useamman kuukauden johtuen miehen intohimoisesta (typerästä) harrastuksesta...metsästyksestä. Hän kun eilen illalla ilmoitti että ei vauvoja metsästysaikaan eli elo-lokakuussa. Plääh. Olin suunnitellut kaikkea muuta. Eli jos tärppäisi marraskuussa niin lapsi syntyisi ennen metsästyskauden alkua . Olen kuitenkin jo 36v joten aika epätodennäköistä et tärppäisi heti mut toivotaan silti -
Tilasin ovistestejä ja raskaustestejä ihan intona ja oon tässäkinm kierrossa yrittänyt saada ovista esiin mut ei oo näkyny... tiedä sitten ovuloinko enää ollenkaan. Mutta siis kaksi pientä lasta mulla jo on.
Tulin tänne ilmottelemaan, että tuo lokakuun pino muuttui myös marraskuuta suunnitteleville! Siellä on mahtava porukka koossa, joten olisi sääli lähteä hajaannuttamaan... Ja kaikki uudetkin ovat tervetulleita!!
Tosin jos haluatte oman pinon pitää, eipä sillekään estettä ole