+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

EEEIIIII MG :hug:

KOKENEILTA APUA:

oon tehny ovistestejä kp9-12 10 & 11 oli vahvemmat tänään jo¨tosi haalea vaihteleeko se väri kierron aikana ? tai lähinnä voiko se välillä vahvistua ja taas heiketä vai meneekö se joka päivä vahvistuen huippuunsa ?
 
mg: Nyt se täti hemmettiin sieltä sun luotas!!! Mulla oli kuopuksesta juuri tuollaista verensekaista valkkaria alkuraskaudessa. Eli vielä on toivoa!!! :hug:

Minnarun: Vaihtelee. Riippuu siitä milloin tekee, kuinka kauan ollu rakossa ja paljonko juonut ja hormonin määrästä ja vuorokauden ajasta. Laitan taas kuvan hyvästä esimerkistä omasta liuskarivistä:

Aijaa.com - 6763193.jpg
 
MG Hus hiiteen täti ja plussa tikkuun!
Huldasharks Kiitos hyvistä kuvista. Itse alotin eilen tikuttamaan ja vähän pihalla vielä noista viivoista.

Alku kierto menossa, joten ei mitään tapahdu tässä navassa. Joka päivä tulee teidän kuulumiset kyllä luettua. Marraskuuhun mahtuisi vielä monta plussaa. Plussatuulia kaikille!
Ens viikolla pitäisi olla ovis. Jännittää, miten testien kanssa käy ja löytääkö sitä kropastaan kuitenkin jotain ovisoireita.
 
mg voi apua! Jospa se kuitenkin olis vielä harmitonta raskausvuotoa, kokemuksella voin sanoa, että sitäkin esiintyy... Hope so, ajatuksissa mukana :heart:

Mein vauva lähtee huomenna! Mitenhän mä sitten pärjään? :D Nauroin jo kaverille, että mein pitää sopia sellaset vuoroviikot, vähän kuin eroperheissä :D
 
Kiitos kaikille hengessä mukana olijoille! :flower: Vielä ei ole kovin paha mieli, olen lähinnä hämmentynyt. Itkuisa olo on kyllä, mutta sitä on ollut jo monta päivää. Jos tämä vuoto nyt tosiaan on menkat, niin maanantaina pyydän ajan lääkärille lähetettä varten ja taitaa mulla olla muutama muukin asia. Katsellaan sitten joulukuun jälkeen mikä on tilanne eli siihen asti on aikaa joko raskautua tai asennoitua lisähoitoihin. uuteen kiertoon meinaan pyytää miniasperin-reseptin, jos se auttaisi kiinnittymisessä. Toivottavasti sitten ajoitus oviksen osalta tulee hyvin, että mahdollisuus tärppiin on.

Varmaan huomaatte, että mulla on jo ajatukset uudessa kierrossa vaikka toivoa vielä hieman onkin. En vain jaksa enää uskoa vaikka haluaisinkin.

Plussista puheen ollen: Tälle kuulle ei ole tullut vielä yhtään plussaa, vaikka ollaan kohta puolessa kuussa! :O Yleensä olen lyhentänyt puolen kuun aikoihin edellisen kuun plussanneiden listan pelkkiin nimimerkkeihin, mutta nyt taitaa venyä se muokkaus. Toivottavasti niitä plussia alkaa tulla rytinällä ja ehkä saadaan uusi ennätyskin tehtyä. :) Plussapölyisiä ja vauvaliimaisia tuulenpuuskia siis kaikille! Alkukiertolaiset tulkoon sitten ensi kuussa perässä! :) Voitaisiin perustaa oma pino tutun porukan kanssa: + + + MARRASKUUSSA PLUSSANNEET, joulukuuta suunnitelleet + + + . :D Tai sitten + + + MARRAS- JA JOULUKUUSSA PLUSSANNEET + + + . :)

Minnarun > Mulla ainakin vaihteli viiva vähän senkin mukaan kuinka laimea tai vahva näyte oli. Koitin aina olla juomatta sen pari tuntia ja pidättää saman ajan. Näytteen vahvuudessa oli silti eroja. Plussatestien näytteet eivät vahvoilta näyttäneet, mutta selkeä plussaviiva tuli, joten kyllä se ovis sieltä erottuu ohjeita noudattamalla. :) Luultavasti sulla on ovis vielä tulossa eli peittojen heilutusintoa ja ovisplussatuulia sulle!

Mariel85 > Myös sinulle peittojen heilutusintoa ja ovisplussatuulia! =)

Viola30 > Jos eilen vielä limaili ja tänään ei, niin ovis on ollut varmankin eilen. .) Laitanko sulle dpo1? Plussapuhureita!

skorpioni07 > Ehdottomasti kannattaa hakea sitä paikkaa! Mieti jatkoa sitten, jos/kun raskaustesti näyttää plussaa. Jos paikan saat ja se tuntuu edelleen unelmatyöltä, niin sinuna tarttuisin tilaisuuteen. Vauvakuumeilua jatkat niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Ei se työnantajalle kuulu. :D Voihan se raskautuminen kestää kauankin ja sitten sinua harmittaisi, jos et paikkaa edes hakenut. Tietenkin tuossa on sitten se, että jos saat sen paikan ja raskaudutkin nyt ihan pian, niin ehtiäksesi olemaan myös töissä mahdollisimman paljon (ja nauttia siitä unelmien työstä), et juurikaan kärsi hoitovapaita pidellä. Jos kyseessä on projekti, niin niitähän usein jatketaan ja silloin saisit lisäaikaa. Kesken projektinhan harvemmin työntekijää vaihdetaan muuta kuin äitiysloman tai sairasloman sijaiseksi. :) Plussatuulia ja onnea unelmatyön hakuun! :D

karvatonkoira > On varmaankin keltarauhaskipua. Toivottavasti helpottaa pian tai vaihtuu kiinnittymiskivuksi. :D Lisäänkö sinut piinailijoihin?

Huldasharks > Kiero suunnitelma! :D Toivottavasti toimii. ;) Itse mietin pikkujoulujen järjestämistä, mutta ilmeisesti olisi jo pitänyt sopia, kun enää ei taida tätiä ehkäisevää vaikutusta niillä mietteillä olla. :kieh:
 
MG: Voi kurjuuksien kurjuus, jos täti nyt saapuu :hug: Toivottavasti menisi kuitenkin sinne naapuriin! Mulla oli esikoisesta parina päivänä tuhrutteluvuotoa niihin aikoihin kun menkat piti alkaa. Jospa tuo sinun tuhruttelusi olisikin sellaista kiinnittymisvuotoa. Toivotaan niin!

ON: Eipä tässä kummenpia kuulu. Odottelen vaan kunnon vuotoa...:( Ja kokemuksen mukaan siihen menee vielä monta päivää. En millään malttaisi odottaa niitä hormonikokeen tuloksia! Olisi niin helpottavaa tietää mistä on kyse ja saada sitten mahdollisesti lääkkeet tilannetta korjaamaan. Luteaalivaiheeni jää kyllä tosi lyhyeksi, kun tiputteluvuoto alkaa jo dpo 8. Se viittaisi keltarauhasen huonoon toimintaan, joka taas on yleensä seurausta munarakkulan huonosta kehityksestä. Näin ainakin ymmärsin kun tietoa netistä googletin. No ens viikolla se selviää :)
 
MG.lle jaksamiset ja kaikille tsempitykset, kyllä me raskaaksi vielä tullaan.
omaa napaani: kävin ultrassa ja sain puhtaat paperit niin ultrasta kuin kaiken maailman verikokeista, mukavaa.
Outoa että tässä kierrossa on jo mahdollinen ovis kun yleinsä tuee 50päivän välein:D Nuori naislääkäri oli sitä mieltä että jos joulukuussa ei plussaa tule menen hänelle ja saan jotain hormooni pistoksia? Kuuluisin tavallaa johonkin "melkein lapsettomuus vauvakuumeisiin" mutta täällä teidän kanssa on jotenki mukavampaa:)

Onneksi tressi on hävinnyt ja vauvan puuhastelusta on tullut oikeastaa ilo ei päämäärä <3
miten muilla?
 
miimii10 > Kiitos! Kyllä me raskaaksi tullaan! Ei periksi anneta. Meilläkään ei paineita oteta vaikka asia toki surettaa. Ollaan myös noita melkein lapsettomia (vaikka tuo esikoinen onkin olemassa). Vaikka ovista aloitinkin tikuttamaan mennessä kierrossa, niin lapsi saa kyllä alkunsa rakkausesta eikä rutiininomaisesti puuhasteltuna.

Vuoto on sen verran runsasta, että kyllä tämä taisi olla tässä. Kivut ovat vielä lievää juilintaa, mutta luultavasti huomenna tarvitsen jo vahvaa buranaa. Teen kuitenkin sen testin aamulla, kun silloin on pitempi pidätys ja hormonipitoisempi pissa. On sitten lääkärille todistetta, jos tämäkin kemialliseksi osoittautuu. Luteaalivaihe jäi aika lyhyeksi eli ei taida Terolutit minun kiertooni auttaa ainakaan silloin, kun aloitan ne vasta oviksen aikaan tai sen jälkeen. :(

Ei huvita edes nukkumaan mennä. Onneksi saan aamulla nukkua pitkään, joten ehkä mieli on parempi sitten aamukahvin jälkeen. Ennen sitä en voi sanoa olevani hereillä. :LOL:
 
Voi MG! Jaksuja... :hug:

miimii10: Sulla on niin ihana asenne! Osaispa ittekin olla ottamatta stressiä siitä ja vaan nauttia siitä tekovaiheesta ja tähän elämänvaiheeseen kuuluvista hyvistä puolista (kun esikoista ollaan yrittämässä), esim. pitkistä viikonloppu-unista. Kiitos kun muistutit mua taas siitä kuinka paljosta pitäis nauttia vaikka vauvan tulo ei heti tärppäiskään!

SiSa78: Voi kun se täti ei kuitenkaan tulis. Tai tulis sit heti jos on kerran tullakseen ettei tarvis odotella... Toivottavasti hormonikokeiden tulokset olisivat pääosin kunnossa, mutta saisit jotain selvyyttä asiaan.

ON: ovista odotellessa, lupaavaa pienen pientä nippailu toisella puolella, tosin muistaakseni tossa kierrossa, jossa oviksen bongasin kesti viikko kivuista siihen ovisplussaan...
 
Hei kaikille! Ilmoitan että olen nyt jonkun aikaan vähän hiljaisempana täällä...PAPA:N luokka oli muuttunut melko huonoon suuntaan ja koepalat otetaan pian. Seurailen teidän kirjoituksia ja ehkä jossakin vaiheessa tulen taas kirjoittelemaan. Plussatuulia kaikille!!!!++++++++++++++
 
Ihanaa lauantai päivää kaikille.:flower:

Monille kysyjille:Sylki-testi on tosi helppo tulkita, siihen tulee oiviksella ikääkun kasahiuksia, kun ennen ja jälkeen oiviksen siellä näkyy melkein vain pilkkuja :D Tilasin ton Donnan muistaakseni mammaksi.net ja maksoi jotain 40€. mutta sitä voi käyttää iäisyyksiä, kun vain vahtaa patterin välillä. Kyllä se varmasti tulee halvemmaksi kun oivis tikut pitkällä aika välillä. Vaikka kyllähän mä toivon että jää mahd. pian käyttämättömäksi :LOL:



Omaa : Täti se vaan todella yllätti kp25/28-30 yleensä mulla on tosi tarkasti tohon väliin tullu. Outoa! : / No nyt kp4, tästä se taas alkaa vainoharhalilu :D
 
Kiitos macy gray ovis+ tuulista!
Heti tuli tänään+! Jee! Uskomatonta! Ei ikinä oo näin aikaista ovisplussaa ollu! En osannu yhtään odottaa.. Mut niin vahvalta näytti et päätin digin uhrata ja hymynaama se sieltä tuli! :)
Vähän huonoon ajankohtaan kyllä tuli tuo, mutta parin viikon päästä se sitte tiietään oliko huono vaiko hyvä ajankohta... Huh ku jännää..
 
bluebaby voimahali! Tuu sitten kertomaan koepalan tulokset, toivotaan hyviä uutisia. :hug:

Voi macy gray, olen tosi pahoillani jos täti iski sulle kunnolla, voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon. Olisin niin toivonut sinulle plussaa. :heart:

Omaa napaa, kiitos kaikille tsemppauksesta ja hyvintä neuvoista! :heart: Tein tänä aamuna apteekin oman testin, vaikka piti jättää testaaminen huomisaamuun, lähinnä sen takia, että mies on tänään töissä ja halusin tietää tuleeko testiin edes mitään haamua eli kannattaako alkaa tekemään työhakemusta. Päätin että jos tästä kierrosta ei tärppää, niin sitten teen hakemuksen ja jätetään vauvanyritys hieman taka-alalle vähäksi aikaa jos satun saamaan tuon työn. Jos taas mua ei valita tähän 2-vuoden projektiin, niin vauvaprojekti saa jatkua entiseen malliin. Eli nyt siis hakemusta rustailemaan, kun poika on päikyillä ja mies töissä eli mulla työrauha. :)
 
Ihanasti Muffinssi sanoit et nyt taas alkaa se vainoharhailu :D Se on niin totta :)

mg, mikä tilanne?

bluebaby, älä vielä murehdi. Mulla oli samankaltainen tilanne nuorempana ja tilannetta seurattiin, mutta lopulta papa taas normalisoitui. Kukaan ei osannut selittää, et mistä ne solumuutokset johtuu. Tsemppiä ja ilmoittelehan kuulumisiasi!

Leo81, samat sanat, pääasia et on ees joku dpo. Nim. dpo 1!

.) Nyt on ainakin yritetty parhaamme, nyt vaan herran haltuun. Oon näköjään kipeenä, lämpöä ja voimaton olo, poika on ollut nuhainen ja lämpöilevä jo viikon. Lähetin miehen ruoka- ja karkkikauppaan, illalla tulee kavereita kylään, kääretortun lupasin leipoa.

Kaikille miljoonasti plussatuulia!!

Viola dpo 1
 
Onpas täällä paljon uutta juttua!! :O

mg: :( Ihan tyhmää, eihän sen noin pitänyt mennä. :hug:
ovistelijoille (mikä sana :D ) paljon peukutuksia, teitä olikin aika monta kellä mentiin pari päivää ennen - pari päivää oviksen jälkeen -hetkillä. :)
bluebaby: Inhottava juttu. :| Toivottavasti kysymyksessä ei mitään vakavaa.

Tosiaan, vähissä on plussat...mutta toivottavasti niitä tulee sitten loppukuusta roppakaupalla. :heart:
Omat jännitysmomentit menee ihan loppukuulle...siis jos kroppa ees alkaa toimimaan... :|
Täällä siis täti vielä täydessä vauhdissa. Ihan mälsää.: /
 
Viola30 > Taisi olla tätillä tärkeää asiaa, kun piti väkisin tunkea kylään. :mad: Kivut tosin eivät ole alkaneet, mutta eiköhän nekin kohta tule. Sen verran reilusti vuotaa, että ei ole tilanne epäselvä. Aamulla kyllä testailin ja olikin sen verran tuju näyte, että varmasti on luotettava tulos sen puolesta. Nega siis oli sekin. Viivanpaikan nään, mutta selkeästi se on väritön. En tiedä olisiko kemiallinen ollut ja sen selvittäiseen tarvittaisiin herkkä luotettava testi tai verikoe. En koe välttämättömäksi, joten annan olla. Eiköhän näillä tiedossa olevilla faktoilla päästä etenemään.

Mariel85 > Onnittelut ovisplussasta! =)

Muffinssi > Pahoittelut tädin hätiköivästä saapumisesta! Onneksi kohta pääset uuteen yritykseen. Plussatuulia!

bluebaby > :hug: Toivotaan asian pikaista selviämistä ja sitä, että olisi ihan harmitonta.

Omaa napaa tulikin tuossa Viola30:lle kommentoidessa. Hämmentää edelleen tuo tätin aikainen saapuminen ja luteaalin lyhyeksi jääminen. Toivottavasti lääkäri kirjoittaa mulle jotain apuja tähän kiertoon vaikka ensin ajattelinkin jatkavani viimeistä kiertoa Teroillen ilman lisäkonsteja. Miehelle pidin kyllä puhuttelun ruokavaliosta, kun liian vähän syö kasviksia ja muita ns. tuoreita. Omega3-kapselit myös määräsin hänelle. Minussa se vika on, mutta on miehenkin syytä itsestään huolehtia. Ei se ainakaan asiaa auta, jos hän välinpitämättömästi suhtautuu omaan hedelmällisyyteensä vaikuttaviin asioihin. Paljolti on tieteämättömyyttä, joten täytynee pitää yhteinen lukutuokio.
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



lauantai 13.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
HelinäKeiju10..............kp56/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp51/28.................1. lapsi.......yk10
vimmu.......................kp43/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
Huldasharks...............kp38/40-44..............3. lapsi......yk5
Okaasan....................kp32/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
skorpioni07.................kp29/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp28/32-34...............2. lapsi......yk4
Viulu..........................kp27/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp26/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika.................kp25/30....................2. lapsi......yk6
SiSa78.......................kp24/28-30.....32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp24/31............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp23/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp22/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp20/29.....................................yk5
Leo81.........................kp19/28-33...............3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp19/?.............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp18/35..........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp16/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp15/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp15/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp14/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp14/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
Mariel85....................kp14/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp13/31...........30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp13/26...........28v.....1. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp10/28-32......27v.....1. lapsi......yk3
Mirage......................kp10/27-28.................2. lapsi......yk3
miimii10....................kp9/36......................................yk6
JiiMii82......................kp9/30-31......27v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp8/28-32.......35v.....3./4. lapsi...yk2
Muffinssi....................kp4/28-30.......21v......1. lapsi
bluebaby...................kp4/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp3/?..............28v.....2. lapsi......yk1
macy gray.................kp1/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, iloksi



PIINAILIJAT
vimmu.......................dpo29
Huldasharks...............dpo12
tätimoonika...............dpo11
SiSa78......................dpo10
iines83......................dpo10
Kristen......................dpo6
hemari......................dpo6
manzu.......................dpo5
Leo81........................dpo3
Viola30......................dpo1
Mariel85....................dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1
sandemar........23.10. ....kp30/?.....................3. lapsi....yk1
Silva...............30.10. .....kp26/28..........28v....2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
bluebaby Toivotaan, että asiat selviää pikimmiten, ja ettei lopputulos ole kovin huono :hug:

Mä nyt tulin kovan kiireen keskellä vaan pikaseen kommentoimaan omaa napaa, sillä en voi jättää teitä paitsi tästä jännityksestä :D

Nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn

Sillä vastoin omien odotuksen nyt vaikuttais aika hyvältä, ainakin hedelmöittymisen suhteen. Toivottavasti pikkanen vaan porautuisi kunnolla kiinni...
Ovulaation jälkeen lämmöt nousi normaaliin 36,8 tietämille. Eilen oli se tuntemus alavatsalla aamupäivästä ja tänä aamuna lämmöt oli jo päälle 37. Lisäksi yönaikana valkovuoto on runsastunut huimasti (ja on aika vetistä) sekä kn on aika kova.
Mulla on vahva tuntemus, että hedelmöittyminen on ainakin tapahtunut ja jonkinlaista kiinnittymisyritystä menossa. Ihan vaan noista oireista ja etenkin lämmöstä päätellen! Nyt mä vaan toivon, että mun lääkkeet ovat oikeesti pehmentäneet sitä kohdun limakalvoa niin, että se jokin porautuisi ja nappaisi nyt kunnolla kiinni!
Viikon verran pitäisi vielä odotella menkkojen alkua, ennen kuin testiä uskaltaa kaivaa esille!

Muoks muoks. Ja vielä tuo "vanhanajan" raskaustesti :D Eli siis hyppiessä sattuu rintoihin, vaikka on liivitkin :D
 
Viimeksi muokattu:
täällä on taas testailtu eilistä vahvempi... siis ovista =) mie oon kauhean alakuloinen kun meidän perheessä tää yritys on miun yksin yrittämistä mie oon koettanu puhua kuinka minimaalinen mahdollisuus näillä meidän peittojen heilutteluilla on raskautua, mutta ei muutosta.... on menny kaksi viime kiertoa et peitot on heilunu koko kuussa vain muutaman kerran !!! nyt on peitot heilunut kp9 ja miun päätös jtp ei toteutunut miten ihmeessä mie saan tän tilanteen muuttumaan ! ja vielä kun sitten toinen on niin innoissaan kaikista oireista että oisin raskaana...pitää laittaa se lukemaan jotain näitä palstoja et ei ne asiat mee vaan niin et kumi pois ja sitten sikiää !!!!! PRKL !!!! tuuletus hoidettu =)
 
mg ja muut tädin yllättämät :hug:

bluebaby: peukutuksia, että olisi kysymys jostain ohimenevästä bd

Onnea ovisplussat saaneille! Toivottavasti tärppää :)

Kristen: Hyvältä kuulostaa :) Koska meinaat testata?

Saisi niitä plussia tulla tänne enemmänkin... Marraskuulta pudonneet: Otetaan tavoitteeksi iso plussapuhuri joulukuulle =)

(.) Nyt eletään kp 8. Ovista odotellessa heilutellaan peittoja ihan varmuuden vuoksi ;) Viime kierrossa ovis taisi olla jo melko aikaisin. Vatsan seudulla kipuili kp 12 paikkeilla ja siitä 2 viikon päästä alkoikin vuoto. En vain silloin uskonut, että ovis voisi tulla jo niin aikaisin (yleensä kierto on ollut n. 30 pv). Saa nähdä millainen kierto tästä tulee.
 

Yhteistyössä