+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Siihe rokotteesee on kuollu! 5 jo ruotsissa.
En osaa yhtää pelätä tautia, vaan pelkää tuota rokotetta. ;o
höpöhöpö, ainakin joku ruotsissa kuollut oli 95-vuotias joten...
Entäs sitten, suomessa kuoli tuohon virukseen terve 8-vuotias? Rokote on täysin turvallinen, on selvää että jos miljoonia rokotetaan niin kuolleitakin on joukussa vaikkei liittys mitenkään rokottamiseen. mut se tästä aiheesta, oon jo täynnä koko sikatouhua kun töissä ei muusta puhutakaan enää

 
Mä kerroinkin jo et kävin ottamassa tuon rokotteen eilen itelle ja pojille joilla astmaa.Tytölle kans haluaisin sen ja miehelle mieluusti kans.Mä olen sitä mieltä et pienempi paha tuo rokote on.Onneksi mun ei kans tarvinnu pelkää ja miettiä miten vaikuttaa raskauteen ku on täti kylässä...
Rokote kohta tuli kipeeksi ja tänään ollu ihan kuumeinen olo.Nyt jo tosin parempi...

Täti pakkailee kamojaan, vielä ainakin viikko ennen kun alkaa hullutukset :snotty:
 
Huomenta! Voiko liuskatesteihin luottaa, plussasin just kp 35/30-35! =) En ole käynyt täällä pariin päivään eli anteeksi että en nyt tiedä mitä täällä tapahtuu. Onnea kuitenkin kaikille kuumeilijoille, toivotaan pikaista tärppiä! Mie oon nyt hieman sekaisin onnesta :whistle:
 
Paljon onnea Hipsu!!! =) Mä täällä postia odottelen, vaikka ulkona on ihana sadepäivä(lapset rakastavat sadetta ja ovat jo eteisessä saappaineen kolkuttelemassa ulko-ovea), josko ne testit tulisivat tänään niin pääsisi testailemaan! Lämmöt on korkealla vielä, mutta vähän selkää juilii jo ja kohdunnapukka on pehmennyt, joten vähän kyllä se mieltä painaa...
 
Huomenta!

Kyllä se minun testaus vieläkin plussaa näyttää!!! :LOL:

Pitää yrittää soitella neuvolaan ja kysellä mitenkä täällä toimitaan rokotuksen suhteen |O

hipsu minä testasin ekan haamun perjantaina mammaksin liuskalla ( 25mlU/ml ) ja nyt + ti ja tänään FindOut PregnentSick.illä... luultavasti myös tuon 25mlU..
Että kyllä ne aika luotettavia on :D ONNEA!!! :flower:
 
Onnea amati ja Hipsu2010 :heart: :heart: :heart:

Hipsu2010,ellet vielä karannut odottajien puolelle,minkä merkkisellä liuskatestillä testasit?Kun muistan sua lohdutelleeni 3 päivää sitten negasta,että toivoa on niin kauan kuin ei tätiä.... =)

Näin se elämä yllättää :flower:


).( En jaksa uskoa raskauteen.Eilen illalla vatsaa sattui ihan kamalasti,tai itseasiassa koko lantiota,edestä ja takaa tasaisesti.Kyllä se täti sieltä paikalle pyrhältää ja onhan sillä vielä aikaa löytää perille.kp 25/27-30 nyt....
 
Perjantai 6.11


Ainoska......................kp 78/32...............................................yk2
Cisu............................kp 77/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 74/28-?............................................yk1
kapa............................kp 72/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 57/30...............................................yk1
Neila...........................kp 53/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 35/28...............................................yk3
Bebek..........................kp 33/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Kaapo80.....................kp 31/28-37.......29v............1.lapsi........yk 6
pata-ässä.....................kp 30/28-30...........................................yk4
Very important baby...kp 29/30-40........29v..........3.lapsi.........yk3
Ansku-82....................kp 29/30..............27v...........1.lapsi..... ...yk11
bebetobee....................kp 27/28.................................................yk1
Bambina......................kp 26/26-31............................................yk3
JKVY...........................kp 25/27-30.....34v...........8.lapsi........ yk3
Päpsy-79......................kp 23/35.............30v............4.lap si.......yk2
icefairy.........................kp 22/26-35........22v...........2.lapsi... ....yk2
KS09............................kp 22/40.............21v............2.lapsi. ......yk4
mammuli77..................kp 21/27.............31v...........3.lapsi....... .yk2
piprane ema.................kp 21/30................................................ ..yk4
aurella..........................kp 19/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 19/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 17/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 16/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 16/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 15/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane......kp 12/28-32...24v.....1.lapsi..yk1
Mahdotontako.............kp 9/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 8/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 5/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 4/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 3/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 1/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
 
hipsu ja amati paljon onnea plussista!! :flower:

Mä näin unta, että ultrasivat mut ihan vahingossa, ja löysivät pienen elävän sikiön kohdusta, toivottavasti oli enneuni!!! (mä niitä sillon tällön näen).
Mutta takaisin maanpinnalle, eilen sattui alamahaan tosi kovasti, en tiedä mistä johtui... Tänäänkään ei lämmöt ole nousseet tuon korkeammalle ja olo on aika samanlainen, rintoja jomottaa ja sillai.

Tiedä häntä, näillä mennään!
 
Onnea Hipsu2010!!! :flower:

Täällä täti kurvasi aamulla pihaan, eli kp 1/30-39 :'( , mutta nyt ei tarvitse enää miettiä.. :) seuraavan kierron pidän ns.luomuna, että en tikuta tätä kiertoa. MUTTA nyt lähtee vitskujen lisäksi greippimehu, punaviini (josta en eritoten tykkää) ja vehnänalkioöljyä :) eli kauppareissu edessä tänään :LOL: :LOL: menikös se niin, että noita otetaan kierron puoleenväliin asti? vitskuja tietty kokoajan, mutta :D

*muoks* kiitos päpsy :hug:
 
Voi kiitos kaikille :flower: niin paljon onnitteluista! Katsotaan nyt oliko tuo totta, kun käväsin just äsken labrassa, mut siellä koneet jumissa, joten joutuu jänskäileen en tiedä kauan, et ne saa koneet kuntoon... hui!

JKVY: testasin kotitestin Sofi-liuskalla. Toivottavasti sullakaan ei tätiä näkyis vaan ois raskausoireita.


Piupula: Voi harmi että ei lykästänyt vielä, toivon kovasti onnea sinullekin jatkoon, jo voihan olla et minäkään en täältä puolelta pois pääse, katsotaan nyt. Jänskättää niin kovin! :hug:

Mulla on ainakin mennyt punaviinia ja greippimehua, et oisko niistä sit apua =)

Vielä yhteiset :hug:
 
Piupula :hug: tädin yllätyksestä.
Voit siirtää minut plussanneisiin ja ottaa entisen plussan pois... jos viittit. Kiitos :D
Toivottavasti tämä plussa pysyy loppuun asti!

Kävin ottamassa kuopukslle rokotteen kun kerta tänään oli se jo tarjolla... Toivottavasti ei kovin kipeäksi tulisi.
testailuun kaikille!

 
Kiitoksia kaikille :hug: :sta. Ja amati nyt pitäisi olla kaikka listalla kohdillaan, paitsi toi plussa päivä? laitanko tän vai aikasemman? :) ja vielä PALJON ONNEA :heart: toivottavasti onnittelin jo aikaisemmin :headwall:

Täällä jotenkin ihan kamalasti energiaa :) olo kait helpompi, kun ei tarvitse pohtia :) Juuri tulin kaupasta ostoksilta, ja vehnänalkioöljy on nyt korkattu, ei se NIIN pahaa ollut, vaikka kuinka varauduin siihen :LOL:.. saas nähdä mitä mies sanoo, kun tulee kotio ja huomaa mun greippimehu varaston jääkaapissa :LOL: :xmas: sitten ostin kaverin suosituksesta parapähkinöitä. Pitää kuulemma hormonitasapainoa kunnossa ja neljä pähkinää päivässä riittää :) sisältää estrogenia, niin siitä hyvä naisille. :) kaikki keinot käyttöön vaan :D
 
paljon onnea amati ja Hipsu2010 :flower: ihanaa! mäkin haluan :)

Ella-83 tsemppiä huomiseen testaukseen/plussaukseen :D

mulle on ilmennyt noitten edellisten oireiden lisäksi vähän mahakipua joten toivon todella et menkat ei alkais ja varaudun siis siihen eli pahimpaan..

plussatuulia
 
Minä oon kyllä tapaus pahimmasta päästä... meinaan nyt oin dpo4 ja kuvittelen olevani raskaana kun mahassa tuntuu "möykky" ihan ku olis turvonnut ja koko ajan ällö maku suussa :LOL: :x . Kävelenkin jo niin kuin olisin vähintään kuudennella kuulla :LOL: . Tämä on ihan hupsua.
 
ON: kp23 enkä oo vielä yhtäkään r-testiä tehny, jeeeee=) on mulle saavutus, yleensä ku olen melkoinen hätähousu testien kans :ashamed: ja vääriä plussia siksi monesti saanut :| Tänään päätä särkenyt ja nenän limakalvot on ollu eilisestä asti rutikuivat. Meillä sairastettu flunssaa, voi olla siis sitäkin... mutta mä tietty pidän näitä raskausoireina :LOL: totaaliväsymys ja huippaa :p mut mulla on kyllä tunnetusti erittäin hyvä mielikuvitus :D juu että semmosta tänne.

erka tutulta kuulostaa :D mutta voithan sä jo salaisuutta masussas kuljettaakin :heart:

Leppoisaa iltaa teille kaikille!
 
:'( Taita alkaa kp 1 jo näin ajoissa kp 25,tuhrua housuissa :'(
Eli se taitaa sitten olla siinä ja ensi keväänä/kesällä mietitään uusiksi...
Kyllä mä käyn varmaan tsemppaamassa ja onnittelemassa teitä sekä puhaltelemassa+++++++tuulia,mutta omat yritykset on nyt OFF tältä erää :|

:wave: JKVY ehkä sitten tosiaan joskus
 

Yhteistyössä