Heippa! Ilmoittautuisin porukkaan mukaan
Plussasin jo 11.11, mutta nyt sitten uskallaudun kirjottaan. Mulla oli tuossa kuudennella viikolla verenvuotoa, ja varasin hädissäni varhaisultraan aikaa, jossa käytiinkin, kun viikkoja oli 5+6. Siellä oli ollut kaksi alkiota, mutta toinen oli valitettavasti mennyt kesken, toinen näytti kuitenkin hyvinvoivalta ja oli oikeassa paikassa. Tänään käytiin uudelleen kontrollissa, kasi viikko juuri alkoi, eli 7+0, ja kovasti löi syke meidän pikkuisella
Syke kuulema näkyy ultrassa jo 6+2, mutta alkio voi olla parikin päivää nuorempi, kuin on laskettu, eikä sykettä näykkään, mutta näkyisi kuitenkin esim. seuraavana päivänä, turhaa huolta saattaa tulla, jos menee juuri tuolloin 6+2..
Ollaan toivottu vauvaa jo kolmisen vuotta, välissä olin raskaana mutta jouduttiin keskeyttään rv 16, silloinkin kaksoset, olivat niin kipeitä, ettei annettu toivoakaan.
Mutta nyt uudelleen raskaana, hieman varovaisin, mutta odottavaisin mielin <3
Ensiviikkoina oli oireina vatsa-selkä-pääsärkyä, väsymystä jne, nyt väsymys jatkuu ja pahoinvointi tuli seuraksi...mielenkiinnolla odotan, mitä joulusta tulee, kun minä vain oksentelen ja nukun, taitaa sukulaiset pian arvata