hömpänpömppä
Muistathan varmistaa, että leipäjuusto on pastöroitua. Sitä kun myydään pastöroimattomanakin ja itse söin sellaista vahingossa kuopusta odottaessani, mikä ei suositeltavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:Mikään ruoka ei maistu, leipäjuustosalaatti kylläkin.
Kuiskaten 8+1
SEKS sairaalassa ei myöskään saa noita. Tarkistakaa saako sairaalastanne!Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:Tähän vielä sen verran, ettei ainakaan Oysissa saanut noita liivejä tai suojuksia. Rintakumeja en tarvinnut niin niistä en osaa sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Etna:-imetysliivit+liivinsuojia+rintakumit (kaikkia noita saa myös sairaalasta)
oas sissa sai kumeja myoten, mutta eihän ne liivit oo ko semmosia sairaalan liivejä mutta mulle ne passas hyvin, olisin vieny kotiinki jos olis saanu, niin "helppoja" ne oli siinä aluksi. no suojuksissa en oo sata varma mutta ymmärsin että niitäkin saa, voin kyllä olla väärässäAlkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:Tähän vielä sen verran, ettei ainakaan Oysissa saanut noita liivejä tai suojuksia. Rintakumeja en tarvinnut niin niistä en osaa sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Etna:-imetysliivit+liivinsuojia+rintakumit (kaikkia noita saa myös sairaalasta)
tosiaan taitaa olla jotkut noista jutuista , sairaalakohtasia vaikka se tuntuuki ihmeelliseltä.Alkuperäinen kirjoittaja Etna:oas sissa sai kumeja myoten, mutta eihän ne liivit oo ko semmosia sairaalan liivejä mutta mulle ne passas hyvin, olisin vieny kotiinki jos olis saanu, niin "helppoja" ne oli siinä aluksi. no suojuksissa en oo sata varma mutta ymmärsin että niitäkin saa, voin kyllä olla väärässäAlkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:Tähän vielä sen verran, ettei ainakaan Oysissa saanut noita liivejä tai suojuksia. Rintakumeja en tarvinnut niin niistä en osaa sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Etna:-imetysliivit+liivinsuojia+rintakumit (kaikkia noita saa myös sairaalasta)
Alkuperäinen kirjoittaja kutkutus:Muistathan varmistaa, että leipäjuusto on pastöroitua. Sitä kun myydään pastöroimattomanakin ja itse söin sellaista vahingossa kuopusta odottaessani, mikä ei suositeltavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:Mikään ruoka ei maistu, leipäjuustosalaatti kylläkin.
Kuiskaten 8+1
kutkutus, joka ei malta olla lukematta tätä pinoa, vaikka oma vauva ei matkassa pysynytkään...