*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

gutupallo suuren suuri osanottoni :hug: :'( paljon jaksamista elämäänne :hug:

täälä kanssa rakenneultra käymättä..mutta ei enää kauaa,ylihuomenna =)
ja mikä parasta =) liikkeet tuntuu viimeinkin :heart: :heart: :heart: jokapäivä jotain :heart:
rv 21+0 poks poks
 
:hug: voi gutupallo ja läheiset :hug: toivon teille voimia jaksaa päivä kerrallaan. Epäreilua että yhtä ihmistä koettellaan noin, ei vio käsittää elämän tarkotusta sillon.

omaa napaa, nyt jo voi sanoa että viistään viikosta 22+0 oon alkanu sinnitteleen että en hakis saikkua, mulla on liitoskivut niin älyttömät ja ne ilmenee tällähetkellä ns. iskiastyyppisenä tai semmoselta tuntuu ku noidannuoli. takapuoleen vihloo niin älyttömästi aina kävellessä että tahtoo mennä jalka alta tai se ei ainakaan tottele. yöllä kääntyminen jaa melkein huudon aikaan käy lantion luihin niin kipeetä. olin esikoiselta vasta vk 32 näin kipiä ja sillon jäin saikulle loppuajaksi. nyt mun työ on kyllä vaan pääasiassa kassalla istumista joten aijon sinnitellä vielä, jos joutusin liikkuvaan myyntityöhän niin se jäis siihen sitte.
 
Hyvää viikonalkua kaikille masukkaille! :heart: :wave:

Innollla odottelen tämän viikon ultrakuulumisia ja niitä olikin useampi =)

(.) Masussa kaikki hyvin :heart: Eilen ei enää tainnut supistaa kertaakaan!! 2pvää supisteli aika tiuhaan.
Jalat on selkeesti vetreemmät näillä viileämmillä ilmoilla ja tukisukat tuntuu kyllä mukavilta jaloissa!
Vielä 2viikkoa loman alkuun |O
Ja viikko siihen että pääsen tilaamaan vaunut...eiiiiij jaksa odottaa :D

Kohta soittelen pieneen matkatoimistoon josko mahtuis 20.7 vielä mukaan Korkeasaaren retkelle...pitäkääs peukkuja!!! ;) Harmittaa että heräsin tähänkin asiaan taas näin myöhään!! :headwall:

Ja jos jotain hyvää niin aina jotain surullisempaakin...meidän koira-neiti tullaan keskiviikkona hakemaan :'( Täytyy sanoo että ahdistaa kyllä hirveesti ja omatunto soimaa kyllä pahasti :ashamed:



 
*POKS POKS*

Onnea kaikille ultraan menijöille.. Innolla odotamme kuulumisia.. :)

Jennyli toivottavasti pääsette sinne retkelle.. :) me käytiin tossa juhannuksen jälkeen.. :) sillo kyl melkee kaik kissaeläimet oli sisällä ku olivat saaneet pentuja.. Mut nyt varmaan enempi näkösällä.. :)
Tsemppiä koirasta luopumiseen.. :hug: itselläkin olis kova paikka jos noista eläimistä joutuis luopumaan.. (itsellä siis kaks 3 vuotiasta kissaa ja yks parivuotias koiruus.. )

TB 22+0 :heart:
 
Tänään on sitte se ultra vähän taitaa jänskättää kun yöllä ei saanu kunnolla ees nukuttuu.Heräilin vähän väliä.

Mulle vois päivittää iäksi 27v kun se tulee tänää täyteen ja sitte myöhemmin tänää kerron ultrakuulumiset
 
Onnea taaperot :flower:

TB Juuh, soitin siitä matkasta mutta täynnä oli :/ Muutama epävarma lähtijä on joten lupasivat soitella jos peruutuspaikka tulis...voi kun tulisi!!
Poksuhalit sinulle :hug:

Nyt kun oon saanu ruuan tehtyä ja vähän siivottua on hyvä lähtee töihin :wave:
 
Ai niin, Jennyli, vaunut tuli loppuviikosta, ja ne on aivan ihanat! Oon tosi tyytyväinen niihin, saa sitte myöhemmin nähdä millaset on käytössä.. :)
Mulla viikot poksuu jo 23+0, miten tää aika menee niin äkkiä!?

Mulla vielä viikko lomaa, mutta maanantaina jään saikulle koko loppuajaksi, mulla on sillon lääkäri, joka on ihan tarkotuksella otettu sille päivälle..Teen raskasta työtä, joten supistelee todella herkästi, ja kun niitä supistuksia ei saisi tulla... :/
Kirjottelen viimestään maanantaina neuvolakuulumisia, siihen asti :wave: kaikille!
Pikkuruinen+ poitsu 23+0
 
Täällä välillä alamahaa nippailee... mutta myös liikkeet tuntuu nyt selkeämmin, ja se rauhoittaa mielen aina, kun saa tuntea pikkuisen liikkeet.
Vielä olisi odotusta ylihuomiseen, sitten pääsee ultraan viimeinkin.

Kuiskaten 20+2
 
Moikka pitkästä aikaa mammat, mulla on ollu taaaaaas muuttoa sun muuta ja oon tosi hiljaista eloa viettänyt, anteeksi siitä, yritän änkeä taas mukaan juttuun jos vaan sallinette :ashamed:

Tosiaan pääsin vihdoin ja viimein muuttamaan rivitaloon, ihana kaksio 6km keksustasta aivan upean luonnon keskellä, tippu kivi sydämeltä kun koirien & vauvan kanssa ehkä huomattavasti helpompi lähteä lenkkeilemään maantasalta kuin 3:sta kerroksesta :D ja kun koirat tosiaan ovat kokoluokkaa XXXL :D

Täälläkin rakenneultra olis perjantaina ja kyllä jännittää :) Keskiviikkona kävin tarkistuttamassa vaavin voinnin kun supisteli ja kipuja oli kovin, onneksi menivät ohi ja nyt vielä tämä viikko sairaslomaa..

Anteeksi omanapaisuuteni, nyt alan ahmia teidän kirjoitusksia ja hivuttaudun taas mukaan kuvioon.

MM & Puppy 19+5
 
Heii, ja hauskaa alkanutta viikkoa kaikille mammoille!:)

Tää mamma on nyt superonnellinen, kun sai tänään VIHDOIN kerrottua töissä raskaudesta :) Kyllä iso kivi tippui sydämmeltä, kun ei tarvitse enää jokapäivä sitä stressata, että koska kerron!
Vastaanotto oli onneksi hyvä!

Aikooko joku täältä marrasmammoista mennä 4D ultraan??
Mä ajattelin, että vois mennä ihan taas vain oman mielenrauhan vuoksi :) Mietityttää vain, mikä olisi parhaita raskausviikkoja mennä? Varasin nyt kuitenkin ajan rv 25+...Ompahan taas joku etappi mitä odottaa... :LOL:

taaperoille synttärionnittelut :)


Annsku 20+3
 
hei kaikki! Viikko oltu mökillä ja paljon oli lukemista. Vaikkakin Gatupallon järkyttävä uutinen sumensi kaikki muut asiat ja viestit taakseen.

Mulla poksuu huomenna raskausviikot 23+0. Eikä mitään uutta omaan napaan.
 
he-hei Annsku minä varasin tänään 4D-ultran :) Femedaan. Aika pitkälle menee, vasta kalenteriviikolle 31 sain ajan, kun silloin on rv 24. Katselin youtubesta 4D videoita ja päätin, että kyllä tällainen mahdollisuus pitää hyödyntää, hauska näyttää muksulle vuosien päästä!

PlanBaBy 20+1
 
Heipsan!

Käyty rakenneultrassa ja kaikki pikkuisella hyvin :) :heart: Meillä näyttäisi olevan TYTTÖ tulossa ;) :heart: :heart:

Hirmunen huoli vaan nyt mulla ainakin tuosta sikainfluenssasta... riskiryhmään kun kuulutaan sekä poika, vauva ja minä :/

Nyt lähetään mökille perheen kanssa ja keskiviikkona muumeja kattoon naantaliin... näyttää että vettä tulee ke-to niskaan ihan kivasti :D

Saya ja tytsy? 19+3
 
me mennään myöskin 4D -ultraan femedaan ja ajan antoi rv 22+5. Sanoi että jos menee ennen rv 24 niin saa kelakorvauksen suoraan joten jos harkitsette femedaa niin kannattaa ajoissa varata jos haluaa ennen tota rv 24 =) Kun kyselin niitä aikoja niin ei nimittäin ihan kauheasti vaikuttanut valinnanvaraa olevan..
 
taaperotx4 ja Saya onnittelut hyvistä ultrakuulumisissta :heart:

Kävin tänään hiukksen tutustuun Vauvatalo Johannan valikoimaan, ilman isäntää kylläkin joten uus reissu vielä edessä ja täytyy kai vertailun vuoks poiketa muissakin Tampereen liikkeissä.

Harkinnassa on mahdollisesti Hartanin toplinet tosin saksasta tilaten tai sit Emmaljunga edget mut niitä en vielä päässy testaa.

Ja kaukaloista joko Maxi Cosi Cabriofix tai Britax Baby Safe plus ja molemmt vaihtoehdot isofix kiinnityksellä.

Onko kellään kokemusta em. vaunuista tai kaukaloista??

Parit pikkuiset vaatteet myös haalin alemyynneistä mukaani :heart:

Milli82 ja beebi 23+2
 
Onnea taaperot ja saya hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Milli meillä on Maxi Cosin kaukalo, tosin ei isofix kiinnityksellä ja oon ollu siihen erittäin tyytyväinen!

Täällä ollaan aikasta hämmennyksissä ja epäuskoisina...nimittäin isännälle oli tullu sähköposti että on voittanu kilpailussa 2 hengen matkan San Franciscoon!!! :eek: Matkaan sisältyi kiertoajelua ja tutustumiskäyntejä, esim. Alcatrazin vankilaan :whistle: Elokuun lopussa olisi tuo matka ja 5pvän reissu!!
Innostuttiin ihan julmetusti ja heti kyseltiin mummulasta pojille hoitopaikkaa. Paljon olis järjestämistä ja tietty työpaikalla selvitettävä onnistuuko vapaa...palkatonta tietty vois saada.
MUTTA mille viikoille asti sitä nyt sitten sai lentää?!!? Mitä vaaroja lentämisestä on?! Minä kun en oo ikinä lentäny :$
Oon ihan ylikierroksilla :LOL: Voihan olla ettei matka sitten kuitenkaan onnistu!!
Ainiin, onko passikin nykyään uudistunu?! Mulla on 2-vuotta vanha passi ja yht. voimassa 5v. Pitääkö mun uusia passi jonku sormenjäljen takia?!
Tietääkö kukaan joka on matkustellut lähiaikoina? ;)

Ja toinen hyvä uutinen oli se että saatiin peruutuspaikka sinne korkeasaaren reissuun ja sinne ollaan nyt sitten ainaki lähdössä kesälomani alkajaisiksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milli82:
Ja kaukaloista joko Maxi Cosi Cabriofix tai Britax Baby Safe plus ja molemmt vaihtoehdot isofix kiinnityksellä.


Milli82 ja beebi 23+2
meillä oli cabriofix ja oli todella sopiva meidän autoon :) hyvin tukeva ja aivan erilainen kuin gracon autobaby joka ei sopinut meidän autolle yhtään vaan oli hutera. Varmaan ostetaan nytkin toi Maxi cosi koska tosiaan on hyväksi todettu mutta ehdittiin jo myydä esikon jäljiltä se pois.

Ehdottomasti kannattaa autolla mennä kokeilemaan miten ne istuu takapenkille :)
 

Yhteistyössä