Nimi on kyllä vaikea! Yhen laitoin kyllä sairaalan esitietolomakkeeseen, mutten oo nyt ihan varma siitäkään.
Haluaisin lyhyemmän nimen. Toista nimeä en oo kerenny ees miettimään. Esikoisen nimi muodostu aika luonnostaan ja toinen sekä kolmas nimi tulevat suvusta, toinen miehen ja kolmas mun puolelta. Poikien nimiä ei suvussa tietääkseni oo periytyny..
Luulen että noista kolmesta ässästä ei onnistu kuin yksi ja se on saunominen.
Meillei kuitenkaan ole edes omaa saunaa vaan saunotaan torstaisin taloyhtiön saunassa ja viikonloppuna monesti myös mummulassa. Voishan sitä koittaa ottaa vähän kipakammat löylyt, jos se avittais.
Lääkärissä keskiviikkona otettiin se joku streptokokki näyte. Ei ollu vielä esikoisen aikaan tuotakaan käytäntöä. Sf-mitta laski sentillä, mutta meinas että on mittaajassa luultavasti vika. Vauva ei ollut vielä laskeutunut saati kiinnittynyt, mutta sentäs pää alhaalla majailee edelleen.
Tiistaina päästään ultraan taas katsomaan miten pikkutyyppi on kasvanu
Eilen tuli jo itku kun tyttö vaan kiukutteli ja mieskin oli niin pahalla päällä, eikä ite pysty liitosten takia mittään tekemään. Varmaan tunnin vaan märisin ja ukko oli ihmeissään.
Sitten se teki mulle hedelmäsalaattia ja haki suklaakonvehteja kaupasta. <3 Tänään käytiin kahestaan leffassa ja vietettiin pientä parisuhdeaikaa.
Nopnop ja sammakko 36+0 Vielä neljä viikkoa!