Moikka kans taas pitkästä aikaa.
Oon kyllä käyny teidän kuulumisia lukemassa, mutta oma kirjoittelu jääny kyllä vähälle. Tänään eka äitoyslomapäivä!
Oon siis ollu sairaslomalla jo viikolta 30 mut tää on yksi etappi kohti päämäärää
Myös mua jännittää ja pelottaa synnytys. Vaikka eka synnytys on ollu tosi helppo. Käynnistettiin viikolla 38 ja koko homma kesti alle viis tuntia. Mut tietty se oli 5 tuntia kunnon kipua
toivottavasti tääki olis nopea.
Aika paljon oon järjestänyt ja pessyt vaatteita yms. Jotain puuttuu. Tänää ostin villahaalarin pienelle
Ihan sairasta et kolmen viikon päästä tää on niinku valmis tulee, jos siltä tuntuu
ja mä en oo yhtään valmis
miten tää aika menee tosi hitaasti, mutta sit kun alkaa miettii ni tässähän ollaa ihan loppusuoralla
Yöt menee tosi vaihtelevasti. Nukun rannetukien kanssa. Mulla ilmeisesti tullu tän raskauden myötä rannekanavanoireyhtymä. No sen pitäs onneks synnytyksessä sit helpottaa.
Mulla myös maha kutiaa jonkun verran. Mä oon sitä bio oilia 1-2 kertaa päivässä otteen läästiny jo pidemmän aikaa.
No tulipa purkauduttua. Tsemppiä teille loppusuoraan
Mä täällä odotan jännityksellä koska ekat vauvauutiset tulee tänne
Mä osallistun sellaseen Turun yliopiston ja tykin raskausdiabetes - ja ravinto tutkimukseen. Pääsen sitä kautta ti ylimääräseen ultraan. Jos siel sais vähä jotai kokoarvioo. Ihmiset sanoo et.maha aika iso ja viime neuvolassa sf-mitta oli yläkäyrien yläpuolella
(Terkka esitteli taulukoitaan ) sen jälkee hän sit Alko paasaa mun painon noususta. 13-14kg tullu. Kuitenki kuulemma sitte jos joka raskaudesta jää 5kiloa ni vaihdevuosien aikaa Sit viimeistään räjähtää käsiin ja lihoo
T. Jenanie ja tyyppi 34+6