Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Joku standard diagnosticsin testi, töistä nappasin matkaan :)
Käy hakee s marketista tai cittarista/prismasta pregchek paketti, 2testia paketissa, sininen pakkaus.Halpa ja tosi hyvä! Paljon vahvempi viiva heti
Joku standard diagnosticsin testi, töistä nappasin matkaan :)
Haeppa pregchek testi, tosi hyvä ja halpa! Näytti tosi selkeen plussan heti kuukautisten pois jäätyä, viikko tuosta testistä rfsu paljon haaleempi ja heti seuraavana päivänä pregchek megavahva.Testeissä siis isoja eroja.
 
Kävin apteekista clearbluen digitaalisen testin ja tulos oli raskaana 1-2 viikkoa <3 ovis siis ollut paljon myöhemmin kuin mitä olisi voinut olettaa ja jos kuukautisista laskettuna nyt olisi 6+1, niin todellisuus on lähempänä 4+1. Mutta miten jännää :)
 
Mä en oo vähään aikaan tänne kirjoitellukkaan.. Täällä nyt rv 5+3. Pahaa oloa ollut pari päivää ja hirvee väsymys iskee välillä. Me ei olla kerrottu ku vasta mun omalle äidille ja yhdelle kaveripariskunnalle. Ehkä sitten varhaisultran jälkeen kerrotaan molempien vanhemmille ja siskoille. Tsemppiä kaikille ja onnea! Saatan liittyä face ryhmään jossain vaiheessa..
La oli mulla (ehkä) 8.11 ja TYKS sairaala. Toinen lapsi ja mitäs muuta piti kertoa?
 
Siis voi herranjestas mikä vahinko tuolle meidän kymmenen vuotiaalle kävi äskön:mad::mad::mad: Eilen hän vinkui spraymaaleja, ei omaan käyttöönsä vaan niin että isänsä kanssa maalaisivat tiettyjä juttuja sitten kun sää ulkona sallii. Monta kertaa sanottiin että niitä maaleja ei omin päin oteta ne ei ole mitään leluja. Niin eikös hän sitten olohuoneessa onnistunut ravistelemaan sraypurkkia ja avasi sen, alkoi kauhealla paineella tulla maalia ympäriinsä:sick::poop: Nyt olen evakossa taaperon kanssa täällä makuuhuoneessa mutta käry käy tännekin. Kaikki ikkunat ja ovet on auki mutta senhän tietää että haju kestää piiitkäään:cry:

Toivottavasti tästä ei ole haittaa kehittyvälle sikiölle eikä muillekaan:(
 
Oi ei :(
Toivottavasti ei ole, mäki nimittäin nuota haistelen joka pvä ku tuo mies maalailee pienoismalleja :cautious: Eihän se suositeltavaa ole sisätiloissa suihkutella juuri sen takia kun ei ole hyvä hengitykselle, meilläkin suihkuttelee ulkona mutta hajuhan tulee mukana sisälle....

äää, väsyttää :sleep:
 
Ihania uutisia ja tervetuloa kaikille uusille! Päivitän listan tänään töitten jälkeen :)

Niin, olen menossa töihin!! :O Apua! Edellisestä kerrasta jo yli vuosi. Nyt keikalla aloittelen ja sitten Toukokuun lopusta olisi tarkoitus listoilla olla sitten koko kesän yli, elokuulle asti. Saas nähä miten lähtee sujumaan! :D
Oireita löytyy, mutta niukasti. Hirvee väsy, mieli tekis vaan nukkua. Illallakin 20 aikoihin jo silmät luppasee, mut sinnitelly ysiin, joskus hurjastellu ja menny koisiin vasta kympiltä :D
Maha on turvonnu niinku ilimapallo ja mietinkin, et kauanko voi pitää salassa muilta tämän raskauden.
Rinnat tuntuu, et ois täydemmät mut sit ei kuitenkaan ei oikein tunnu :D Epämääräistä!
R-testit jatkaa vahvistumistaan, tai nuo erittäin herkät. Muuthan näyttää jo niin vahvaa kuin voivat :D Viimeisen digin testaan viikon päästä, toivottavasti tekstin jäläkeen tulis 3+ <3

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille mussukoille!

Toivoo Maicy ja napero 4+3.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
Maicy, mun olis tarkoitus kans aloittaa työt huhti/toukokuussa. Mietin kuinka kauan sitä pitäiskään ehtiä olla töissä että sais parempaa äitiyspäivärahaa. Mun edellisestä työsuhteesta on jo muutama vuosi kun olen hoidellut lapsia kotona. Ja entäs jos on osan aikaa ns. työtön ja tekee keikkaa...mitenhän ne tulot sitten lasketaan, ei varmaan ynnätä yhteen työttömyyspäivärahaa ja keikkatuloja, vaan se on vaan jompi kumpi? Niitä äippärahoja laskiessa siis.

Mulla on nyt rv 5+3 ja tuli edelleen vaan 2-3 viikkoa raskaana digitestiin, kuten tiistainakin. Alan nyt kuvittelemaan ja pelkäämään tuulimunaa ja kaikkea mahdollista. Onhan tää niin epäuskoinen olo muutenkin tää raskaus kun ei ollut ihan odotettavissa PCO:n ja imetyksen vuoksi muutenkaan:confused: Toki jos kaikki menee hyvin, olisi oikein ihana asia! Mua vaan vaivaa kauheasti ja mietin mistä löytyisi Helsingistä kaikkein edullisin alkuraskauden ultrauspaikka...saisi varmuuden onko siellä asukkia.
 
Mie en tehny ku yhen testin ja sekkää ei ollu mikkää maailman vahvin viiva :O tännää tuntu et lörähti jottai housuun.... onneks ei sitä mitä pelkäsin. Epäilyttää että oonko tullu hulluks ja kuvittelen kaiken :D menkat on vaan myöhässä ja alkaa joskus.

Tänään kait on 5+0... ehkä. En oikeen osaa näitä juttuja :)
 
Autumn: Hih, kuullostaa tosi tutulta :LOL: Joka kerta kun käyn vessassa pitää tarkistaa pikkuhousunsuoja ettei oo verta tullu ja välillä pitää oikein vartavasten sen takia käydä vessassa että saa tarkistettua :ROFLMAO:

En ole uskaltanu nyt plussan jälkeen syödä noita mun lääkkeitä, haluan ensin tarkistaa joltaki asiasta tietävältä (lääkäri tai hoitaja) että soveltuvat raskaana olevalle. Pakkausselosteissa lukee jotta pitää tarkistaa ja ettei välttämättä suositella riippuen annostuksesta :cautious: Mulla kyllä hyvin pieni annostus, yksi pilleri per pvä jokaista, mutta kumminki. Lisäravinteita oonki sit jatkanu norminmukaan, tarkistin tosin ensin ettei missään ole A-vitamiinia :ROFLMAO: Pikkase tuntuu pöntöltä ku nuode kahden aikasemman kanssa en oo syöny mtn, paitsi rautaa, ja ihan terveitä nuoki on :LOL:

Edelleen epätodellinen olo, vaikka tuntuukin jo alavatsassa selkeästi että siellä joku on. Tuleva isosisko kuiskaili eile mahalleni että paree olla sit pikkuveli tai hän suuttuu pahasti :ROFLMAO::love: Miehen kanssa juteltiin neuvolasta eilen ja hän oli sitä mieltä että hän kyllä haluaa sitten tulla mukaan, jos vain saa :LOL:

Niin ja tänään siis rv4+0 :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Autumnn
Tänään tuli rv 5 täyteen. Jotenkin ahistaa toi rv 6 kun mulla on ennestään 2 kesken menoo sillä viikoil ollu...

Mulla selkäsärkyjä ollu joka päivä ,en tosin tiiä johtuuko raskaudestakin ,sillä mulla näitä selkä oireita oli jo paljo ennen plussaa. Tähän ei panadolit auta mitään... mulla on myös rankka nenän tukkosuus :D siis vähän väliä saa niistää.
 
Me ei olla koskaan kerrottu ennen ensimmäistä ultraa kun olen vähän taikauskoinen tämmösten asioiden suhteen. Eikä vielä ultrankaan jälkeen kerrottu kuin lähimmäisille ja kun lapsi oli saatettu maailmaan turvallisesti niin "kuulutettiin" asiasta muillekin. Nyt kun on "jo" kolmas lapsi tulossa niin ei tunnu enää yhtään niin vaikealta pitää asiaa salassa vaan nautin ihan rauhassa viimeisen kerran odotusajasta :) Ah en malta odottaa kun tunnen taas ne ensimmäiset pienet tömistelyt masussa, se on ihan parasta! <3

Noi CB:n digitestit aiheuttaa kyllä niin ristiriitaisia tunteita.. Miksi niissä mainostetaan, että voidaan tehdä jo 5 ( vai 4?) päivää ennen oletettu menkkoja kun eivät tosiasiassa ole kovinkaan herkkiä antamaan plussaa verrattuna johonkin PC:n tai apteekin testiin? Tokihan se on taas kiva seurata varmuudella, että hcg nousee kun viikot nousee testissä..
Mä tein ekan digin 4+3 (4+0 oviksen mukaan) ja sillon näytti 1-2 ja tietty aloin stressaamaan, että eikö sen pitäs näyttää jo 2-3 kun hedelmöityksestä on jo yli 2vkoa.. Ajattelin tehdä seuraavan kun viikkoja on 5+3.

Täällä on ollut jo useamman päivän tuntemuksia kohdussa. Mulla on kohtu poikkeuksellisesti ihan oikealla ja vatsakin alkaa kasvamaan alkuun toispuoleisesti ennen kuin siirtyy keskelle tilanpuutteessa :D Varmaan sen takia olen potkutkin tuntenut aika aikaisilla viikoilla (rv 17) :) Oli aika ylläri teininä kun kävin ekaa kertaa gynellä ja sain kuulla, että kohtu on oikealla, mutta gyne rauhoitteli ettei sillä pitäisi olla mitään merkitystä lastensaannin kannalta eikä onneksi näytä olleenkaan :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
HOX! Päivitin listaa, mutta voisiko jokainen tarkistaa omat tietonne, että ovat oikein :) Tai jos listalta puuttuu. Yritin kattella noita kirjotuksianne, vaan osalla oli mustalla ja osalla punasella tiedot, niin en nyt ole varma sit, löysinkö kaikki. :)


Kiitos!
 
Nyt on sitten iskeny älytön väsymys, palelu ja huono olo. Jotain hyvääkin tuosta kuvotuksesta. Minä joka oon ihan sokerinarkki yleensä niin en saata syödä makeaa. Äsken käytiin porukalla Haaparannassa Candyworldissa ja muu perhe osti irtokarkkeja isohkot pussit ja mä en saattanu laittaa omaan pussiin ku muutaman hullun karkin. Eikä nyt tee niitäkään mieli syödä. :D

Vielä ei oo kerrottu kenellekään, tai no hammaslääkärissä sanoin, mut varmaan kohta pitää kertoa isommille lapsille, ku mul on ihan jäätävän kokoinen tuo maha jo. Mä siis kirjaimellisesti pamahan paksuksi heti alkuraskaudesta! :D älytön turvotus saman tien. Maanantaina ultra ja jos siellä on kaikki ok, niin taidan isoille tytöille kertoa. Pienille en vielä kun eivät osaa pitää salassa kuitenkaan ja jos sattuu keskenmeno tulemaan niin eivät turhaan joudu sitä miettimään.

Sarriina rv6+jotain.. :)
 
HOX! Päivitin listaa, mutta voisiko jokainen tarkistaa omat tietonne, että ovat oikein :) Tai jos listalta puuttuu. Yritin kattella noita kirjotuksianne, vaan osalla oli mustalla ja osalla punasella tiedot, niin en nyt ole varma sit, löysinkö kaikki. :)


Kiitos!

Ikä 25v/ ensimmäinen lapsi :)

Ja nytkö se iski se jumalaton väsymys....parin tunnin päikkärit takana. Enkä muista millo viimeeks oon päikkäreitä nukkunu!
 
Käy hakee s marketista tai cittarista/prismasta pregchek paketti, 2testia paketissa, sininen pakkaus.Halpa ja tosi hyvä! Paljon vahvempi viiva heti

Haeppa pregchek testi, tosi hyvä ja halpa! Näytti tosi selkeen plussan heti kuukautisten pois jäätyä, viikko tuosta testistä rfsu paljon haaleempi ja heti seuraavana päivänä pregchek megavahva.Testeissä siis isoja eroja.
Jaahas mä luulin ettei eka viesti tullu perille ja kirjotin uuden,tuli sitten kahteen kertaan sama asia ☺
 
Tänään tehty CB digi ja sehän näytti odotetusti 2-3 :)
Tasaisesti viiltelyjä tuntunut, muuten ei oikeastaan tuntemuksia mutta kaupassa ahaa-elämyksiä (=pettymyksiä) sitäkin enemmän; nyyh, en saa syödä tuota.. enkä tuota..eikä tuotakaan enää! :D
En muistanut että raskaus on yhtä kieltäytymisten taistoa ;)

Tänään kerroin parhaalle ystävälle jolla la 2kk minua ennen (en ollut tietoinen kun omamme sai alkunsa :D ). Muutaman vkon koitan odotella ja kerron lähimmille sitä mukaa kun tilaisuus tulee.
En jaksa enää salailla kuten edellisistä, jotenkin muutenkin rennompi olo :)

Juna 4+2
 
En mä varmaankaan oo raskaana:( Mä luulen että tuulimuna tai muuten vaan jää nyt tää raskaus kesken. Ei tietenkään pitäisi pelätä pahinta MUTTA kun ei mulla ole mitään raskausoireitakaan. Alussa turvotti vatsaa, nyt ei enää turvota. Vähän metallin makua tuntunut suussa. Siinä kaikki. Aiemmin on ollut enemmän oireita.Tosin voihan olla että kaikki oireet peittyy sen alle että imrtän taaperoa ja hormoonit muutenkin mitä sattuu ollut jo pidempään. Väsymystäkään ei osaa erottaa onko raskaudesta johtuvaa vai sitä samsa kuin aina ennenki :confused:
 

Yhteistyössä