Me ei olla koskaan kerrottu ennen ensimmäistä ultraa kun olen vähän taikauskoinen tämmösten asioiden suhteen. Eikä vielä ultrankaan jälkeen kerrottu kuin lähimmäisille ja kun lapsi oli saatettu maailmaan turvallisesti niin "kuulutettiin" asiasta muillekin. Nyt kun on "jo" kolmas lapsi tulossa niin ei tunnu enää yhtään niin vaikealta pitää asiaa salassa vaan nautin ihan rauhassa viimeisen kerran odotusajasta
Ah en malta odottaa kun tunnen taas ne ensimmäiset pienet tömistelyt masussa, se on ihan parasta! <3
Noi CB:n digitestit aiheuttaa kyllä niin ristiriitaisia tunteita.. Miksi niissä mainostetaan, että voidaan tehdä jo 5 ( vai 4?) päivää ennen oletettu menkkoja kun eivät tosiasiassa ole kovinkaan herkkiä antamaan plussaa verrattuna johonkin PC:n tai apteekin testiin? Tokihan se on taas kiva seurata varmuudella, että hcg nousee kun viikot nousee testissä..
Mä tein ekan digin 4+3 (4+0 oviksen mukaan) ja sillon näytti 1-2 ja tietty aloin stressaamaan, että eikö sen pitäs näyttää jo 2-3 kun hedelmöityksestä on jo yli 2vkoa.. Ajattelin tehdä seuraavan kun viikkoja on 5+3.
Täällä on ollut jo useamman päivän tuntemuksia kohdussa. Mulla on kohtu poikkeuksellisesti ihan oikealla ja vatsakin alkaa kasvamaan alkuun toispuoleisesti ennen kuin siirtyy keskelle tilanpuutteessa
Varmaan sen takia olen potkutkin tuntenut aika aikaisilla viikoilla (rv 17)
Oli aika ylläri teininä kun kävin ekaa kertaa gynellä ja sain kuulla, että kohtu on oikealla, mutta gyne rauhoitteli ettei sillä pitäisi olla mitään merkitystä lastensaannin kannalta eikä onneksi näytä olleenkaan
Ihanaa viikonloppua kaikille!