En ole koskaan ollut
vauvakutsuilla. Muuten tunnen itseni välillä vähän yksinäiseksi, kun kaverit asuvat enimmäkseen Helsingissä enkä muutenkaan ole ollut mitenkään aktiivinen osapuoli yhdistämään eri kaveriporukoita,
mutta tässä tapauksessa saavat pysyäkin eri porukoissa
Vaikka voin kuvitella, että jos osaa päästää ärsytyksestä irti kuten MrsRock, voi olla oikein mukavaa
Mutta itsehän olen siis ihan kauhuissani ajatuksesta, että mulle järjestettäis joskus esim. polttarit (piti ehtiä naimisiin ensimmäisen ja toisen lapsen välissä mutta eipä kuitenkaan). Inhoan yli kaiken erilaisia rooliasuja ja leikkejä, ja lisäks mulla on pari kaveria, joiden ajatus "hauskoista" juhlista olisi just nöyryyttää ja teettää toista pelottavia tehtäviä. Huh, kun alkoi melkein ahdistaa ajatuskin
Mulle on nää
"harjoitussupistukset" edelleen vähän epäselviä. Jokseenkin kivuttomia kovettumisia tulee aika tiheään, silloin tuntuu varsinkin vatsan sivussa ylhäällä. Mutta kyllä mulla tulee joka päivä aika kipeitäkin supistuksia (?), silloin ottaa koko matkalta alavatsalla. Mutta toisin kuin ensimmäisessä synnytyksessä, nämä ei voimistu vähän aikaa ja sitten mene pois ja tule takaisin, vaan yksi kestää helposti 5 min. hyvinkin kipeänä ja sitten seuraava tulee vastaa joskus monen tunnin päästä. Siis tämä kiinnostaa mua siksi, että "tekeekö" nämä jotain vai kiusaako vaan
Neuvolassa eivät tietenkään sano juuta eikä jaata, vaikka näitä on tullut varmaan pari kuukautta jo. Ensimmäisessä synnytyksessä kun alkoi "oikeita" supistuksia tulemaan, ne voimistuivat tasaisesti ja välit lyhenivät aika nopeasti, eli vääriä hälytyksiä ei tullut. Se oli oikeastaan aika huvittavaa, rupesin niitä alun perin "harjoituksen vuoksi" kellottamaan mutta eivät sitten loppuneetkaan
Nyt mulla on taas myös
"sukkapuikkokipuja", en ole löytänyt niille oikeaa termiä ja aiheuttajaa, mutta voitte varmaan kuvitella mitä tarkoitan? Edellisessä raskaudessa ne tulivat yleensä kävellessä ja häipyivät kun vain jatkoi köpöttelyä, mutta nyt tulevat usein paikallaan ja se on jotenkin vielä inhottavampaa.
Idadalla on komea maha <3 Mua ei lakkaa hämmästyttämästä, miten erilaisia mahoja erilaisille naisille tulee
Pidän itseäni "normaalitilassa" melko isokokoisena ja rotevana, mutta tämä maha on kyllä aika pieni, siis siihen nähden, mitä kuvittelin. On siinä silti ympärystä 107cm
Viimeksi lääkäri sanoi, että mulla on tilava lantio, joten ehkä siinä selitys. En kyllä sitäkään käsitä, kun ulospäin se nimenomaan on kapea, en todellakaan ole mikään tiimalasi, saati päärynä!