Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*



LA
Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnytyssairaala

Laskettu aika ei tiedossa
MrsRock / 27 / 1. / -
Muumimamma-81 / 33 / 4. / K-SKS / Poikalupaus
Kuutyttö / - / - / -

25.10
Sintti08 / 27 / 3. / KOS

28.10
Susu1 / 33/ 1. / TAYS

29.10
Bosch / 28 / 1. / KOS

30.10
Kubix / 29 / 1. / - / Poikalupaus

31.10
Kanelihippu / - / - / -
Murmelii / 32 / - / MKS
Ymmi / - / 3. / PHKS

1.11
Pumpuli-81 / 32 / 4. / TAYS
Nansustiini / 36 / 2. / JS
Whitney / 29 / 3. / EKKS
Edea3+ / 36 / 4. / NKL
Pikkukakkonen14 / 25 / 2. / OYS
JoJoha / 23 / 2. / K-SKS
Kanna/ 30 / 1. / KOS

2.11

3.11
Maisa90 / 24 / 2. / PHKS
Miranda- / 31 / 1. / KOS / Poikalupaus
Jonttu84 / - / 3. / -
Qwertyli / 32 / 1. / PHKS
Billy / 35 / 5. / TAYS

4.11
Huplis / 28 / 2. / JS

5.11
Heranen / 23 / 1. / MKS
Ambrosia85 / 29 / 1. / HYS
Sonts4 / 20 / 1. / TYKS / Poikalupaus

6.11
Wc Ankka / 37 / 3. / L-PKS / Poikalupaus
Maarii / 25 / 2. / KS-KS
Mixed / 27 / 2. / OYS / Poikalupaus
Annilaattori / 26 / 3. / TYKS / Tyttölupaus

7.11
Cinderella- / 24 / 2. / K-SKS
Sonkku / 27. / 2. / SEKS
Nsb / - / 3. / OYS

8.11
Donnuska / 30 / 3. / KOS
Heinikki85 / 28 / 2. / JS
Marraskuu2014/ - / 2. / K-PKS
CandleLight / 29 / 3. / K-SKS / Tyttölupaus
Neydan / - / 2. / KOS
*Jansku* / 28 / 1. / -
Kultasiipi / 29 / 3. / K-SKS

9.11
Blancita / 35 / 2. / -
Victoria78 / 35 / 4. / TYKS
Laia / 28 / 2. /
Äityli x3 / 31 / 4. / OYS
Hipsutin88 / 25 / 2. / PHKS

10.11
Amelie89 / 25 / 2. / PHKS
Nasumasunen / 31 / 5. / JS / Tyttölupaus

11.11
Wbä / 26 / 1. / TAYS
Maoy / 28 / 2. / JS
Diamantti / - / 2. / -

12.11
Marrashamsteri / - / - / -
Marrasmami / - / 2. / KOS

13.11
Emma82 / 31 / 3. / PKKS
Metsätähti84 / 29 / 1. / LKS
Jonniss / - / 1. / TAYS
Teps / 24 / 1. / PHKS

14.11
Tuuliannaliina / 40 / 2. / -
Sugar crush / 34 / 2. / KOS
Stikku / 30 / 1. / KOS

15.11
Simpukka_81 / 32 / 2. / KOS
Miuku91 / 23 / 1. / -
Piiu87 / 27 / 1. / -
Äityliini_86 / 27 / 2. / -
Piupaup / 30 / 1. / -

16.11
o0o / 38 / 1. / JS
Ananastikkari / 24 / 1. / TAYS / Poikalupaus

17.11
Lumimorsian / 36 / 2. / TAYS
Alicia00 / 22 / 1. / TAYS

18.11
Ansku 84 / 29 / 2. / TYKS
ÄitiliiniX5 / 31 / 7. / TAYS
MarieMarie / 35 / 2. / TYKS
Mahakani / 35 / 1. / KOS / Tyttölupaus


19.11
Mamilis / 25 / 1. / HYS

20.11
Alica / 27 / 2. / -
Jupsis / 33 / 2. / TAYS

21.11
Marrasmamma91 / 23 / 1. / VKS
Emotar / 35 / 6. / OYS / Poikalupaus
Mimmuska / 34 / 3. / K-SKS
Viiaw / 18 / 1. / PKKS
Ealr / 22 / 2. / PHKS
PikkuistaOdottava / 27 / 2. / TAYS
Heltsukka / 22 / 1. / TAYS / Tyttölupaus

22.11
Parnika / 25 / 2. /
Jonskiii / - / 1. / TAYS

23.11
Pinchy / 29 / 2. / KOS
Jodyne / 26 / 1. / KOS / Poikalupaus

24.11
Hege / 19 / 1. / TAYS/ Tyttölupaus

25.11
Attente / 26 / 1. / KOS
Hilpertti / 25v / 1. / EKKS
Peikko86 / 27v / 1. / L-PKS
Nuuskuneiti / - / 1. / -

26.11
Karole / 29 / 2. / - / Poikalupaus
Joyful / 31 / 1. / PS
Hiirenhäntä / 31 / 3. /OYS / Poikalupaus

27.11
Vauvahaave / 34 / 4. / TYKS
Moon stars / 28 / 1. / TYKS / Tyttölupaus
Malendra / 27 / 3. / OYS
Serafiini / - / 4. / K-PKS


28.11
Hydrangea / 27 / 1. / TAYS / Tyttölupaus
Masu-asukki / 35 / 3. / OYS
Sirpa75 / 38 / 2.&3. / NKL / Tyttölupaus * 2

29.11
Mamma086 / 27 / 3. / PHKS
Eme93 / 21 / 2. / PS
Idada / 21 / 1. / OYS / Tyttölupaus

30.11
"MY" / 34 / 2. / PHKS / Poikalupaus
Mannamaaria / 33 / 2. / NKL tai JS
Miiimasu / 22 / 1. / OYS

Surun kohdanneet :hug:
Oodikas
Hellanvanki
Riiviöiden äippä
Mutsi-ihminen
Lianne
Valonkantaja
StellaI
Silvia Logo
Rosehip_87
Sitkeäsissi
Tyydeli
Elysa
Coffeegirl
Emppis
Riikka90

SYNNYTYSSAIRAALAT
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala


Edelliset keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2336235-marraskuun-masuasukit-2014-maaliskuussa/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2345602-marraskuun-mussukat-2014-huhtikuussa/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2363658-marraskuun-mussukat-2014-toukokuussa/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2387705-marraskuun-mussukat-2014-kesakuussa/


ILMOITA PÄIVITYKSET SELKEÄSTI!

Fb-ryhmästä kiinnostuneet: ryhmään pääsevät vain tälle listalle kuuluvat ja täällä kirjoittelevat. Marraskuiset pääsevät mukaan laittamalla sähköpostiosoitteensa yv:llä WcAnkalle !
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: "MY"
Kiitos taas kerran Wc ankka! Laitoin sulle yv:tä facebook-ryhmästä. Taidan nyt uskaltautua mukaan. =)

Vikkelää menee aika. Multa loppui jo kesälomakin ja pitää raahautua töihin. Onneksi on pehmeä lasku. :p

Ei mitään ihmeellistä itselle. Maha tuossa edessä möllöttää. :heart: Tilasin tänään H&M:n alesta vaatteita lisää. Naama on kuin petolinnun perse finneineen ja hermo edelleen kireällä.
 
Muistinkin että joku muukin mainitsi iho-ongelmat täällä :) Samassa veneessä ollaan Karole, ihan järkyttävää! Yritän töissä vähän väliä ehostaa kasvoja mutta ehei, tätä punotusta ei peitä mikään tökötti :( Nyt sitten sen lisäksi alkas vielä hiuksetki tippuu päästä, olo on tosi hehkeä! Kävin viime viikolla leikkauttamas lyhyemmän tukan, vaikka aina oon vierastanut lyhyempää mallia.. Mut onneks tää polkka tukkakin on ihan kiva et jotain hyvää sentäs. Syön tällä hetkellä raskausvitamiinin lisäksi kalkkia ja tommosta mustaherukkavitamiinikapselia minkä pitäis sisältää iholle hyvää A-vitamiinia ja omega-rasvoja. Mut eipä näille hormoneille kai mitään voi.
 
Tervetuloa uusille
Voimia martsulle<3

Ei oo vähään aikaan jaksanu tänne kirjotella,ollut töiden ja asunnon etsiessä kiireitä. Huomenna katsomaan yhtä asuntoa ja toivon että se sulattaa sydämen sillä ollaan jo kohta puol vuotta etsitty meille sopivaa omaa asuntoo<3

Huomenna myös RU,vasta klo 13.05, jänskättää ihan kauheesti että onko kaikki hyvin..Liikkeitä oon tuntenu jo varmaksi 3 päivänä peräkkäin mutta että onko rakenteet sun muut kunnossa,iik:#

Viime viikolla kävin vähän kirpparil ostoksilla ja mukaan tarttu sitteri ja vauvan vaatteita kiva pino sekä pinnasänky käytiin ostamassa käytettynä sekin tietty:) Vaunuja kovasti katteltu mutta onse kyllä hankalaa löytää :$

Teps&puolukka 20+5
 
Onnea kaikille hyvistä rakenneuä kuulumisista :)
Sonkku: onpas siulla ollut pikainen käynti siellä. Miulla kestänyt aina noin tunnin verran nämä kaikki uä käynnit äitipolilla. Välillä jo vähän tylsistyttää niin pitkään siinä maata.

Meillä vauvalle on jo lähes kaikki tavarat hommattuna :) Olen hyviä löytöjä tehnyt kirpparilta mm.sitteri ja rattaat mummolaan, sekä vaatteita. Enää puuttuu turvaistuin, joka ostetaan hiukka syksymmällä ja sänky.

Miulla kanssa noista hormoneista johtuvia iho-ongelmia ollut koko raskauden ajan. Sellaisia pieniä näppylöitä joka puolella, eniten selässä, käsissä ja rintakehällä. Maha miulla on jo niin iso, että pitkään aikaan ei ole voinut omia normi vaatteita käyttää enää. Painoa ei ole onneksi tullut kuin n.4kg, eikä kyllä tarvitsisi hirmuisesti tullakaan, kun on jo omasta takaa sitä.

Piiu87 ja vauva 20+3
 
Voisin liittyä vielä mukaan joukkoon. La on 13.11, synnytyssairaala olisi JS ja esikoinen kyseessä. Alkuun raskaudessa oli aika paljon huolta, kun takana oli marraskuussa sattunut km vähän np-ultran jälkeen. Nyt on kuitenkin käyty jo rakenneultrakin ja kaikki vaikuttaisi olevan hyvin. :) Painoarvio oli 340 g.

Minulla todettiin raskausdiabetes, joka on ollut myös äidilläni raskaana ollessa. Minulla oli koholla ensimmäinen paastoarvo, joka oli 5.4, joten täytyy nyt olla tarkkana syömisten säännöllisyyden ja terveellisyyden kanssa. Oli vähän järkytys saada tuo diagnoosi. Harmittaa, kun ei hirveästi saisi syödä mitään herkkuja... Liikkuakin pitäisi joka päivä ainakin puoli tuntia. Onneksi paino ei ole kuitenkaan noussut vielä kuin n. 3 kiloa. Eikä painoindeksinikään ollut ennen raskautta kuin 19.

miraflor 20+5
 
Jonniss : Onnee hyvistä ultrakuulumisista :)

Tervetuloa miraflor ja pahoittelut radi diagnoosista

Iik tääl on tullu melkee 6kg painoo ekasta neukusta :S Toivottavasti ei paljoo enää tuu, 10-12kg ois ihan ok...
 
Onnea kaikille ultrakuulumisista ja lupauksista! Täällä pitää viä oottaa melki kaks viikkoo..

Onkin menny aikas pitkään kun viimeks oon käyny päivittään kuulumisia mut eipä niissä oikeestaan oo mikään muuttunut. Ikävä kyllä pahoinvointi on jatkunut vieläkin eikä siitä energisestä keskiraskaudesta oo vielä tietoa =) vaikka nyt ois menossa 19+5.. liikkeet tuntuu lähes päivittäin, kun vaan ehtii hetkeks istahtaan..

Huomaa et toi esikoinen on ollut loistava personal trainer, ku tähän mennessä ei oo tullu painoo kun vasta 3kg =) tosin ekassakin raskaudessa ne sit pamahti siellä lopussa vasta.. Ekasta sokerirasituksesta on onneks selvitty puhtailla papereilla ja toinen oottelee elokuun lopulla.

Nyt kun ultrassa suostuis näyttään kumpi on niin tietää pitääkö alkaa tekeen hankintoja =)
 
Huh. Miten voikaan olla näin huono tuuri neuvolan kanssa...?!? Alkuperäisestä neuvolatädistä en tykännyt, joten vaihdoin ja tänään piti olla uudella eka käynti. No, siellä oli sijainen, joka ei osannut käyttää potilastietojärjestelmää (raskaustodistuksen tulostukseen meni 15min, sairausloman kirjottamiseen 15min), sydänäänet kuunneltiin kyllä (tai lähinnä vaan suhisevia istukkaääniä), omituisia kommentteja, hb:ta ei mitattu, sf-mitta mun korvaan kovin pieni (okei, mun neuvolaharjottelusta on jo hyvä tovi, voi olla et muistan ihan väärin). AAAAARGH! olin raivoissani kotiin tultua. Onneks kotona oma dopleri, hyvin kuului nakuttavat sydänäänet, kun vähän vaihtoi anturinpaikkaa istukan vierestä. Kiitos kun sain purkaa!:LOL:

sairausloman kautta lomalle lompsis.
kanna 22+3
 
Tervetuloa uusille ja onnittelut jälleen hyviä ultrauutisia saaneille, Kannalle pahoittelut uusimmasta neuvolakokemuksesta! Karole ja Sonkku, mulla myös heti raskauden alettua tuli finni-iho-ongelmia. Naama ei ole tällä tavalla kukkinut varmaan edes teininä:flower:! Nyt olen saanut ongelmaa siinä määrin kuriin apteekin tuotteilla, että sen pystyy meikillä peittämään.

Ekan neuvolan jälkeen painoa tullut 3kg. Äitiys-/väljempiä vaatteita oon käyttänyt jo toiselta raskauskuukaudelta lähtien. Alussa osittain pahoinvoinnin takia: kaikki vähänkin mahan kohdalta puristavat housut sai mut yökkimään :kieh:.

Tosiaan, täälläkin 20 viikkoa vihdoin täynnä :cool:

Mahakani ja 20+0
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss
Yh, mun tissit vuotaa maitoa.. silleen vähän vaan, mutta että paita kastuu. Vaikka ei noiden vielä pitäis vuotaa. Onneksi pääsee perjantaina kysymään asiaa neuvolassa :) Meillä on sillon se voimavaraneuvola ja jotenki ärsyttää jo valmiiksi.
Liikkeitä on tuntunu nyt jotain 5 päivää <3 jos on esim. läppäri tai jalat mahaa vasten niin mahan sisällä tuntuu myllerrystä. :)
Voi että aika tuntuu kuluvan aivan sairaan hitaasti ku vieläki on 13 päivää rakenneultraan. Millon Miiimasu :lla on ru?
 
Kiitos Miraflor linkistä! Oletan ainakin että tuossa valmisteessa on aika pieni määrä A-vitamiinia, koska määräksi ilmoitetaan 120 ug, eli 15% päivän suositusmäärästä ja valmisteessa vielä erikseen lukee, että Iho Omega on tutkitusti turvallinen ravintolisä myös raskauden ja imetyksen aikaisiin tarpeisiin ja toisessa kohtaan että suositellaan erityisesti raskaana oleville ja imettäville äideille, kala-allergisille ja kasvissyöjille. Noista Mustaherukan siemenöljy kapseleista on tehty tutkimusta että raskauden ja imetyksen aikana käytettynä suojaavat syntyvää vauvaa ja allergioilta ja atooppiselta iholta, jotka ollut esikoisella tosi iso ongelma vauva-aikana. Mutta totta kai täytyy olla tarkkana raskaana kaiken kanssa mitä suuhunsa pistää..
 
Heipsan :) Uusi kuu jälleen, vau :)

Onnea hyvistä uutisista ja tervetuloa uusille :)

Rakenneultra oli ja meni.. Lyhyt käynti oli, mutta kaikki tarvittavat mitat saatiin :) Kaiffari voi hyvin ja pieneksi veikkaili kätilö mittojen perusteella, niin oli siskonsakin aikanaan.. Hyvin hatara veikkaus sukupuolesta saatiin, joten en sitä ala julkaisemaan..

Kauhea myllerrys käy masussa joka päivä ja nyt on alkanut liikkeet tuntumaan jo ylempänäkin (aiemmin vain ala vatsalla) ja seistessä :) :heart:

Naama kukkii täälläkin ja itku meinaa päästä aina kun uusi näppylä löytyy :( Mulla on yleensä ollut aina todella hyvä iho, no se on kaukana menneisyydessä se..

Kerroin töissä lapsille (nuorille) raskaudesta tuossa juhannuksen jälkeen ja melko hämmentäviä vastaanottoja sain... Olen töissä siis lastensuojelun puolella..

Meillä tyttö odottaa vauvaa innolla :) Joka päivä juttelee ja suukottaa masua ja iltaisin toivottaa hyvä yöt vauvalle :heart: välillä saattaa jopa soittaa minulle töihin ja kysellä onko vauva myllännyt masussa jne.. :D

Seuraava neuvola, joka siis kolmas käynti on kuun lopussa... Vaaka varmaa hajoaa mun alle kun sille nousen sillon.. huooooh.. Silloin laitetaan kelajutut myös kuntoon :)


Hipsutin rv 21+2
 
Kiitos uudesta ketjusta Wc ankka :)

Mulla oli viimeinkin kunnallinen ru, ultraääni hoitajakin ihmetteli kun olin saanut ajan vasta 22+0 viikoille. Mutta siksihän mä kävinkin yksityisellä kattomassa jo kuukaus sitten että rakenteet on ok. Poika oli vieläkin poika ja painoa 'pikkusella' 492g :)
Kaikin puolin ollut kiva päivä täytin tänään vuosiakin ja saapi päivittää kun kerkee sonts4/Ikää 20 vuotta. En sitten ihan kerennyt olemaan teiniäiti... :p

Idada mullakin on tissit vuodellut nyt viikon verran silleen että liiveissä ei ole märkää mutta pelkällä paidalla ollessa tulee pienet läikät... Ja tosiaan esiokoista odotan niin en ois arvannut että ihan vielä alkaa maitoa vuotelemaan :/

Muttamutta Oikein hyvää keskiviikkoa kaikille ja tervetuloa taas uusille!

Sonts4 22+0 (poks)
 
Mahakani, mitä apteekin tuotteita käytät? Mäkin haluuuuuun! :'(

Onnittelut ultrakuulumisista! Meillä vielä viikko odoteltavaa ja mies ei ole vieläkään päättänyt, otetaanko sukupuolesta selvää. Mutta toki ne muut asiat siinä ultrassa ovat tärkeämpiä kuin se kumpi tulee.

Hipsutin, ihanalta kuulostaa tuo teidän tytön innokkuus. :) Minkäsikäinen hän onkaan? Meillä poika ei vielä ymmärrä, eikä raskaudesta/vauvasta älyttömyyksiin ole sille puhuttukaan, mutta eilen kiinnostui mun mahasta ja tahtoi sitä "löllytellä".

Karole 19+0
 
Idada mulla on ry 17.7! :) pääseeköhän täällä 4d ultraan vahingossakaan..?
Mulla on rintamus täynnä finnejä, pahenee auringossa.. saisin neuvolasta reseptin johonkin rasvaan mutta antaa nyt olla. Hormonit ne vaan sielä :) mulla ei oo vielä mitään hankittuna lapselle, ärsyttää kun on vähän turhan kallis maku vaikka rahaa oikein ei oo nyt ylimääräistä rakennusprojektinkin takia :/ onneks on tori.fi. ai niin ja tänään rv 18!
 
idada: Täällä tulee kans maitoa. Ei ole millään lailla huono asia. Tietää ainakin että sitä on tulossa. =)

Se voimavarajuttu... mulla oli samaan aikaan lääkärineuvola ja ei se sitä kummemmin kattonu. Ainoastaan jos oli rastia siellä 3 tai 4-kohdassa niin otti puheeksi. Mä laitoin siitä synnytysjutusta niin siitä sitten keskusteltiin mut ei muusta.
 
Karole, mulla on toiminut aamuin-illoin käytettynä Neutrogenan Visibly Clear 2 in 1. Sitä voi käyttää pesuun tai naamiona. Molempina oon käyttänyt. Huomasin että tota löytyy myös joistain marketeista, esim. Prismasta. Ensin kokeilin liudan kalliimpia tuotteita - tuloksetta :$. Ja mulla tosiaan finnejä ilmaantunut "vain" naamaan. Tietysti aloin myös neuroottisesti vaihtamaan pyyhkeitä, tyynyliinoja, lakanoita...:D

Mahakani ja 20+1
 
Mahakani, kiitän vinkistä. :) Tossa on vaan tota salisyylihappoa, mitä en oikein uskalla/halua käyttää näin raskaana ollessa, vaikka eka kolmannes onkin ylitetty. Mulla on ajoittain aina hormoneista tai stressistä johtuvaa aknea ja oon sillon käyttänyt noita Vichyn tuotteita. Pitää vissiin käydä taas hamstraamassa.

Jestas, että ärsyttää! Heräsin ennen neljää vessaan ja tässä sitä ollaan vieläkin hereillä! Pitäs kai mennä uudestaan yrittämään nukkumista. Muuten on hyvin mukava aamupäivä tiedossa tuon juniorin kanssa. Miksi näitä univaikeuksia pitää tulla raskaana ollessa??? Nythän se uni tulisi tarpeen, vaikka ei sitä varastoon voi säilöäkään. :)
 
Kanna : on kyl huono tuuri käyny,tsemppiä jos vaikka ens kerral ois hyvä .Mua kans ärsyttää ku meil on joka kerta eri terkka kun ekal kerral oli oma sairastunu,nyt viimeks oli oma mut ens viikol taas eri ku se oma on lomalla nii ei siin ny hirveesti tuu sellast luottosuhdetta et viittis mistää mitää puhua:S

Ihana massu,Bosch <3

Oho ompas alkanu aikasin tulwen maitoo,mäki tahtoisin ihan sen takii ku oon miettiny et tuleeko/pelänny et sitä ei nouse ollenkaan:D

Meillä oli eilen jännä päivä,oli ultra jossa kaikki oli ihan hyvin ja 368g rakkauspakkaus siellä köllötteli ,vastas 20+4 kooltaan

Sitten me käytiin kattoon asuntoo josta jätettiin tarjous ja saatiin vastatarjouskin jo eile,eli kaupanteko on pyörähtänyt käyntiin ja hyväl säkäl ollaan tehty kaupat jo ens viikol :)

Teps&puolukka 21+0 POKSPOKS:)
 
  • Tykkää
Reactions: moon stars
Tervetuloa taas uusille :)

Täällä ei oikein uutta. Pakkausta aloittelemme pikku hiljaa :)

Onnea kaikille RU kuulumisista, hyvistä tuloksista ja sukupuolista jos on ollut suostuvainen näyttämään.
oma RU on ens viikolla ja jännittää jo enkä malta odottaa.. menis aika äkkiä.. työn merkeissä mennään sinne asti kumminkin mut silti niin hitaasti. :)

moon stars ja tirppa 19+0 Poks <3
 

Yhteistyössä