Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

Hei!

Toppapuvusta.
Löysin tällä viikolla LappiKids liikkeestä ihanan toppapussukan kokoa 56-62cm, siis jaloista pussi, mutta hihat löytyy ja mikä parasta, se ei ole sininen!
Mutta asiasta ihan noin muuten, väittäisin, että suurimmalle osalle tämän ketjun vauvoista se äippäpakkauksen puku on ihan järjettömän suuri, toki jos talvi jatkuu pitkälle kevääseen, niin tilanne voi olla joillekkin toisin.

Vaunuista.
Myin juuri meidän Akjax merkkiset vaunut ja ostin Emmaljungat tilalle. Edellisissä huonoja puolia oli lyhyt selkä-/istumaosa, et jos tahtoo nukuttaa lasta mahdollisimman pitkään vaunuissa, ni nämä kannattaa tosiaan jättää väliin. Muuten ihan kivat kärryt, jarrut tosin hieman liian jäykät ja "turvavyöt" olivat jotenkin väärässä paikassa.
Emmaljungilla nyt kärräillessä tuntuu, kuin olisi vaihtanut vanhan auton ratista ihan uuteen. :D
Käytettyinä niitä metsästelin pitkään, mutta hintapyynnöt ei oikein mielestäni kohdanneet uuden ja vanhan välillä. Nyt on kuitenkin viimeiset 2014 mallit myynnissä, kun uusi mallisto on tulossa, joten tarjousten ja tinkimisen jälkeen, ei ollut mitään järkeä ostaa käytettyinä. Oon ihan supertyytyväinen! :D

MrsRock, tosi hyvä, että lapsen asiat on kunnossa!

Täällä vatsa kasvaa ja kilot kerääntyy, tuntuu ihan räjähdysmaiselta kasvulta, hiukka ahdistaa, mut josko se taas tästä. :|

"MY" ja ViKa 22+4, ehkä.
 
Itse olen oikeastaan nauttinut näistä ihanista helteistä, ei yhtään huvittaisi mammalomailla loka-marraskuussa…Yöt tosin ovat välillä tuskaa, ja ehkä viimeiset raskausviikot on kuitenkin kiva viettää vähän viileämmässä.

Löysin netistä unelmieni toppahaalarin, mutta pohdin ottaisiko italialaista kokoa 1-3kk (54cm) vai 3-6kk (noin 67cm). Pitäisi mahtua vauvalle vielä maaliskuussa kun lähdemme talvilomalle. Kaikki löytämäni vaunut puolestaan ovat mallia kauniit, mutta äärimmäisen epäkäytännölliset :D

Hormonaalinen ehkäisy on meillä ainakin poissa laskuista, hirvittää oikein kuinka monta vuotta elämästä on tullut pillereitä popsittua. Varmaankin ihan kondomilla mennään alkuun.

Ihanaa MrsRock ettei kyseessä ollut kuitenkaan mitään vakavaa.

http://tuliaisiahaikaralta.blogspot.com
 
Ihana MrsRock et ei ollu mitään, mitä ei sais korjattua!

Mää en oo ees aatellu noita ehkäsyjuttuja. Ne on kuiteski kai aikas rajalliset imetyksen ainaka.. Esikoista imetin aikas pitkään, joten jos tän kanssa menee samaa rataa niin on sit aikaa ajatella =) mut ollaan kyl miehen kaa puhuttu et tän jälkeen ois lapsiluku täynnä eli mietittävä toi juttu on =)

Se ois nyt täällä 24+0! muistanko ihan väärin vai oliks niin et tän jälkeen tota mahakamua hoidettais jos jostain syystä lähtis syntyyn etuajassa?
 
Kyllä, viikosta 24 eteenpäin hoidetaan, jos lähtee syntymään. Kysyin tuota lääkäriltä hiljattain. Täällä kanssa vihdoin laitettu äitiyspakkaus tilaukseen. Viikon-parin päästä sen pitäisi olla meillä jo :heart:! Miksihän siinä ylipäätään tulee niin isoja vaatteita, että vauva hukkuu niihin? Ei kaikki lapset synny keväällä : /. Ajattelen nyt tuota talvihaalaria. Itse koen, että äitiyspakkaus on eräänlainen "starters kit", jonka tarkoitus on auttaa alkuun ja on olemassa juuri tällaista höpsöä aloittelijaa varten kuin esim. minä :xmas:. Kun ei ole aikaisempaa kokemusta eikä tämmösiä juttuja ole tullut mietittyä, niin nämä hankinta-asiatkin on ihan uusi ja ihmeellinen maailma. Varmaan tullaan kanssa kallistumaan sellaisen lämpöpussukan kannalle. Nyt kyllä tuli kuuma pelkästä lämpöpussin ajattelustakin :D

Mahakani ja 24+2
 

Yhteistyössä