wendy79, tervetuloa!
bosch, pahoittelut sokerirasituksesta käryämisestä.
Mulla vika arvo ylittyi 0,1 ja radi täälläkin myös. Mä kävin jo siinä aikaistetusta rasituksessa kesäkuun alussa, joten pitkään oon saanut noudattaa radi ruokavaliota. Onneksi sokerit on pysynyt ruokavaliolla kunnossa, kun oon niitä vieläkin satunnaisesti mittaillut. Parin viikon päästä edessä on toinen rasitus ja toivon, että siellä arvot olisi vielä riittävän hyvät, että ei tarvisi aloittaa lääkitystä. Tsemppit sokereiden ja syömisten seurailuun. Kyllä tän diagnoosin kanssa pärjää.
qwertyli, kiva, että teillä on vaunut valittuna.
Mua niiden ostaminen stressasi kauheasti, kun vaihtoehtoja on niin paljon! Me päädyttiin ostaan Brion Go. Tykkäsin niiden huoltovapaista kennorenkaista ja muutenkin ne miellytti silmää simppelillä ulkoasullaan. Me tullaan lenkkeileen pääosin asfalttiteitä ja käymään ehkä kauppakeskuksissa, joten ketterät vaunut oli hakusessa. Saatiin vielä kyllä kaupanpäälle ne isot talvipyörät, joten tarvittaessa ne voi vaihtaa, jos sattuu tulemaan luminen talvi.
peikko86, ikävää, että pikkuinen on saanut huolestumaan.
Mäkin huolestuin eilen, kun en ollut tuntenut kunnolla liikkeitä. Ehkä jotain pientä mukellusta, mutta ei muuta. Yöllä huolestutti jo niin paljon, että oli pakko nousta sängystä ja kaivaa pitkästä aikaa doppler esiin. Onneksi sain sykkeet kuuluviin ja sänkyyn palattuani pikkuinen potkaisi muutaman kerran kunnolla.
Kai se sitten on ihan normaalia, että välillä on hiljaisempia päiviä?
Tsempit kaikille sokerirasitukseen!
Mä kävin viime torstaina äitipolilla. Parina päivänä oli ollut hieman kivuliaita supistuksia ja niitä seurasi painontunne. Kohdunkaulaa oli tunnustelemalla yhä se sama 2 cm jäljellä kuin rv 15+5 ja se oli kiinni, huh.
Joten ei muutoksia onneksi siinä asiassa. Ultrassakin kaikki näytti hyvältä. Ultrassa pikkuinen punkesi itseään kohdunsuuta vasten, joka varmaan aiheutti tuon painontunteen. Lääkäri vielä painoi mahaa, että sai vauvan laskeutumaan alemmas, mutta se ei saanut kohdunsuuta avautumaan sisältäpäin. Sain supistustenestopiikin käsivarteen. Saikkuakin olisin jo saanut, mutta en halunnut vielä ottaa. Supistukset eivät kuitenkaan ole ollut joka päiväisiä, joten uskoisin pärjääväni vielä töissä. Toki pikkuisen vointi menee kaiken edelle, mutta tulee kyllä piiitkä syksy, jos nyt alkaa jo saikutteleen. Seurailen siis vointiani ja olen yhteyksissä lääkäriin, jos supistuksia alkaa tulla paljon.
Hydra 24+3