ihani ultrakuulumisia =)
itellä ois 24pv ultraan meno, ihanaa, vähän meinaa jo nyt jännittää. tässä yks ilta mietin ultrassa käyntiä ja tuli semmonen olo,että mä alan varmaan itkemään ku näkee pikkusen. esikoisesta liekkö käynnyt ees mielessä semmonen. mulla on muuten tv ohjelma suosikki muuttunut. nyt pitää vahata neloselta se vauvan synnytys ohjelma.. ihmeellistä muuten tuolla maailmalla ku siel sairaala huoneessa on koko suku,liekkö ihan h-hetkenkin kahtomassa.. en mä kyllä huolis sinne tätejä,setiä,kummeja,kumminkaimoja... hassua! täällä palelee joka ilta ihan tosissaa,nukkumaan mennessä saa laitta 2 sukat,pitkät kalsarit,yöpaita ja 2 peittoa,että tarkenee, samaan aikaan mies nukkuu vieressä melkein ilkosillaan ilman peittoa. ja unet on aikasti villejä. välillä ollaan synnyttämässä ja välillä puuhtaan vaikka ja mitä. tosi katkonaisia on unet täälläkin,eikait se jo nyt valmista yöheräämisiin
joko te muut ootte kertonut raskaudestanne jollekkin? itellä polttelis kertoa kaikille,mutta mies toppuuttelee kovasti. mun hierojalle/vyöhyketerapeutille kerron tänään,ku varailin hierojalle aikaa,sain sanoa,että vaan pelkkä hieronta =) onnitteli moneen kertaan.tuli ihana olo. =) pojalle (4½v) sanoin päivällä,että entä jos äitin massusssa on vauva.vähän aikaa poika kahteli mua,kokeili mun mahaa ja tuumas että ei oo,sun maha on ihan pehmyt,se ei oo yhtään kova
koitin sit selittää että,entä jos siellä on ihan pikkiriikkinen vauva kasvamassa ni heti oli mellevää poikaa, voi olla että meillä on pitkät 8kk odotusta edessä. mutta poika on innolla mukana.. ei ollut kyl viel tarkotus kertoa pojalle mitään,jos vaikka sattuu jotain ikävää,ni ei tarvis selitellä miks ei tulekkaan vauvaa,mutta kun aiheesta tuli pojan kans puhetta,ni tuli sit kerrottua. =) ens viikolla kerron varmaan sit mun vanhemmille,ku mulla on sinne neuvolaan meno,ni pitää poika kiikuttaa niille hoitoon siksi aikaa,ku en keksi mitään hyvää teko syytäkään, ku aika on jo 8.30 ni monetkaan kaupat ei oo viel auki,parturissa oon vasta käynnyt ja normi tarkastuksessakin neuvolassa vasta käynnyt,ni ei keksi mitään teko syytä eikä kehtaa valehellakkaan..
:hug: niille joita veri on pelotellut. toivottavasti ei ole mitään vakavaa.
mullahan tuli kans muuan pv sitten tippa verta,mutta onneksi ei oo tullut sen enempää ja toivottavasti ei tulekkaan..
tein muuten tänä aamuna vielä yhen r-testin
oli niin selvä + ettei voinut erehtyä. ja oli paljon tummempi viiva mitä vastaavassa testissä viime viikolla. kummasti rauhoitti mieltä se aamullinen testi. =)