Moikka!
Joo, ihan liikaa ikäviä uutisia tuolla lokakuisissa, minähän kuulun sille listalle myös... Toivottavasti loppuisivat nyt sielläkin ja tänne ei tarvittaisi moisia ollenkaan!
Mulla on taas ultrakuulumisia... Hysteerikko näköjään :ashamed: . En sit perunutkaan tämän päiväistä (jo aiemmin varattua) yksityisen varhaisultraani, vaikka jouduin/pääsin ultraan jo viime viikolla siellä Kättärillä. Jotenkin oon niin varpaillani sen viime marraskuisen km:n takia, että halusin mennä taas kurkkaamaan ja juttelemaan peloistani. Nyt on hyvä mieli, että menin, pikkuinen oli kasvanut viime viikosta odotetusti ja syke oli oikein vahva :heart: .
Ellaa kun kiinnostavat pää-perä-mitat
niin tänään oli sitten 12.3 mm vastaten 7+3 (menkoista 7+4), että ihan passelisti ollaan kartalla
. Mullakin alkaa nyt pikkuhiljaa luotto lisääntyä tähän raskauteen ja sen jatkumiseen, mukava tunne =) .
Joku kyseli ultraamisesta, mulla on tehty kaikki alkuraskauden ultrat alakautta (ei ole edes kokeiltu mahan päältä ) ja muistelisin, että vielä np-ultrassakin olisi katsottu sekä-että... Mutta tästä on jokunen vuosi. Olen kyllä tuolta lokakuisista lukenut, että joillakin on kyllä ultrattu masun päältä ja on näkynyt kaikki tarpeellinen, eli kaiketi mahdollista sekin.
Mulla myös erittäin aktiivista vatsan toiminta ollut tässä alkuraskaudessa, joku sitäkin kyseli. Eli molemmat tuntuvat olevan yleisiä, ummetus ja toisaalta taas "yliaktiivisuus"
...