Sonelle iso :hug: Osaan niin kuvitella miltä susta tuntuu, voimia kovasti!
Toive81: Toivotaan vielä parasta! Kovasti voimia sinullekin!
Oma napa: Mä en täällä tiedä mitä mä ajattelisin. Oikeastaan kaikki raskausoireet tuossa katosi ja tilalle tuli aivan hirveä aivosumu ja huippaus. Tuon olon liitän kilpirauhasen vajaatoimintaani ja tämä voi olla seurausta siitä, että nostin lääkitystäni heti kun tiesin olevani raskaana. Joko siis huono olo johtuu siitä, että syön liikaa lääkettä (eli raskaus onkin mennyt kesken tms eikä tarve ole suurentunut) tai että syön sitä liian vähän tai sitten siitä että elimistö nyt totuttelee uuteen annostukseen. Sitä sitten selvitellään ja kävin tänään labrassa, sain onneksi raskaustestinkin, niin josko se tuloskin kertoisi jotain. Vaikka ei taida yksittäinen arvo kertoa sitä jos on esim. keskeytynyt keskenmeno, sillä raskaushormoonia on luultavasti vielä veressä? Miten nopeasti se häviää? Ja häviääkö se kokonaan ennen kuin kohtu on tyhjentynyt, mitään vuotoa kun minulla ei ole. Mutta siis saikulla ollaan ja ihmetellään.
Ja oli tosi kiva käydä päivystävällä lääkärillä...Ilmoitin että mulla on ihan kaamea olo ja on ollut ennenkin, liittyy kilpirauhaseen. Ekana se sanoi että raskaus voi aiheuttaa suuriakin psyykkisiä ongelmia!!???! No se sitten sanoi että katsotaan arvot labrassa uudelleen ja kysyi haluanko saikkua. No juu, kun en tajua maailmasta yhtään mitään. Katsoin sitten saikkulappua kun pääsin pois vastaanotolta. Syyksi tyyppi oli kirjoittanut että uupumus!!? Enkä todella puhunut mistään väsymyksestä yms sanaakaan. hulluksi se taisi minut leimat
Nyt jo naurattaa, mutta kyllä mä eilen itkin niin paljon, enhän mä sellaista lappua voi töihin viedä! Itseasiassa mulla on kyllä mieli tosi herkillä koko ajan. joko räyhään ja räjähtelen tai itken hysteerisenä...
Vaahtis ja möhkis ja oisko 5+0