Saanko mä kysyä jotain? Miksi te ette halua kertoa odotuksesta ennen kuin vasta joskus np-ultran jälkeen? Jos sieltä löytyykin jotain vikaa, niin sitten voi tehdä abortin kaikessa hiljaisuudessa, vai? Mä oon ainakin kertonut alusta asti kaikille, jos keskenmeno tulee / np- ultrassa on jotain vakavaa, niin saan ainakin tukea ystäviltä ja perheeltä, joka on jo tiennyt asiasta ja ovat iloinneet kanssani odotuksesta. Toi on tietysti vaan mun ajatus, mut en mä suuttuis jos joku arvais mun olevan raskaana! Mähän kannan uutta elämää ja se on hienoa jo mikä! :heart:
Onko teillä loppuneet oireet kuin seinään? Mulla huoli nostaa päätään, kun tuntuu ettei ole ollenkaan niin paha olo, eikä väsytä edes niin paljoa kuin ennen. Ja viikkoja ei kuitenkaan oo kuin se 9.
Kaksostenrattaista ollut puhetta, meille ei tule niitä. Ikäeroa tulee 2 v 10kk, niin ajattelin että selvitään ihan vaan noilla yksösen vaunuilla. Ja meidän esikoinen kun on kova kävelemään.
Nallu kysyi, näkyykö dopplerissa sydämensyke numeroina, niin ei mulla ainakaan näy. Mä koitin esikosesta laskea niitä, mutta toivotontahan se oli!
kirppunen mä taidan mennä heti katsastaa ton osoitteen. Joskos meidän "mamma maksais taas"!
Liirah + Sissi