Myöhäiset synttärionnittelut
Siilinlapselle! Ja onnittelut kaikille joilla on ollut/tulee olemaan tässä kuussa synttärit! :flower: Teitähän tais olla aika paljon..
Oli kiva kuulla lyhyesti
Muarista ja pojastakin! Jaksamisia pikku-ihmeelle ja perheelle! :flower:
Lohduttavaa kuulla, että mun vauva ei ole ainoa, joka ei vielä hirveästi hikkaile. Tai en tiedä onko viel kertaakaan hikannut... Mut eiköhän sekin sieltä tule. Vauvan asennosta ei mitään hajua. Liikkeet tuntuu nyt ylhäällä ja yläoikealla ja välillä sitten muksautuksia rakkoonkin päin, et...??? Mut vauvan selkää en saa selkeästi itse tuntuviin, toisin kuin esikoisesta sen kyl ties miten päin on. Johtuneeko sitten tuosta etuseinän istukasta vai miten.
Streptokokki-näytettä ei ainakaan meidän kunnassa 2 vuotta sitten (kun viimeksi olin raskaana) otettu säännönmukaisesti kaikilta. En tiedä mikä nyt on tilanne. Jos ei testi kallis ole, niin olisihan se kiva jos kaikilta varmuuden vuoksi asian tarkistaisivat. Kun sehän on monesti äidillä tietämättään ja vaaraton, mutta lapselle vaarallinen... Näin olen käsittänyt. Olen pahoillani, että
Tuttemui on joutunut kokemaan lapsen menetyksen tämän vuoksi :hug:
Vaippa-merkeistä: Meillä on ollut käytössä sekä Libero että Pampers. Vauvana tykkäsin ehkä pikkuisen enemmän Pampersista (joustavampi materiaali), nykyään tuo meidän taapero käyttää Liberon Up&Go:ta (kun ei vielä potallakaan suostu käymään). Kummassakin merkissä on omat hyvät puolensa ja kokeilemalla löytää sopivan vaipan omalle lapselleen. Hoikka poika oli mullakin esikoinen ja kasvoi -10 käyrällä 1,5 -vuotiaaksi saakka, kunnes nousi nollakäyrille.
AaVee kyseli
tops-puikoista. Ihan perus puikot ollut meillä käytössä eli ei tarvitse erikseen ostaa niitä kaupan vauvahyllyillä sijaitsevia erikoismuotoiltuja puikkoja
Ihan normaalin mallisia ne on sairaalassakin.
Sen verran oon itse jo
hankintoja kanssa tehnyt, että nyt löytyy tutti ja tuttinauha ja pari korviketörppöä kaapista varmuuden vuoksi odottamassa
Tuttipulloja (Ainun), käsikäyttöinen pumppu ja rintakumit löytyy esikoisen jäljiltä. Imetysliivit on hankittuna myös. Ja joitakin uusia vaatteita oon ostanut. Seuraavaksi pitäis varmaan pikkuhiljaa alkaa laittamaan sänky kuntoon ja pesemään esikoisen vaatteita, sekä käydä ostamassa se kaukalo vauvalle. Ei nyt sitten varmaan hankitakaan isofix-kiinnitteistä jalustaa, kun maksaa aika sikana... Itse oon miettinyt Gracon logiko S:ää ja base-jalustaa. Saa nyt nähdä mikä sit hankitaan... Mut jalustan haluan, mä vihaan sitä jatkuvaa vöihin kinnittämistä ja irrottamista |O
Muuten ei kummempia kuulu. Eilen meni rv 29 rikki, joten kaipa täällä tasasen varmasti itsekin sitä (toivottavasti) viimeistä kymmentä pääsee starttailemaan pikkuhiljaa
Harjotussuppareita tulee niinä päivinä enemmän joina oon enempi ollut liikkeessä. Mut ei mielestäni mitenkään hälyttävästi. Vesijumpaan pitäis tänään matkata ja esikoinen puolestaan on taas räkätaudissa (kerkesi olla varmaan puol viikkoa terve). Että arkea arkea
vaimo ja vaavi 29+1