Silent whisperille, onnittelut tyttölupauksesta! :flower:
Suhvelille onnittelut hyvin menneestä ultrasta! :flower:
Täällä juhannus ei sitten alkanut kovin hyvin. Mä tunsin jo torstaina aamupäivällä, että mulla oli huono olo. Meinasi väkisin oksennus tulla. Soitin miehelle töihinkin ja kysyin voisiko se tulla aiemmin töistä kun mulla oli huono olo. No eipä tullut. Siinä sitten odottelin miestä töistä kotiin ja lähinnä sohvalla makoilin. Huono olo vähän helpottuikin siinä ja sitten mentiin kaupassa käymään. Kaupassa mulla oli maha hiukan kipeä. Kotiin kun tultiin niin huono olo tuli taas ja sitten oksennus jo lensi. :x Mä vietin sitten sen torstai-illan oksennellen ja viimeisen kerran laatta lensi vielä yhden aikaan yöllä. Yön sain nukuttua, vaikka mahaan sattui. Juhannusaattona en enää oksentanut, mutta maha oli kipeänä ja vasta noin ilta kuuden aikaan se helpotti. Uusiksi meni siis aaton suunnitelmat. Grillailut yms. jäi väliin. Illalla päästiin kuitenkin kokkoa katsomaan kun mulla olo parani. Ei mennyt täällä juhannus ihan niin kuin oltiin suunniteltu, mutta onneksi nyt jo kaikki hyvin. =)
Ajattelin siinä oksennellessa, että voi luoja niitä kenellä tämä tällainen oli pävittäistä alkuraskauden aikaan! Musta tuntui, että mä en olisi kyllä tuollaista kestänyt yhtään. Nytkin olin aivan poikki ja otti pannuun kun ei mitään voinut tehdä, syödä tai juoda kun ylös se olisi tullut kumminkin. Eli sympatiat kaikille, jotka huonosta olosta kärsivät tai ovat kärsineet! Kyllä tuollainen pahoivointi on kamalaa... :$
Nyt olo on taas aivan normaali. Onneksi! =) Mikä pöpö lie ollut.
Tänään sitten vuorossa eiliselle tarkoitettujen herkkujen grillausta.
Muuten päivän suunnitelmat ovat toistaiseksi vielä auki. Täällä paistaa aurinko ja on aika lämmintä, joten eiköhän tässä ainakin ulos tule lähdettyä.
Mukavaa juhannuksen jatkoa kaikille!
Katja-75 ja Elvis (joka on harvinaisen paljon tänään ja eilen liikkunut) rv 19+3