Kattelin tässä äsken tota vauva maailmaan ( vai mikä se on? ) kun tulee neloselta. Siis aina noissa toi ponnistusvaihe on sellainen muutaman minuutin kestävä, ja äidit tyyliin kävelee heti sen jälkeen! Pelkästään mun ponnistusvaiheesta ois saanu monta ohjelmaa!!
Ja sitä mä nyt pelkäänkin eniten, että joudun taas ponnistamaan monta tuntia, ilman mitään apuja. Ja silloin mulle iskee paniikki, kun ajattelen että mitä jos taas.. Toisaalta haluaisin mennä pelkopolille, toisaalta ajattelen että se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Eihän ne voi mulle kuitenkaan luvata, että saan apua jos alkaa ponnistaminen kestää sen reilu 2h, tai että mun epiduraali toimis. Äh, parempi olla miettimättä, niin ei tule paniikkia.
Hyvä
siilinlapsi, että varasti ajan yksityiselle. Kyllähän sen maksaa, mutta mielellään mä oon ainakin sen aina maksanut, tietää että saa rahoilleen vastinetta.
Sintsu älä niistä häistä stressaa! Ne menee varmasti oikein hyvin!
Tanya meinaatteko mennä naimisiin samalla kun pidätte ristiäiset?
Me ollaan oltu naimisissa 3 vuotta ja yhdessä siis reilu 8, joten me ollaan ihan vanha pari jo! Mutta heti silloin kun me tutustuttiin, tiesin että tossa on mun mieheni ja mulle se oikea! :heart: hetkeäkään en ole koskaan katunut, ja me ollaan edelleen todella onnellisia. Ja nautitaan siitä että saadaan olla yhdessä koko perhe. Me siis ollaan hyvinkin perhesuuntautuneita, vaikka molemmilla paljon ystäviä onkin. Mies käy säännöllisesti liikkumassa ja niin kävin mäkin, ennen tätä raskauden tuomaa haastetta, joten molemmilla on myöskin omaa aikaa.
Pelkästään se, että herää toisen vierestä saa hymyn kasvoille. :heart: :heart:
Olipas liisteriä!!
Liirah + Sissi