**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Hui kun olette lirjoitelleet paljon.

Täällä alkoi viime torstaina loma ja lähdettiin miehen kanssa sukulaisten luokse toisellepuolelle suomea. Täällä sitä vieläkin ollaan ja hommaa on niin paljon ettei perässä pysy. Meillä on perjantaina vihkiminen ja lauantaina vasta sitten se hää juhla, joten tekemistä sen puolesta riittää liikakin. Sää tietoja jännitellään kovasti. Sitten viikonpäästä tiistaina rakenne ultra <3 Ja sukupuoli tahdotaan tietää jos vaan kerrotaan.

Maha pullahti taas esiin kahta kovemmin. Vielä torstaina olin sit mieltä ettei täällä huomata mitään, mutta kuinka ollakkaan ihmiset kyselee että montako on tulossa :D Vanha luokkakaverikin kaupassa meinasi ihan pyörtyä paikalleen kun mut näki. Veljen luona vauvan tavaroita ihasteltiin ja tekisi mieli jo viedä kotiin, mutta parempi säilyttää muuton ajan isommissa tiloissa (muutamme isompaan kämppään kesänjälkeen)

Nyt en ehdi sen kummemmin kirjoitella kun pitää koissu viedä ulos ja jatkaa leipomista. :) Mutta tsemppiä ja onnitteluja kaikille. Sori tää oma napainen teksti nyt.

Eveny ja rantapallo 19 + 6 (huomenna poksuu)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kurpitsa:
kojootti: kaunis kiitos sanoistasi ystävä hyvä, kyyneleet tuli silmiin kirjoituksestasi, näinhän se on ettei itteään sais syyttää mutta sitä mä oon tehnyt viimeiset vuodet ja se jos mikä kalvaa sisintä. pitäisi myös osata antaa anteeksi itselleen ja yrittää päästää menneestä irti ja hyväksyä tapahtuma mutta en ole pystynyt sitä vielä tekemään mutta ehkä jonain päivänä..
Ei sitä hyväksyä tarvitse, en minäkään hyväksyisi. Se on asia, joka ei katoa. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuollaista. Mutta itselle pitää vaan antaa anteeksi, koska sulla on oikeus onnelliseen elämään kaikesta huolimatta.
Tulet varmasti suremaan tapahtunutta koko elämäsi, mutta anna surun muuttaa muotoaan: pikkuhiljaa se repivä ikävä jää, ja tilalle tulee kauniimpi suru, joka antaa sulle tilaa elää ja olla onnellinen, kuitenkaan unohtamatta niitä rakkaita, jotka eivät enää tässä todellisuudessa ja maailmassa vaikuta. Ja sillä hetkellä, kun kaikki turha syyllisyys jää ja sä koet olevasi Onnellinen isolla O:lla, niin ne kolme pientä enkeliä hymyilee niin että suut on korvissa :heart:
 
Kyllä minäkin voin ihan rehellisesti sanoa,että hermo menee ihan joka päivä ja välillä monta kertaa. varsinkin nyt kun tuo koululainenkin on lomalla niin ei ole mitään juhlaa olla täällä kolmen mukulan kanssa päivät pitkät. Varsinkin kun kuuntelen niiden tappelua,huutoa,kiljuntaa,itkua parkua ja huutoa. Kyllä siinä tunteet kuumenee ihan jokaisella osapuolella eikä vähiten mulla joka sitä sotkua joutuu selvittelemään. Mä hermostun joskus niin totaalisesti,että mun tekisi mieli paiskata mukula seinään. No,en sentäs ole niin tehnyt,mutta ajatuksissani kyllä ;) Ei täällä nyt onneksi ihan kamalaa aina ole,mutta kyllä tuo nahinointi on jokapäiväistä ja jos se alkaa heti aamusta niin tuntuu,että koko päivä on pilalla. Mutta samoilla linjoilla olen kojootin kanssa,että kaikenlaiset tunteet kuuluvat elämään ja ne pitää vain hyväksyä,että nyt tuntuu tältä ja nyt tältä. Ei lapsikaan mitään opi jos aina on ihanaa ja kukaan ei koskaan hermostu. Riidat sovitaan ja sen jälkeen kaikki yrittää käyttäytyä paremmin. Minäkin olen miettinyt,että eihän nuo mun mukelot oppisi ikinä mitään jos minä vain seisoisin tuossa hymyilevänä niinkuin mua ei yhtään haittaisi vaikka tappelevatkin. Mutta kyllä meitä taitaa olla aika paljon joilla ei aina ole elämä niin ihanaa ruusuilla tanssimista vaan on vaan aikoja,että kaikki ottaa päähän. Tsemppiä kamalasti teille joille ottaa oikein koville ja toivotaan,että ne ikävät tunteet joskus päästää irti :hug:

Mutta nämä illat on ihania kun mies ottaa kaksi isompaa poikaa mukaansa hommiin ja mä saan olla rauhassa kotosalla nuorimman kanssa =) jaksaa taas huomenna ;)

LilliM
 
Oletteko paljon hankkineet jo vauvalle tavaroita? Mä oon ostamassa vaunuja jo ja rupesin miettii et oonko vähän aikasessa. Päätin että ostan käytettynä emmaljungan 2009 tai 2010 city crossit ja uuden sellasen ihanan valkoisen city kopan :heart: Kävin tänään testailemassa kaupassa ja ihanat oli :)
 
kojootti osaat puhua todella kauniisti. Ja oothan sä aivan ihana ihminen! :heart:

Mä oon monta kertaa ajatellut et oonko mä ainoa, joka suuttuu lapselleen? Kun tuntuu et kaupassa toisten lapset on nätisti ja jos ne tekee pahojaan ni vanhemmat vaan sanoo kauniisti, ja lapset tottelee. Nyt kun meillä on alkanut viimeisen viikon aikana uhma, niin tuntuu että koko ajan saisi olla komentamassa. Ja eihän tuo usko, vaikka komentaisin. :whistle: Kunpa tää uhma ois pian ohi.. :D

Käytiin sitten lääkärissä ja asiat on ihan hyvin. Olen nyt saikulla kyllä kesäloman alkuun, mutta vähän niinkuin varmuuden vuoksi. Joten nyt varmaan uskaltaa jo alkaa luottamaan tähän raskauteen. :heart:
Mulle on tullu jotenkin hirvee himo terveelliseen ruokaan. Tai siis salaatteihin ja hedelmiin. Hedelmiä tosin oon syönyt koko raskausajan, mut nyt parin viime viikon aikana oon aina iltaisin vetänyt puolikkaan kurkun, pari tomaattia, paprikan ja salaattia. Ihan ihme touhua. :D
 
RiikkaVaan: vaunut sain lahjaksi kun olin rv 15. Vaatteitakin on jo jonkin verran tutuilta saatu. Tossa rakenneultran jälkeen meinasin itse ostaa vaatetta ja kaukalon&sitterin ostan sit syksymmällä.

Tänään kävin hakemassa verensokerimittarin, pääsen sit huomisesta mittailee arvoja. Toivottavasti pysyvät normaaleina.
Ylihuomenna on sit neuvola, ja ilmeisesti sit niit jotain lappusia saan kelaan viemisiksi. Rakenneultra on ens keskiviikkona, sitä tässä jo kovasti odottelen. Sukupuoli halutaan saada tietoon,jos vaan kaveri suostuu sen näyttämään :)
Mulla on myös ollu viime aikona hermot todella kireällä. Tytöillä on vissii molemmilla jonkinlainen uhma päällä ja mitään eivät tottele.Nahistelevat keskenään, huutavat ym mukavaa.. On tullu pari kertaa huudettuakin ihan kunnolla heille.Eiköhän tämä tästä jossain vaiheessa.. :)

JanJade & Jilppu 19+3
 
ihania uutisia olette rakenneultrista saaneet, onnea kaikille :flower:
Mä joudun odotteleen tuonne 5.7 asti, odottavan aika on piiiitkä.

Mäkin haluan tuonne fb ryhmään :)

Tänne ei mitään uutta, maha on jo ihan järkyn kokonen ja liitoskivut saapuneet.

Missä muuten KULTAPOSSU on? ??

OP ja TiTi-Uuu 18+5
 
Me ei kuulemma osteta mitään etukäteen (paitsi että ostin sen yhden bodyn..) eikä pedata pinnasänkyä ennenkuin pieni on laitokselta saatu kotiin :) kuulemma vanhan kansan uskomus että jos petaa sängyn liian aikaisin, se tuo huonoa onnea.
Ehtiihän nuo hommata sitten, talvipakkasilla näillä leveysasteilla ei paljoa ulkona liikuta että rattaat sun muut ehtii kyllä hankkimaan rauhassa. Enkä tiedä kestäisinkö itse katsella tyhjiä vaunuja tai vaatepinoa, jos kävisikin huonosti :/

täällä kans joitakin liitoskipuja ollu ja lantion löystymistä ollut havaittavissa. Toi löystyminen on kyllä jotain niin ilkeää että, ei varsinaisesti tee kipeää mutta pieni pakotus/jomotus tuntuu silloin tällöin.

Minä jo ehdin huolestua, kun ei kahteen päivään tuntunut liikkeitä... tänään neuvolassa kuunneltiin sydänäänet ja hienosti se kaveri siellä ihan navan alla jumputti meille pientä sydäntään tahdilla 150 ja rapiat :heart:

Maha kasvanut ja kohtu noussut korkeammalle kuin normaalisti tässä vaiheessa, neuvolantätiäkin huvitti että ompa komea maha :D niimpä mulla onkin oma epäilys että vaavi oli alussa vaan vähän hitaammin kasvavaa sorttia, ja ottanut nyt sitten taulukoita kiinni, joten oma veikkaus on että LA on kuitenkin vielä lokakuun lopussa.. katsotaan, katsotaan :)

H3idi ja "puolikas jo" 19+1
 
huomenia!

me ollaan hommailtu tosiaan hiukan vaatteita, erilaisia sekä hoitopöytä/hylly yhdistelmä.. nyt tuleekin tosiaan muutto eteen ennen vaavin syntymää niin taitaa jäädä ostokset muuton jälkimaininkeihin :D ja sitten keväällä uus muutto valmiiseen taloon.. joku jo kysykin että jaksatteko varmasti pienen kanssa.. :D no luotan siihen että yhden kanssa jaksaa aina ja kun ei ihan alle 2 kk kuitenkaan ole enää silloin. no, parempi varmaan nyt kuin siinä vaiheessa kun pikkanen osais jo kävellä :D

mut nyt töihin :wave:

saana & 18+5
 
joko teillä on mitattu sf-mitta neuvolassa? tuskinpa ne ennen puolta väliä pahemmin mittaileekaan..muistelisin että edellisessä raskaudessa näillä viikoilla oltais jo mitattu..

antibiootit on auttanut kylkikipuihin eikä selkäkään enää puudu niin helposti ja alapään vihlonnatkin on tipotiessään, hyvä näin :)

tuosta vauvatavaroiden tuomasta huonosta onnesta..juu mäkin olen ollut esikoisia odottaessa kovin taikauskoinen eikä mitään tavaraa hankittu ajoissa mutta silti kävi niin kuin kävi joten se siitä taikauskosta. nyt ajattelin alkaa ostelemaan jotain pientä vauvavaatetta varastoon rakenneultran jälkeen...

janjade: meillä onkin rakenneultra samana päivänä, onneks se on meillä jo heti klo8 aamulla niin ei tarvi kauaa jännitellä

kurpitsa rv18+4
 
Huomenta!

Tnää ultra ja kurkku on niin kipee ku voi olla ja ääni menny. Ei yhtn. kiva tunne. Pitäis mennä apteekkii ostaa jtn. yskänlääkettä, mutta kun ei jaksais ja huvittais, valvonu melkee koko yön, ku sattunut kurkkuu niin paljon. Mut ultraa on pakko raahautuu :)

mibetsy ja mara 19+5
 
Huomenna kauan odotettu ultra :D
Ja alan kyllä jo huomenna hommaamaan vauvalle tavaroita, jos vaan kaikki on massussa ok. Kovasti kaveri ainakin liikkuu, tosin mun maha on ihan normi, ei siis kasvanut oikeastaan yhtään, "entiset" vaatteet vielä menee hyvin päälle :D Tietty jos tyttö tulee, niin ei tarvii ainakaan vaatteita hommata, mut poika jos sattuu olemaan niin menee koko vaatevarasto uusiksi. Kaikki muu löytyy, paitsi se turvakaukalo ja kaksostenvaunut, hoitopöytä, sitteri, leikkimatto ym on vielä tallessa.

Se olisi ruoka väännettävä uuniin ja taas kerran iltavuoroon, plääääh :whistle:

kirppunen 20+5 :heart:
 
Meillä kaikki tavarat valmiina. On vaunut, sitteri, kaukalo, sänky ja vaatteet. Jos sattuiskin tulemaan tyttö, niin alussa voi hyvin käyttää esikoisen vaatteita. Ja sitten myöhemmin mennään ostaa uusia. Mä en vaan toisaalta osaa ajatella, että meille tyttö tulis.. Mutta mulle on kyllä ihan se ja sama kumpi tulee!
Mun yks ystävä sanoi, ettei tiedä mitä tekee jos he saa toisen pojan! Siis tää mun ystävä ei ole ees raskaana vielä, mutta tekee kaikkensa että saa tytön.. Mun mielestä toi on jo sairasta, ei kai kukaan lasta rakasta sen sukupuolen takia, vaan sen takia että se on sun lapsesi!!!

Nyt tarvii mennä ottaa gramma panadolia, ku toi viisurinkolo alkaa taas muistuttaa liikaa olemassaolostaan! :D

Liirah + Sissi
 
Kurpitsa: Kyllä meidän neuvolassa ainakin on jo mitattu sf mitta, vieläpä kahdella viimeisellä käynnillä. Eilen se oli jo 19 cm, ja yläkäyrille mentiin että pompsahti. Katsoin neuvola kortista että viime raskaudessa sama luku tuli viikoilla 21+1, kun nyt oli jo 19+1 viikoilla. Hyvä vain että vauva kasvaa.

Iiirah Aika outoa, jos ei joku pysty rakastamaan omaa lastaa, jos on "väärää sukupuolta". Meille ainakin riittää että syntyisi terveenä ja kaikki menisi hyvin. Ei väliä onko tyttö vai poika.

T:Tiikeri ja pikkuinen 19+2
 
Mun serkku kertoi, että hänellä oli ollut kylässä joku, joka oli saanut lapsenttomuushoitojen avulla terveet kaksospojat. Kylässä oli sitteen ääneen ITKENYT, että mitä väärää hän on tehnyt kun toinen ei voi olla tyttö? :/ Että kyllä meitä vaan on tosi moneen junaan. Toivottavasti ajan kanssa oppi arvostamaan kahta poikaansa.
 
Mua ottaa NIIIIIN päähän just se kun mm. anoppi jankuttaa koko ajan, että olisipa se poika, meillä siis jo 3 tyttöä.... Kun meille se on ihan sama kumpi tulee, sitä rakastetaan ihan yhtä paljon oli se tyttö tai poika. Ja samoin töissä kuulee monen suusta, no saisittepa nyt sen pojan, aaargh.

Mulla ei ole sellaista unisex vaatetta oikeastaan ollenkaan, kun tiedettiin, että tyttö saadaan, niin ostetiin sitten sellaisia "tyttö"vaatteita. Ei viitsi kyllä jos nyt poika sattuisi tulemaan, niin mihinkään vaaleanpunaiseen pukea :D Tai mekkoon....
 
Tsemppiä etukäteen Kirppuselle huomiseen rakenneultraan :)

En ollut taikauskoinen vaan ostin eilen pojalle pinnasängyn, kun kaupan päälle sai 40e arvoisen hyvän patjankin =)
Vaunut pitää vielä kesän aikana ostaa, lakanoita, vähän vaatetta, ja muut meillä pitäisi ollakin =)
Etukäteen oon hommannut siksikin, kun en tykkää "pakosta" ja kiireellä sitten panna hösseliksi, enkä tiedä mikä on mun kunto syyskuussa, eikä voi luottaa laskettuunaikaankaan.
Herra hukkapätkällä on selkeesti jonkinlainen rytmi, illalla nukkumaan mennessä alkaa iltajumppa, aamulla mä herään aamujumpan ollessa käynnissä, ja iltapäivän ruuan jälkeen vetäsee sen ip-jumpan :heart:
Oon rakastunut mun masuun, se on niin pieni ja sievä, mä en haluis koskaan luopua tästä :D
Nyt voisin lähteä 20km pyörälenkille, sitten huushollin siivous, pyykit ja ruuan laitto.

Tanya & herra hukkapätkä 20+5
 
Meille ei onneksi kukaan ole koskaan mitään sukupuolitoiveita tai odotuksia lapsille asettanut. Tai no juu, äitini toivoi poikaa kun odotin esikoista. Itsellä oli toiveena että jossain vaiheessa saisin tytön, mutta kun rakenne ultra väytti esikoisen olevan poika niin ei olisi tullut mieleenkään olla pettynyt. Enkä usko että synnärillä se terve tyttö olisi voinut olla yhtään sen rakkampi kuin tuo vammainen poikakaan. :D

Tietty kakkosen kohdalla oli kiva sitten saada se tyttö, mutta kyllä se poika olisi ihan yhtä rakas ollut. :heart: Nyt ei ole minkäänlaista oloa siitä kumpi tämä tuleva mahtaa olla ja toiveidenkin osalta olen pitkälti ollut sitä mieltä ettei ole mitään väliä. Nyt kuitenkin olen kääntynyt toivomaan tyttöä, ihan noista terveysnäkökulmista kun meillä pojan kohdalla nuo riskit vaan on suuremmat.

Madicken 16+2
 
Onnea kaikille, jotka saaneet hyviä ultrakuulumisia! :flower:

jenspa Meilläkin suhteen alku oli hankala ja tosiaan muistuttaa mua unissa. Mies ei ole millään tavalla pettänyt tms, mutta luottamus kärsi alussa. Unet on kuitenkin pikku hiljaa harventunu, ei tuokaan ole mikään maailman taitavin puhuja. Kuitenkin asiat on nyt hyvin, mutta unissa se vaan muistuttaa..

miimii10 Onnea häistä :flower: ja toivotaan että pian tärppäisi paremmalla onnella!

Riikkavaan Me ollaan ostettu jo paljon kaikkea, vaatteita, tutteja yms on jo melko hyvin. Turvaistuin saatiin lahjaksi. Pinnasänky ja vaunutkin on tiedossa, että saadaan pian.

kurpitsa Mulla mitataan ensi kerralla sf-mitta, sillon on 22+3. Edellinen neuvola mulla oli 16+jtn ja sillon ne ei vielä mitannu.

Aamulla oli ultra ja kaikki oli hyvin. Istukka oli hyvässä paikassa, lapsivettä oli normaalisti. Kuvia saatiin monta, ja oltais saatu 4d-kuva kasvoistakin muistoksi, mutta pikkunen oli kasvot niin lähellä istukkaa ni kuvasta ei kovin selvä olisi tullut. Pieni nenä ja suu siellä näkyi :heart: Mies sano heti, että pikkusella on mun nenä :D Oli ihana nähdä kasvot, vaikkei kuvaa muistoksi saatukaan. Sukupuolikin kerrottiin, mutta ei ihan varmaksi tietenkään sanonut. Niin kun en olettanutkaan :) On niin onnellinen ja huojentunut olo kun kaikki oli hyvin :heart: Painoarvio oli 445g.

Nallu ja Hattivatti 21+4
 
Sintsulle ja Evenylle onnittelut tulevien häiden johdosta! :flower:

Onnittelut Nienorille poika- ja Sintsulle tyttölupauksesta!:flower: :flower:

Miimii, onnittelut häiden johdosta! Toivottavasti pääset pian tänne puolelle uudestaan. Kaikkea hyvää sinulle!

Mibetsylle onnea tämänpäiväiseen ultraan ja Kirppuselle onnea huomiseen ultraan!:flower: :flower:

Nallulle onnittelut hyvin menneestä ultrasta!:flower:

Mullakin on vissiin ollut jo harjoitussupistuksia ainakin jo viikon ellei kaksi. Maha kovettuu ja tulee sellainen epämiellyttävä olo. Aivan kun olisi kovasti vatsalihasliikkeitä tehnyt. Viimeksi ne alkoivat vasta siinä rv 20 tienoilla muistaakseni.

Sf-mittaa mulla ei ole mitattu vielä kertaakaan. Mullahan on vasta yksi varsinainen neuvolakäynti takana rv 7+6 ja toinen käynti oli lääkärineuvola rv 15+0. Varmaan nyt kolmannella käynnillä rv 22+0 sekin sitten mitataan. Mulla on molemmista pojista ollut sf-mitat yli käyrien. Poikien syntymämitat olivat: 3350g 53 cm ja 3720g ja 53 cm. Eli ei se sf-mitta välttämättä vauvan syntymämitoista mitään kerro. Mä luulen, että mulla syy sf-mitan suuruuteen liittyy siihen, että olen vain 161 cm pitkä.

Mä odottelen rakenneultraa kuin "kuuta nousevaa". Meillä on sitten Madicken ja OP-81 ultrat samana päivänä eli 5.7.

Varpajaisista joku kysyi. Meillä mies viettää niitä kavereidensa kanssa ja mä olen kotona lasten kanssa. Näin ollaan ennenkin tehty ja se sopii mulle. Mun mies kun ei ravintoloissa tai muissa juokse. Ainoastaan työn puolesta on joitakin kertoja illanviettoja ollut. Mies niin harvoin missään käy, että sallin hänelle täysin ne varpajaiset, jolloin saa sitten mennä mielensä mukaan.

Liikkeitä ei täällä tule kuin harvakseltaan ja mä olenkin sitten melkein joka päivä nopeasti tarkistanut nuo sydämensykkeet. Onneksi on sentään tuo doppleri. Mä olisin varmaan muuten jo sekoamassa huolesta kun ei noi liikkeet tule mitenkään säännöllisesti ja ne ovat niin hentoja vielä. Muuten omassa navassa kaikki enemmän kuin hyvin. =)

Katja-75, rv 18+0 POKS

 
Heips,
Mulle on sama, tuleeko tyttö vai poika. Molemmat yhtä tervetulleita! Olo on ihan hyvä. Rauhallisesti matkaan päivä kerrallaan. Noi viikot heittelee koko ajan, mutta viimeksi mainitun mukaan tänään 18+5 eli kohta 19!
Ihania juttuja täällä. Käyn päivittäin lukemassa.
Sf-mitta on mitattu kerran ja heti meni yläkäyrästä hitusen yli :eek:
Toivottavasti ei tarkota muuta kun , että vauva kasvaa hyvin =)
Rakenneultra mulla vasta 1.7, mutta näen pikkusen kyllä ultrassa jo 24.6, kun on tukilangan tarkastus. Se on kiva, kun näitä tarkastuksia on kahden viikon välein, vaikka muutenhan tällainen erikoisraskaus ei ole niin kivaa. Kun ei saa juuri mitään tehdä. No , ei se haittaa, kunhan pikkuisella kaikki hyvin. Ihaninta on tuntea liikkeitä. Mullakin ruuan jälkeen tuntuu niitä. Aamuyöstä tuli hurja pelko, että onko kaikki hyvin. Ja oli tosi nälkä. Kävin juomassa lasillisen maitoa ja otin vähän juustoa. Kohta pikkuinen siellä liikuskelikin sitten. Kyllä helpotti.
Kaikkea hyvää jokaiselle näiden erilaisten ajausten parissa
 
onnea nallulle hyvistä ultrakuulumisista :)

rinja: hienoa että sielläkin raskaus sujuu hyvin tukilangan ansiosta, millä viikoilla sulle laitettiin nuo tukilangat?

huh, aamulla tossa siivoilin keittiötä ja pesin lattiat siellä kun rupes jo sukat tarrautumaan lattiaan kiinni niin oli pakko tarttua harjan varteen..kyllä nyt kelpaa. pitäs jatkaa siivoomista ja siirtyä eteisen puoleen..mä yritän touhuta huone kerrallaan kun en koko taloa kuitenkaan jaksa siivota kerralla..täs välis jo nukuin 2h päikyt niin nyt jaksaa taas jatkaa :D

 
Moikka kaikille toooosi pitkästä aikaan!

Nyt on takana esikon rippijuhlat huoh! Vielä pitäs pinnistää että sais tuon mökin myyntikuntoon ennen lauantaita ku sitte me lähetään koko poppoo Rodokselle vetään lonkkaa! Ihan rättipoikki ollaan ukon kanssa ja tuo meinaski ettei voi kokonaan töitään jättää vaan aikoo rohkeasti ottaa koneensa mukaan.. :kieh:

Aivan ihania ultrakuulumisia täällä on monelle jo tullu! Oikein paljon onnea kaikille tasapuolisesti! :flower:
Meidän kans pitää ootella vielä yli kolme viikkoa |O

Nyt sitte koko suku tietää että meille tulee vauva marraskuussa...tosin maha on kyllä sen näkönen että vois kuvitella että tulis aiemmin...ja sainki kuulla monenlaisia huokauksia että missä vaiheessa vasta mennään :kieh:
Ja sitte tietty tuli ne ensimmäiset "nyt kyllä tällä kertaa sen PITÄÄ olla tyttö!" kommentit ja tietty anopilta :whistle: ei vaan taas jaksais...sanoinki että ehkä se 2% mahdollisuudella on tyttö ettäs siinäs oottelet meillä siis on ne kolme poikaa ja jokaisen kohdalla se on sitä tyttöä ootellu...ihan oikein sille ku ei sillä oo miehen siskon puolestakaan ku kaks poikaa lapsenlapsenaan! :LOL:

Taas pari päivää vuodotonta ollu, viime viikko vuodettiin taas ruhtinaallisesti! Rupeaa kyllä tosissaan ärsyttämään tää, jo 8vkoa ollaan lotruutettu..Tosi vähän liikkeitä tuntuu ja saaki aina välillä ihan miettiä että mitenkähän tuolla asiat on tuolla masussa..

Nyt täytyy mennä ruuanlaittoon ja pitäs varmaan alkaa pakkailemaan ettei sitte tuu kiire...


 

Yhteistyössä