MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Miimii, tosi isot pahoittelut :hug: Paljon voimia ja jaksamisia :heart:


Aina näitä vain riittää näitä huonoja uutisia :'( Ja omalta osalta aina kun saan itseni tsempattua paniikilta ja sitten saa lukea näitä huonoja uutisia niin jotenkin putoaa todellisuuteen ja paniikki alkaa nostaan päätää uudelleen. Koskaan ei voi tietää mitä kohtalo päättääkin ja kuin käyn. Mulla on niin järetön pelko tuota keskeytynyttä keskemenoa kohtaa, silloin mullakin oli elo loppunut jo 7+ mutta vasta rv14 huomattiin ja mitään vuotoja ei ollut, Sitä vain niin onnellisena odotti.

Surullisen haikea muiden puolesta Minnäi
 
jenkkivaimo
miimii :hug: Ihanasti oot kuitenkin osannut asian ajatella, siis että ovat saaneet yhdessä olla loppuun asti. Voimia. :heart:

).( Soittelin tuossa neuvolaan verikokeista. hCG on 75 000 eli täysin normaali, Hb 136 ja virtsanäytekin täysin puhdas. Ehkä sitä pitäis vaan ootella sinne np-ultraan... Soittelin eilen yksityiselle hintoja kysyäkseni, mutta se riippuu todella paljon lääkäristä että paljonko maksaa - ja tuurista, jos ei tiedä kuka on halvin tai kallein - ja mistä sen tietäis kun ei ajanvarauksessakaan tiedetä? Eli en sit varmaan mene varhaisultraan.

Kroppa tosi väsynyt ja painava, ahdistaa joka kerta kun pitää nousta ja juosta pojan perässä...
 
miimiille iso osanotto! paljon voimia jatkoon!

Kyllä se vain täälläkin pelottaa tuo keskeytynyt km... kun voi tosiaan niin oireetonkin olla. Mutta ei auta, se tulee jos on tullakseen. Sama pätee toisin päin, vauva tulee tähän maailmaan jos on tullakseen...
 
Miimiille ihan valtava :hug: ja kovasti voimia!!!

Kylläpäs huonoja uutisia satelee! :eek:

Mä täällä hajoan palasiksi kun yritän puntaroida paniikissani riskejä ja mahdollisuuksia. Siis parvorokosta täällä kyse. Tauti riehuu kylillä ja olen töissä monella eri koululla, joissa sitä siis on. otanko saikkua vai en, mitä sanon työnantajalle, kun en haluaisi raskaudesta vielä kertoa, kun ei ole vielä ultraa eikä sydänääniäkään. Toinen on sitten esikoisen hoitopaikka. Jos olisin saikulla niin jäisikö poikakin kotiin, sillä hoitopaikassa koululaisia, vai menisikö hoitoon. Kun en tiedä vaikka pojalla se jo olisi. Siinä kun on itämisaika monta viikkoa. Neuvolassa onneksi ollaan ihan hengessä mukana ja mut testataan 2 viikon välein niin kauan kun tauti jyllää. Mutta siis hiukan riskialtista tämä on. Ja kun raskautuminen ei käy meiltä kovin kätevästi ja vaikka kävisikin niin niin arvokasta en haluaisi moisen taudin takia menettää. Enkä tietty minkään muunkaan... hohhoi, raskasta vaan pähkiä jatkuvasti näitä juttuja.

vaahtis ja möhkis 8+1
 
Minut voi myös poistaa listoilta.. Olin tänään uudestaan ultrassa ja tuomio oli: alkio ei ollut kasvanut kahdessa viikossa yhtään eikä sykettä enää ollut. Nyt pitäisi viikko tai kaksi odotella vuodon alkamista ja jos mitään ei tapahdu niin sitten kait kaavinta tai pillerit..

Jiinas
 
:hug: Jiinas ja Miimii.. on niin surullista lukea noita huonoja uutisia. On tämä vaan niin raakaa kun tajuaa miten paljon näitä sattuu. Nostaa kyllä todellakin omat pelot ja huonot muistot pintaan :'(
Sinänsä ihan tyytyväisenä kuuntelen tätä pientä öklötystä, mitä tässä nyt on jonkun aikaa kestänyt. Ei pidä valittaa, vaikka väsyneenä tulee helposti vähän maristua :/
Eilinen neuvola meni ihan kivasti, juteltiin mm. joulukuisesta keskenmenneestä raskaudesta.. Pitäis koittaa olla stressaamatta, mutta kuinkas voit?? On nämä vaan sen verran jännittäviä viikkoja että paljon tarvitaan kyllä kärsivällisyyttä ja tsemppiä. Sitä siis kaikille rutkasti ja hyvää vkonloppua!

katjuska 7+6?
 
miimii Pahoitteluni :hug:

jiinas Pahoitteluni myös sinulle :hug:

Toivottavasti ei tulisi enää huonoja uutisia tähän ketjuun :'(

Tänään tuli postissa bola-koru ja kotidoppler. Kokeilinkin sit jo doppleria, vaikka tiesin ettei välttämättä kuulu vielä. No uskon kuulleeni mein pikkuisen sillä :heart: Se oli kyllä niin pieni ääni, etten ole ihan varma.

Nallu ja Hattivatti 11+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaahtokarkkiunelma:
Miimiille ihan valtava :hug: ja kovasti voimia!!!

Kylläpäs huonoja uutisia satelee! :eek:

Mä täällä hajoan palasiksi kun yritän puntaroida paniikissani riskejä ja mahdollisuuksia. Siis parvorokosta täällä kyse. Tauti riehuu kylillä ja olen töissä monella eri koululla, joissa sitä siis on. otanko saikkua vai en, mitä sanon työnantajalle, kun en haluaisi raskaudesta vielä kertoa, kun ei ole vielä ultraa eikä sydänääniäkään. Toinen on sitten esikoisen hoitopaikka. Jos olisin saikulla niin jäisikö poikakin kotiin, sillä hoitopaikassa koululaisia, vai menisikö hoitoon. Kun en tiedä vaikka pojalla se jo olisi. Siinä kun on itämisaika monta viikkoa. Neuvolassa onneksi ollaan ihan hengessä mukana ja mut testataan 2 viikon välein niin kauan kun tauti jyllää. Mutta siis hiukan riskialtista tämä on. Ja kun raskautuminen ei käy meiltä kovin kätevästi ja vaikka kävisikin niin niin arvokasta en haluaisi moisen taudin takia menettää. Enkä tietty minkään muunkaan... hohhoi, raskasta vaan pähkiä jatkuvasti näitä juttuja.

vaahtis ja möhkis 8+1
Jos et halua että työpaikallasi kukaan tietää raskaudestasi niin soitto neuvolaan ja pyydä lähete verikokeeseen jossa katsotaan vasta aineet eli jos olet jo sairastannut parvon.
Minulle tehtiin näin edellisessä raskaudessa kun parvoa riehui lasten kerhossa ja leikki kaverit tulivat kipeeksi.
Olin sairastannut ko taudin en vaan tiedä milloin ja missä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saana07:
ei enää yhtään huonoja uutisia! tsemppiä miimii ja tinkerbell!! :hug:

courage: ja mä huutelen tääl varsinais-suomessa, salossa.. tosin tänään jäin muutaman pvän saikulle yökkäilyjen takia. kattovat potilaat ja työkaverit vähän kummissaan.. tais selvitä jo koko työpaikalle nyt. no minkäs tekee.

saana & 8+3
Voi että, toivottavasti helpottaa :hug: Tänään teki kanssa tiukkaa kun ajoa riitti enkö kerenny laittaa suuhun mitään kuuteen tuntiin :x
Oon jo miettiny kaikkea epäoleellista kuten miten nostaa paareja loppuajasta kun maha puskee eteen...(?) :ashamed: :D
 
Miimii ja Jiinas :hug: . Niin pahalta tuntuu teidän puolesta! :'( Voimia!

Tänne ei edelleen kummempia. Väsymystä ja oksentamista vaan. Jo luulin, että se helpotti vaan ei. Mutta en valita, kun kaikki on kerran hyvin.

Nallu: mistä tilasit dopplerin?

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :heart:
 
Jiinas, halit täältäkin. Paljon voimia! :hug:

Mä katselin kanssa tota bolakorua eilen, mut en vielä viitsinyt tilata, np ultran jälkeen sitten.
Kotidoblerikin kiinnostaisi, mistä hankittu ja paljonko maksoi?
 
Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista. Tossa muistelin aikaisemmin niitä jotka oli urheita ja porskuttaa eteenpäin, mietin ja ihailin täällä heidän asennettaan.

Nyt on päiväunien jälkeen samat fiilikset, toivoa ei ole menetetty ja hyvä vertaustuki on jo nyt alkanu tehdä tehtäväänsä.

Suosittelen nyt kaikille (vaikka kuulostaa pahalta) menette asenteella jos keskenmeno on tullakseen se tulee.
Maailmani ja perheeni maailma porsutkaa eteenpäin ja pidämme häät ja ehkä sitten syksyllä jatkamme taas siitä mistä sillon helmikuun vaihteessa oli, plussa testistä.

Tämä asia varmasti vahvistaa minua paljon ja in memorian listalla loppupeleissä ei niin pahalta tunnukkaan, ajattelen että pienet ei selvästikkään olisi jaksanu loppuun saakka ja mitä myöhemmin tämä keskenmeno olisi tapahtunu sen rankempaa se varmasti olisi ollut.

Tänään Vietnamilainen ystäväni sanoi: et ole menettänyt laspsiasi he tulevat uudestaan ja vahvempina kun aika on oikea.
 
Suuret pahoittelut miimii ja jiinas, ei soisi enää kellekään käyvän näin :'(

Minua askarruttaa edelleen työnantajalle raskaudesta kertominen. Varsinkin nyt kun näitä keskenmenoja tuntuu satelevan, niin en haluaisi liian aikaisin kertoa, kun en halua työnantajan kanssa sitten mahdollisista km joutua puhumaan. Vaan olisiko parempi kuitenkin määräaikaisen työsuhteen kannalta kertoa sopparia tehdessä?

Milloin meinaatte kertoa töissä raskaudesta? Onko monella vakityö vai samanlaisia tilanteita määräaikaisen homman kanssa?

Siilinlapsi + öttis 6+5
 
Itkujen saattelemana tulin tänne, pahoitteluni matkan varrelle jääneille.....!!!!!!! :(

Tässä miun rivi, ekassa neuvolassa ollaan käyty ja ultra on sitten 23.4.

darkinsanity...............30v....................ensimmänen...........KYS ja LA 7.11.
 
Heippa kaikille. Täällä uusi ilmoittautuisi listaan =)

Eli jos mut lisättäisiin listaan: Itse olen 19 v. ja esikoinen tulossa, LA 7.11, synnytyssairaala Kät

Ensimmäinen ultra oli 31.3 siellä se pieni sydän sykki kovasti :heart: np-ultra 21.4, sitä odotellessa :)

rv 9+5
 
Bigwish ja OP-81 Tilasin dopplerin raskauskeiju.fi:stä, hinta oli tarjouksessa 45e ja sen lisäksi tilasin uägeelinkin, mut se kuulukin kauppaan. :)

miimii Kauniisti ystäväsi sanoi ja niinhän se onkin :heart:

Tervetuloa darkinsanity ja M4ri4-90
 
:hug: miimii vielä ja jiinas :'( kyllä vedet silmissä täällä ollaan...

courage: joo, kyllä noita itekin päässä jo miettii.. ja kun kaveri oli samas tilanteessa kesällä 08, la oli joulukuun alussa, joutu jäämään sairaslomalle syyskuussa kun vatsa oli valtava ja paarien ja potilaiden nostelu aiheutti jatkuvasti supisteluja. eikä heinäkuussakaan oikein kyykyssä voinut enää olla tai polvillaan maassa. oli kyllä hankalan näköstä... no kattellaan miten mahat kasvaa :D

ikävää vaan nää huonot uutiset. kyllä taas itellekin pelko vaan nousee vaikka viime vkolla ultrassa kaikki ok olikin ja pahoinvointi pahentunut vaan.. mutta kun silti!

mutta mukavaa vkonloppua kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä