MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Tervetuloa uudet! :flower:

Täällä myös yksi herkkääkin herkempi. Olen ihan luonteeltanikin herkkä, mutta tämä raskaus on kyllä mullistanu asiat täysin. Niin surulliset kuin iloiset asiat saa kyyneleet silmiin.

liirah :hug:

Tinker Bell Älä tuollaisia ajattele, ihan normaalia on että tulee rusehtavaa vuotoa. Huolestuisin vasta jos vuoto olisi runsasta tai ihan selkeää verta. Uskon kyllä, että pelästytti :hug:

Kiitos OP-81 vinkeistä! Täytyy poiketa molemmissa..

Huomasin tänään kun farkkuja vedin jalkaan, että housut puristivat mahan kohdalta. Taitaa olla mammahousujen osto edessä nopeemmin kun luulin..
 
juu ei niistä pienistä vuodoista kannata säikähtää. Hyvin harvoin ovat merkityksellisiä =)

Eilen oli neuvola ja sen tietokoneen laskurin mukaan olisi LA 11.11 ...no mut viimeistään ultrassa näkee missä mennää, jos edes mennään =)

Mulla kans väsymys on jotain aivan käsittämätöntä ja koko ajan olisin syömässä...en siis mitään herkkua vaan oikeeta kotiruokaa menisi varmaan enemmän mitä mies edes söisi :LOL:
No mutta nää menee nyt nukkumaan ni jaksaa taas huomenna paahtaa.

Riikka & öttiäisvauva 9+0
 
jenkkivaimo
Terese :LOL: Mä pesin viime raskaudessa useemman kerran pyykkiä ilman pesuainetta. Tulipahan huuhdeltua kuteet kunnolla. ;)

Mulle ei oo sikapiikkiä tulossa eikä kellekään muullekaan tässä perheessä.
 
Mulla esikoisen aikaan tuli viikon verran sellaista rusehtavaa vuotoa ja kaikki meni hyvin.. Mutta toki se kyllä säikäyttää, ku itekki oon pari kertaa kattonu housuja ja säikähtänyt, että nyt siellä on verta, muttei sit olekkaan ollut..
Tsemppiä meille kaikille oikein kovasti, jospa kaikki menis nyt hyvin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinker Bell:
Olenkohan mä sitten seuraava :'(

Äsken vessassa käydessä huomasin, että vaaleanruskeaa vuotoa oli vähän tullut...
Mulla kävi edellisessä raskaudessa n.rv13 niin,että aloin vuotamaan ihan kirkasta verta ja sitä tuli todella paljon. Menin terveyskeskukseen jossa lääkäri ultrasi ja ei antanut paljoa toivoa,koska vuodin niin kovasti. Itsekin olin ihan varma,että nyt se tulee pois. No,lähetteellä mentiin keskussairaalaan jossa piinallisen odottelun jälkeen pääsin ultraan ja masussa kaikki oli loistavasti =) Mulla vuoto johtui ilmeisesti jostain suonen katkeamisesta tms eli ei mitään vakavaa. Vuotelin sitten myöhemminkin vielä vähän,mutta raskaus eteni silti ihan normaalisti. Pelko varjosti kyllä pitkään,mutta ei siinä auttanut kuin mennä eteenpäin. Tämä nyt oli mun kokemukseni,mutta ei se pahakaan vuoto aina tarkoita pahinta =)

 
Tinker Bell ja miimii Tsemppiä! Pidän peukkuja että olisi harmitonta vuotoa!

Liirah Tsemppiä sinullekin! varmasti piinaavia päiviä. PIdän peukkuja!

hugsy Onnea hyvistä uutisista!

Galluppiin.. meidän tyttö syntyi viikolla 42+0 (käynnistyksellä ) 3540g ja 50cm. Synnytys oli ihan mukava kokemus, mutta kyllä tämä seuraava saisi kyllä syntyä vähän aiemmin kuin kaksi viikkoa yliaikaisena.

Täällä ei oikeastaan mitään ihmeempää.. keskiviikkoisten hyvien uutisien jälkeen olen ollut aikalailla rauhallisin mielin ja en ole edes niin kauheasti miettinyt tätä vauva-asiaa. Nyt ärsyttää suunnattomasti yksi asia: laitoin keskiviikkona facebookiin päivityksen "sai tänään hyviä uutisia" enkä olisi uskonut millainen vouhotus siitä tulee.. moni kyseli siinä julkisesti että mitä mitä mitä ja sitten pari jopa onnitteli.. yksityisviestillä on tullut monta suoraa kysymystä "oletko raskaana" ja muutama on jopa soittanut... AAARRGGGHHH en olisi halunnut vielä kaikkien tietävän.. ihmettelen kyllä miten ne kaikki heti arvasi, onhan siellä nyt harva se päivä tilapäivityksissä että "tämä oli hyvä päivä" "sain hyviä uutisia" "iloitsee" jne.. Jos poistais koko statuksen.. jaa no sitten ne ainakin arvaa..

Mukavaa perjantaita kanssasisaret!

T. Juli ja Nupsukka rv 6+5
 
miimii10:lle tsemppiä ja toivotaan parasta :hug:
Tinker Bell: toivotaan, että on täysin harmitonta tuhrua vaan.

Itsellä pelottaa ihan kauheesti ku viime kesänä km tuli viikoilla 10+4 ja nyt on 9+1 kasassa, piinaviikko siis edessä, vaikka kuin koittaa olla ajattelematta :(

 
Tinker Bell Pidetään peukkuja että kaikki ok pienestä tuhrusta huolimatta :hug:

[/b]Miimii[/b] Voi ei, toivotaan parasta, halitus :hug:

Mulla on niin kaamee olo, että kömmin takas petiin, yritän tulla iltapäivästä uudestaan...

OP kera Voiton 8+4
 
ei enää yhtään huonoja uutisia! tsemppiä miimii ja tinkerbell!! :hug:

courage: ja mä huutelen tääl varsinais-suomessa, salossa.. tosin tänään jäin muutaman pvän saikulle yökkäilyjen takia. kattovat potilaat ja työkaverit vähän kummissaan.. tais selvitä jo koko työpaikalle nyt. no minkäs tekee.

saana & 8+3
 
ÄÄÄÄH!
Väsyttää, väsyttää ja väsyttä! HUonosti nukuttuja öitä jo liuta takana ku nuorimmainen edelleen sairastaa.. Huonot yöt vielä tehostaa aamulla sitä heikotusta ja pahaa oloa, mutta onneksi syömällä ja makoilemalla helpottaa puoleen päivään mennessä.

Tuosta tunnistamisesta, jos joku nyt sattuu tunnistamanaan nii ei voi mitään. Mut mä kuiten tein hiukan kepulisti ku aloin kirjoitteleen tuonne vauvakuume-puolelle jo niin vaihdoin nikkiä ;) tai loin uuden profiilin. Kirjoittelen siis kummallakin. Vanhalla kyl ois liiiian monet mut tunnistanut :) Saa nähdä palataanko siihen vanhaa sitten kokonaan taas joskus ;)

Mulle tosiaan sikapiikki on pistetty jo viime marraskuussa, joten onneksi sen kanssa ei tarvi painiskella nyt.

Mutta nyt oksepyykin pariin!!

Minnäi ja Myry 10+6
 
Perjantai huomenia =)
Voimia miimiille ja tinkerbellille!!!

Viime yönä elin mielenkiintoisia hetkiä, kun unissani olin synnyttämässä... Kovasti ponnistin ja koitin oikeaan suuntaan saada työntöä :D Heräsin sitten siihen ja supistelikin vähän moisen ponnistelun päälle! Paniikkia meinasi tulla ku yöllä kaikki tuntuu niin paljon suuremmalta. Olin jo aivan varma että nyt menee sitten kesken :'( Onneksi nyt on supistelut lakannu ja tuntuu taas että ehkäpä tässä ei sitten ollutkaan sen isommista asioista kysymys!!! Mutta kyllä taitaa vaan tulla kovin pitkät kuukaudet minulle odottaa ja pelätä marraskuuhun asti... Oon tässä mietiskellyt noita np-ultra juttuja ja veriseuloja, mennäkkö vai eikö mennä? Miehen kanssa yritin keskustella eettisesti, haha, aika toivotonta oli :LOL: Ukko ei oikein taivu moisiin pohdintoihin, joko sinne mennään tai sitte ei, mitä tuota miettimään... Miten teillä on miehet suhtautuneet pohdintoihinne? Vai oletteko pohtineet asiaa sen enempää?

Viikonloppuja kaikille ja jaksuja :heart:
 
Voimahaleja miimiille! Kuulumisia odotellaan sormet ristissä!

Ja Tinker Bell, toivottavasti tuhruttelut oli siinä, ettei tarvi huolehtia!

Sadepäivä, se on leivonta- ja siivouspäivä. :) eilen illalla olin NIIIIIN väsynyt. En jaksanut esikoisen kanssa touhata, vaikka roikkui jalassa ja halusi, että leikin tai luen kirjaa. Makasin vain lattialla ja seurailin hänen touhujaan. Mies oli myöhään töissä, juoten ei voinut auttaa... onneksi menin illalla ajoissa nukkumaan ja sain 10h yöunet, niin johan helpotti. Aamulla jaksettiin lähteä jo ystävän luo kahvillekin.

Mukavaa loppuviikkoa!

suhveli 9+2
 
Liongirl ja Iiirah, tsemppiä ja jaksuja teille epävarmassa tilanteessanne! Toivotaan, että ne pikkuiset sieltä vielä löytyisivät.

Tinker Bell, tuo kuulostaa kyllä aika harmittomalta vuodolta. Onneksi kuitenkin pääset maanantaina ultraan niin ei tarvi asiaa kauempaa murehtia. Tsemppiä myös sinne ja onnea ultraan!

Miimii, iso :hug: on tässä paikallaan. Toivottavasti kaikki on kuitenkin vuodosta huolimatta hyvin. Pidän sulle peukkuja bd!

Ihanaa kun on viikonloppu taas. Saa itsekin nukkua vähän pidempään kun on tuo mies apuna lastenhoidossa. Ei aiota mitään sen kummempaa tehdä. Varmaan tässä kotosalla ollaan vaan.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Katja-75, rv 8+1 (ultran mukaan)

 
Noniin eli ultrassa oltiin ja lääkärin sanat meni näin:vähän huonolta nyt näyttää.

siellä oli kaksi pikkusta jotka oli nukkunu noin 2viikkoa sitten pois, ensi reoktio oli ikävä ja itkuinen.
nyt sitten ajattelen että ovat yhdessä olleet koko ajan ja oli kunnia heitä kanntaa hetken.

taksi matka oli pitkä ja nyt sitten ei tarvi onneksi ottaa mitään tyhjennyslääkettä vaan luonto hoitaa loput, on rauhallinen olo mutta hieman huijattu fiilis kieltämättä.

mulla on koko ajan ollu niin erillainen olo henkisesti tän raskauden kanssa (pelot ja epäilykset) että tavallaan yllätyksenä ei tullut.

Toivottavasti muiden ei tarvi enään ilmottaa samoja uutisia.

tuun moikkaamaan varmasti jossain vaiheessa kun mieli virkistyy.

miimii10 ja tiuhti ja viuhti.
 

Yhteistyössä