Tiistaina 18.11. klo 21.56 (rv41+5) meidän lyyli vihdoin syntyi... Painoa vaatimattomat 4650g, pituutta 54cm ja py 38cm :heart:
Synnytyksestä lyhyesti: tiistaina soittelin heti aamusta Naikkarille sitä yliaikakontrollia ja käskivätkin tulla heti parin tunnin päästä. Olin ihan varma, että kotiin vielä tullaan, enkä edes sairaalakassia ottanut mukaan. Vaan sille tielle jäin, synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla yhden jälkeen päivällä, vähän ennen seitsemää olin 4cm auki ja sain epiduraalin ja yhdeksältä sainkin sitten alkaa ponnistamaan. Melkein tuntihan siinä meni töitä tehdessä, mutta palkinto oli maailman ihanin: suloinen tyttö kera kaksoileuan ja mahtavien makkaroiden
. Yksi pieni nirhauma tuli vanhaan eppariarpeen ja siihen laitettiin kaksi tikkiä, muuten ei minkäänlaisia vammoja, vaikka vauvalla kokoa olikin
. Tänään päästiin jo kotiin ihmettelemään nyyttiä.
Onnea kaikille muillekin vauvan saaneille :flower: !
tietämättömälle jaksuja loppupäiviksi :hug: . Jospa ne sullakin siellä Naikkarilla kuitenkin käynnistäisivät ajoissa. Mulla käynnistivät vaikka oma toive oli odotella vielä pari päivää ja tyytyväinen kyllä olen heidän päätökseen :ashamed:
Ja tietysti vielä tsemppiä tositoimissa oleville,
noonie taitaa ainakin olla hommissa...
HC ja Lyyli pian 2vrk :heart: