Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

jee täällä supistelee

alko tos vähä yli 10 ja nyt tulee noin 3 min välein ja aikas kipeetä tekee mutta siedettävä kuitenki...

mietin vaan et koska lähteä ku pitää herättää ja pukea likka sekä viedä se mammalle ja siit viel tunnin ajomatka sairaalaan :eek:

toivottavasti ei ainaka ole väärä hälytys, ois ikävää tällee yöllä!!!
 
Heips!

Ajan kuluksi kävin katsoo teidän pinoa, että joko kaikki on uunista ulos pullahtaneet... itse tuolta marraskuun loppupinosta, viikot 40+3 ja hermot meinaa mennä. Silmiin pisti vaan syntyneiden listasta

13.11.2008 peppi1 klo.22.39 tyttö, 7570g ja 50cm ....... kai tässä paino on tullut vahingossa väärin??? :LOL:

Tsemppiä pinon viimeisille, meilläkin jo vaikka kuinka monta syntynyt!

marrasvauva
 
tietämätön: toivotaan että tosiaan ois sulla vika neuvola jo :hug: Oot kyllä jo jakautumisen tarpeessa. Mä oisin voinut vaikka pitää omaani pari viikkoa sisällä ja olisi voinut vähentää ne viikot sulta pois :D
 
LUMINKA- :hug: kiitos..moni kaverikin jo sanonu et tuo se pirun masu tänne et saisin levätä..

huomennakos oli NOONIElla käynnistys??eli sit mun pitää varmaa tulla kiusii teitä vaavi puolelle ettei tylsäx käy yksin puhuminen...

siis mä niin arvasin tän et mä oon vika..miten mulla on aina niin huono tuuri??oikee epäonnen laps oon kyllä..ja et mulla voi mennä pahimmassa tapauksessa viel sinne 42+3 asti eli saan kyl hetken ootella sitten...

varmasti vois toi mun neukku täti ees vähän yrittää tehä jotain jos haluis vedota siihen et voin tosi huonosti ni laittaa ees käymää naikkarilla ja sit toivoo et sattuis kiva lääkäri kohille joka käynnistäis ees ens vkolla..mut ku ei toi täti ota kantaa mihinkään..ei niinku sit yhtään mihkään...siis se ottaa mitat yms mut esim henkisestä hyvin voinnista ei kysy ja vaik yritän kertoa ni ei kuuntele...viimexki sanoin et rupee kiristää aika pahasti et mieski sai just potkut ni varmaa käydää kohta kotona toistemme kimppuun kun hermot niin kireelle ni se vaan totes et nähään ens vkolla...että näin...

noh nyt on pakko lähtee sinne..huoh
 
tietämätön: :hug: toivottavasti saat nyt jotain hjelppiä sieltä että pääsisit edes käymään naikkarilla. kun pitäishän heidän kuunnella myös äidin hyvinvointia :/

juu tänään on sit vika päivä. en oo saanu aikaiseks yhtikäs mitään.istunu peffani puuduksiin tietokoneen ääressä vaan
ja maanantaina päätin että en vastaa enää kenellekkään tekstareihin ja puhelinsoittoihin ennenkuin tää yks on pihalla.tiedän että tarkottavat vaan hyvää kysellessään vointeja jne mut nyt ei nappaa selostaa yhtään mitään kenellekkään

kuinkahan sitä vaan saa nukuttua ens yön..puol 8 pitäis olla jo kättärillä.musta on tullut joku tuomiopäivän julistaja mielessäni,aattelen vaan kaikkee mikä voi mennä vikaan ja masennan itseeni ja miestä.äh,pitäis jatkaa sitä tyhmänpositiivista linjaa mikä mulla on normaalitilanteis aina suojana. tätä kai tää kahden viikon ylimääränen venailu teettää :ashamed:

noonie+pampula 42+0
 
juuh ja täällä ei muuta kun jatkamaan odotusta..ei auttanu vaikka itku tuli sano vaan mun neuvola täti et ens ma eli rv 41+3 soitto naikkarille yliaikas kontrolliin ja edelleen sano että tod näkösesti käynnistävät sit 42+3. yritin kysellä et eix prkl oo mitään vaikutusta esim et ultrissa siis niskaturvotus ja rakenneultrat ni vaavi vastannu 5pv isompaa ni sano et voithan sä yrittää suostutella sit siel naikkarilla mut tuskin suostuvat käynnistää viel ens vkolla kun vauva ei kummiskaa oo mikään jätti ja voi niin hyvin masussa...aargh...must on ihanaa et muru voi hyvin ja oon siitä tosi onnellinen mut tää mamma on kyl jo niin väsyny...

eilen leikin masunkaa et sai ees jotain iloa irti ja tästä taitaa tulla aikamoinen puhelin terrorosti=)aina ku laitan puhelimen johonki mahan tai kyljen päälle ni alkaa ihan kamala rumba :D on vahvat lihakset tällä typyllä...sai neuvola tätiki tuntee ne nahoissaan kun toisen tänään unilta herätti..ei pystyny kunnolla sydän äänia kuuntelee ku kaveri anto kenkää :saint:

tsemppiä NOONIE ihan hirmuisesti..mä pidän peukut ja varpaat pystyssä et lähtiski yöllä tulee tai ainaki et käynnistys sujuis nopeasti ja mahd hellästi :hug:

ja nyt mä lähen taas syömään=)

rv 40+5
 
Pikainen hei kaikille ja ONNEA VAUVAANTUNEILLE :flower:

Lyhykäisyydessään SYNNYTYS

vedet meni 01.30
klo 02 alko supistaa eka 6min. välein ja sit pian jo 4min.välein.
lähettii sairaalaan, ku olin kolmisen tuntii kärvistelly kotona.
sairaalassa 3h ja tatu oli ulkona.
sain epiduraalin, joka ei ehtiny vaikuttaa, ku alko niin kovat ponnistuskivut.
ilokaasuakin vetäsin jokusen kerran, vaikka vannoin etten siihen koske XD
väliliha leikattiin kivuitta, ponnistusvaihe 15min.
koko kesto 6h.
oltiin sairaalas 10päivää, ku mun epparihaava tulehtu ja hemppa oli vaan 80 ni menin aika huonoks

Et sillei...

OLI JÄRKYMPÄÄ KU OLIN PELÄNNY, mut tulos maailman ihanin <3


Rinzessa ja Tatu 15vrk
 
voih RINZESSA ihanaa et ootte kotona=)
ai papusta tuli tatu :heart: mä en varmaa osaa "puhua"sulle kun papusta..siihen niin tottu et se on sun papu=)niin ihana nimitys...ja apua..järkympää kun olit pelänny |O mä varmaan kuolen sinne...tai siis enpä mä taida sinne saakka ees päästä...huomenna mä julistan sit itteni meiän pinon viimesex kerta NOONIEkin saa nyytin huomenna...

mut jonkun on pakko kai se vikakin olla mut perkule eihän tää voi niin mennä et tää vika vaavi tulee yli vkon erolla edelliseen!!!!joten tän on pakko syntyy ennen käynnistystä!!!!!!

noh pakko mennä halii mun miestä...on tullu taas kiukuttua täällä kun on niin perkuleen turhautunu..

 
RD: kiitoksia ja onnea sinullekin :) joo, nyt tarkemmin kun katsoin sinnehän on menty peräkkäin jompikumpi edellä.. ja jos olit 6 kerroksessa sitten vauvan kanssa niin sielläkin varmasti jokusen kerran ohi menty:)
Mutta jaksamisia kaikille vauva arkeen, äänestä päätellen täällä taitaa olla ruoka hetki.:)
 

Yhteistyössä