Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

Huomenta :wave:

Onko kaikki lähtenyt synnyttämään :attn:

Valvoin sitten yöllä ja olin varma että lähtö tuli...Supisteli 2-10 min välein pari tuntia mutta sitten loppu kun seinään ne supistukset :headwall: Mun kroppa vaan ei osaa näköjään käynnistää tätä synnytystä itsestään.No huomenna näkee onko ne supistelut edes auttanut tilannetta tuolla alhaalla.Oisin vaan toivonut että oisin saanut lähteä supistusten kera täältä kotoa synnyttämään B) Mitähän sitä tänään pitäisi yrittää tehdä jos huomenna vaikkka sairaalaan jään,ainaki ruokakauppa reissu olisi edessä :whistle:
 
huomenta

täällä oollaan edelleen yhes koos.... ja tänään siis laskettuaika...

eilen multa lähti limatulppa, että onpa ne supistukset aiankin jotain saanut aikaan:D

sellasta pientä särkyä alavatsassa olis, jospa se synnytys ees alkais tän päivän puolella:)

-äiti88 ja toukkis 40+0-
 
äiti88: Ainakin itsellä, ku limatulppa irtos sairaalassa supistusten ansiosta, ni supistukset kiihtyi entisestään. Pidän peukut pystyssä! :wave:

kutmula: Voihan itku, että supistukset o loppuneet. Hyvät välit on kyllä ollut. Jospa ne taas jatkuis niin, että pääsisit jopa lähtemään sairaalaan synnyttämään! :wave:

pöppiäinen: Johan siulla on kilot lähtenyt nopiaa! Meillä ei oo vaakaa, ni ei yhtää tiedä miten on. Varmaan oon vaan nyt lihonu, ku kotona o tullut syötyä.. Sairaalassa ei tullut syötyä ollenkaan.
 
äiti: Kyllähän vauveliini on sulattanut jo monen sydämet :D. Ei vaan mitää parhaimpia oo noi sairaalakuvat, mutta ei oo kamerasta viel siirretty koneelle. Puhelimella otetut kuvat, ja mielettömän hyvin on muuten onnistuneet :D
 
Luminka: Katsotaan nyt miten kauan mulla tää pömpöttää, varmaan loppu elämäni. :whistle:
Hyvin ovat vastaan ottaneet. Eikä minusta ainakaan vielä silleen mustiksia olleet. Innokkaasti olisivat hoitamassa.

Viime yö meni hyvin. Itse olin klo 00.00 jälkeen lähdössä nukkuu.. Ni ajattelin, että käynpä toisen herättämässä antaakseni toiselle maitoa.. Ettei ihan heti tarviis olla antamassa. Klo 1 maltoin ruveta antaa maitoa :D. Annoin toisen vähän aikaa valvoa. Klo 5 seuraavan kerran heräs syömään. Joi 70 ml maitoa.. Takaisin sänkyyn.. Enkä kerenny edes nukahtaa, ku taas rupes tuhina kuuluu ja ininä, että haluu lisää maitoa. Klo 6 ja joi sitten 50 ml!!!!
Yhä edelleen nukkuu. Varmaan klo 11 herää seuraavan kerran. Tai sitten mie menen herättämään :D
 
huomenta täältäkin.nyt yö meni täysin ilman supistuksia ja tän aamunkin ihan hiljaista,joten pakko kai sitä on sinne neuvolaan taas raahautua. tää varmaan päätti että turha sitä mun kehoo on supistuksilla enää huijata kun ei ne näköjään mitään saa tapahtumaan...

voi kun ihania kuvia RD! =)

äiti88, kutmula ja muut vielä odotuskannalla mun kanssa kärsivät :hug:

noonie 41+1
 
Huomenta päivää..

Yks supistus yöllä herätti ja oli vaikeeta päästä veskii pisulle, sit poltteli hetken selkää mut sit olin nukahtanu eli siihe jääny sit :(

Ihania kuvia pienestä RD =)

Päivitystä masuun, eli kuvassa rv 39+5



Sanse & Onski 39+5
 
Ja yhdessä koossa täälläkin edelleen :wave:

Niitä supistuksia kaivattais kyllä ja kovasti... toisaalta aika hullua toivoa, että alkais koskemaan jumalattomasti :D . Mutta siis kipuja pliis mulle!! Mäkin haluan tollasen vilkkuvan tähden tonne etusivulle :ashamed:

RD:n tyttö on kyllä suloinen, nukkuu niin tyytyväisenä :heart:

ja Sansen maha näyttää jokseenkin tutulta :whistle:

HC rv 41 tasan :p
 
tervehdys taas.neuvolassa käyty. paineet oli 127/89,sf mitta noussut taas sentillä 33!,sykkeet 136-140 jnejne.
maanantaina sitten saan kuulemma soitella kättärille että katotaan se käynnistys jos nyt ei viikonlopun aikana mitään tapahdu.täti päivitteli että onpas toi maha kyllä hirveen alhaalla..tosiaan tuntuu että roikkuu kohta puolessa välissä reisiä toi poika ellei kohta pihalle osaa tulla,ties mikä jättiläinen se jo on... :whistle:
jaksoin jopa käydä miehen kanssa kaupassa ja kaffella,tuli tuhlattua sitten vihdoin uuteen imuriinkin kun eihän sitä neuvolantätiä kehtaa muuten kotiinsa päästää jonkun kätilöopiskelijan kanssa... :LOL:
jeps,eli täältä tämä tähän. jään roikuskelemaan taustalle ja kertoilen jos jotain tapahtuis (i wish...)

noonie 41+1
 
Kiitoksia vaan masukommenteista :)
Tääl on tän päivää tullu supistuksii 5-10min välein sit ne lakkaa välil ja taas jatkuu, ei nii hirvee kipeitä mut irvistää saa välillä. Koskakoha se tästä oikee sit alkaa tosissaa... Poika kysyy jatkuvasti että koska lähen sairaalaan.. siis monta kertaa päivässä :D Sen verra fiksu on että kun sanoin et masu vähä kipee ni heti tokas et onko vähä vai paljo, et sehä voi tarkottaa sitä että onni syntyy :D
 
Sanselle paljon suppareita, ja niitä oikeita sellaisia :D
Ja toki muillekin masukkaille!
Ei mulla tullut säännöllisesti silloin illalla, ihan miten sattuu. Välillä tuli ½h ja sit pariks tunniks loppui ja alkoi uudelleen. Sit kävin joskus 00 aikaan vessassa ja tuli yks supistus mut nukuin sit siihen saakka kunnes heräsin vesien menoon 04 yöllä =) Et ei ne näköjään aika tarvii olla säännöllisii =)
 
Sanse: Noh, jospa se siitä =)

Meillä esikoinen tehnyt nukkumaanmenoa jo puoli tuntia :headwall: Tuolla sängyssään on välillä ihan hiljaa, sit nousee istumaan ja itkeskelemään... Tutiaan heittelee välillä lattialle :kieh: Ei viittis enää ottaa tännekään, sit sitä ei millään saa nukkumaan... Muuten ihan rauhallista, vaavi nukkua sihnuttaa makkarissa =)
 

Yhteistyössä