Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

mulla ei tääl kyl tapahdu mitään...käytiin kaupoillakin,syömässä ja heti perään otin siivous spurtin ja tulos oli yx ei niin kovin kivulias supistus...

muakin masentaa et tääl on niin hiljasta..on itellä niin tylsää ja toivoton olo...teillä muilla noita vkoja kummiski enempi ku mulla,siis aika monilla,,mulla vasta huomenna LA...miten nää vikat vkot meneeki näin hitaasti???

noh ei auta muu kun toivoa et tää lähtis sit syntyy ilman enakko varotuksia..et menis vaan vedet kerta ei nyt oo mitään oireita..paitsi se et joku on kyl antanu aivan liian tylsän
puukon tolle murulle tonne mahaan..sattuu mammaa muttei kyllä kalvoja saa puhki...noh toivos on hyvä elää...
huomenna taas liikenteeseen kun n3 kaverilla synttärit ja sit aattelin ton ikean käydä testaa(kuulllu huhua et se olis hyvä syn.käynnistäjä :LOL: )ja sit lauantaina vois kans käydä liikentees ja syömässä...sillon 2 kaverilla kans synttärit ja itelle pamahtaa 25v kans lasiin.... :wave: nopee ne vuodet vierii=)

nauroinki et kun miehenkaa tutustuttii ym n5 v sitten ni puhuttii et lapsia sitten kun oon 25v ni mä taisin ottaa tän liian kirjaimellisesti=) :saint: ja kun miettii et tää muru sai alkunsa vaik söin pillereitä ni on kyllä aika sattuma=)

noh nyt löhöilee ja paijaa masua :flower:
jaksuja meille kaikille ja hirveesti märkiä housuja(vedet)ja kipeitä suppareita... :flower:

tietämätön ja muru rv 39+6

tietämätön: Mullaki tylsää vaikka vauva onkin jo pihalla :D Ei näköjään täällä siihen pulmaan vielä ole vaikuttanut =) Enemmän työtä teettää tuo esikoinen ja sen uhmis :kieh:
Jaksamista sulle, ei tässä varmaan muutakaan voi toivotella! Paitsi ehkä että voi kun vedet menis niin pääsisit synnyttämään =)

Täällä kans yksi kärsimätön... Turhauttavaa kun mitään ei tapahdu! Välillä supistelee kivasti ja sit aina loppuu, ja on päiviä jolloin ei supista ollenkaan. Huomenna olis neuvola, mut tuskinpa siellä mitään ihmeellisyyksiä tapahtuu - kävin ma äitipolilla, joten siihen nähden tuskin mitään uutta. Jotenkin alkaa tuntua ettei tää vauva osaa täältä ite tullakaan - edellinen käynnistettiin rv 39+3, joten mulla ei ole itsestään alkaneesta synnytyksestä kokemusta. No ei pitäis näillä viikoilla vielä hermostua, mutta minkäs teet, odottavan aika on niin pitkä!

Tsemppiä kaikille muillekin samassa tilanteessa oleville - yritän käydä nyt vähän useammin kirjoittelemassa, kun meitä on niin vähän. Itse ainakin tykkään käydä lukemassa kohtalotovereiden juttuja, vaikka toki toivonkin kaikille pikaista synnytyksen käynnistymistä!

Luce 40+2

huomenta :wave:

Täällä myös ollaan yhtenä edelleen...Vaan olisiko tänään SE päivä,tunnin päästä äippäpoli käynti :whistle: Saas nähdä minkä kokonen jätti siel asustaa...Itellä semmonen olo et pois tuun sieltä ihan yhessä kasassa viel...
Taidan jättää kassinkin kotiin jos vaikka tietäis hyvää,saa sit mies tuoda jos perästä tulee...
Eli jos mua ei iltapvä:llä näy olen luultavasti jäänyt synnyttää :D :wave:

huomenta, tulin kurkkaamaan, jokos jotain? :D
äiti88, luce, tietämätön, kutmula, noonie, sanse (ellei jo hommissa ;) )...keitä nyt vielä olikin, KAIKILLE PALJON SUPPAREITA!!! siis jotka niitä toivoo...eiköhän pikkuhiljaa jokainen =)

tänne saa ainakin lähettää suppareita kun niitä ei itellään näy tulevan....

neuvolassa taas oli ihan vaan tarkastukses pikasee

rr 128/83
pissa puhdas
syke +
tarjonta rt ja alhaalla on!
seuraava aika tiistaina!

toivottavasti ei enää sinne tarvii mennä!!!

jeps,tääläkin edelleen kasassa.viime yönä heräilin tunnin välein vaikka panadolinkin olin ottanut lonkkakipuihin..
ja ne supistukset on sit kadonneet johonkin..pariin päivään ei oo mitään merkittäviä suppareita tullut. no,pitänee yrittää "nauttia" näistä ylimääräisistä odotuspäivistä jollain lailla.

noonie 41+2

Sais kyllä tulla jo...on sen verran kokkaan olonen (vaikka ensisynnyttäjä olenki) ja sitä se neuvola tätikin sano...
Meillä vaan ei ollutkaan niin mukavaa tämä loppu odotus...miehen isä joutui sunnuntaina 2.päivä sairaalaan, aivoverenvuoto. Maanantaina leikkattiin ja sitten alkoikin näyttää valoisammalta...mutta tän viikon maanantaina nukkui pois aivoinfarktin seurauksena. :'(
Tässä on aika rankat vaiheet menossa, kun itselläkin ollut painimista masennuksen kanssa jo aikasemmin ja nyt koittaa vaivoin pysyä koossa miehen vuoksi...
Kyllä on meinaan henkiset paukut ihan loppu, nyt jo, kun niitä vasta alkaa tosissaan tarvitsemaan. Aluksi pelkäsin ja jännitin, ettei vaan syntyisi samana päivänä, kun suru meidät kohtasi ja nyt jännitän, että olenko samaan aikaan sairaalassa okun on hautajaiset...
Ei nähnyt vaari toista lastenlastaan...ja oli vasta 50-vuotias.

maisa-08 rv 39+4

Ja takasin tulin B) Osasto oli niin täynnä etteivät ottanut käynnistykseen.Koko arvio 3.9 kg mutta voi kuulemma heittää sen 300-400g näillä viikoilla. Paikat oli auki venyttäen 4 cm ja kyllä koski kun venytteli paikkoja :eek: Tuli ihan mieleen et en taija synnyttää ollenkaan kun se sattuu |O Tiistai-aamuna saan sitten klo:8.00 kävellä synnytyssaliin kalvojenpuhkaisuun jos ei nyt itsekseen tule vkl.Mutta viimeistään tiistaina meille sitten syntyy vauva :D

Supistuksia kaikille meille "viimeisille" :hug:

no niin tänään olis se laskettu aika...ei taida olla täsmällinen tämä vauva...

kiitokset tsempeistä!!=)

MANHIS-kävinkin kurkkimassa et oli saanut jo vaavin syliin :heart: hirmuisesti onnea,onnex sun ei tarvinnu kärvistellä näin pitkään :flower:

suppareita kaikille meille kasassa oleville..

jos RINZESSA pääsee tänään kotiin ja sitten kun kerkiää koneelle ni kirjotahan meillekin viel kuulumisiasi=)

palaanpa myöhemmin uusix..
tietämätön ja muru rv 40

Oho, oltiin ihan toiselle sivulle asti tiputtu...

maisa: kovasti jaksamista teille :hug:

kutmula: kuulostaa siltä, että viikonlopun aikana vois jo alkaa tapahtua, tsemppiä ja suppareita :)

Mulla on nyt yöt alkanu menee ihan pershiilleen :/ . Joka paikkaa kolottaa ja yöllä kun herää vessaan, niin koko kroppa on niin jäykkä ja kipee ettei tosikaan :kieh: . Ja nyt monena aamuna on viiden maissa ollut pakko nousta ylös, kun ei vaan voi enää maata sängyssä |O . Onneks on nää vaivat tullu vasta nyt, enhän mä olis millään jaksanut tällasta viikkotolkulla :ashamed: . Eli kaikki sympatiat teille tietämätön ja noonie, eikös teillä oo ollut näitä kolotuksia jo pitkään...Vähän lohduttaa ajatus, että ei tätä enää kovin kauan jatku :snotty: ...

Tänään aattelin saunoa ja savustaa tän muksun löylyillä pihalle :D . Aikaisemmin päivällä tuli jo siivottua ja seksikin olis muuten ihan kivaa, mut kun ei vaan taivu enää ja menee himot siinä ähistessä :whistle: eli se saa nyt jäädä . Mutta jos huomenna sitten kokeilis vaikka shoppailua, saapahan ainakin hyvän mielen, jos ei muuta!

HC 41+1

Heräsin aamukuudelta sietämättömään kipuun alavatsassa. Hiki valui ja en pystynyt edes itkemään tai oksentamaan kivun takia.. enkä liikkumaan. Vasemmalle alavatsaan sattui repivästi! Kipua kesti tauotta noin vajaa 10min. Tänään kivut jatkuneet lievempinä...
Liekö sitten kyseessä kasvaimesta ( minulla sellainen kohdussa ) tulevat kivut tms? Soittelin päivystykseen ja pohdittiin samaa. Sairaalaan tutkittavaksi jos kivut vielä uusiutuvat sietämättöminä. Lapsi liikkuu normaalisti ja oloni on muuten hyvä.

Toivottavasti ne synnytyssupistuskivut eivät ole samaa luokkaa tai en ala mitään! Tuo aamuinen oli pelottavaa kipua.. aivan kuin jotakin hajoaisi ja revittäisiin rikki. 37+5 nyt menossa.. tai toisen alkuarvion mukaan voisi myös olla jo 38+4.

MEILLE SYNTYI AIVAN HURMAAVA PIKKU NEITI 11.11. KLO 00.55. PAINO 4450G JA PITUUS 54CM JA PIPO 38CM. :heart: :heart: :heart: :D

Tulimme eilen kotiin, ollaan aivan ihastuksissaan koko perhe. :heart: Käyn paremmalla ajalla kirjoittaa synnytyksestä ja lukemassa jutut.

sen verran lukasin et rd:lle tyttö syntynyt, tosi isot onnittelut :hug: :flower: :flower: :heart: . Ja olemme olleet samaan aikaan osastolla. :D

Nyt pesee kakat tuoksahtaa vähän siltä.....

Estrella ja pikku-neiti 3vrk

HC-meiän pitäs kokeilla uutta taktiikkaa...sovitaan treffit naikkarille=)ollaanpa sit yhes siel....ja ajax mä ehdotan sit ens yöötä et lähettäis...näin mä oon suunnitellu lähteväni=)
liitytkö seuraan :p

täällä muutama tosi kipee suppari tullu nyt..just ikeasta kotiuduin ja autossa luulin et peräsuoli repee..ja saman laisia täs nyt tullu myöhemminki...et lisää vaan sais tulla....

jaksuja kaikille mä lähen nyt vetää mäkkiruokaa nassuun=)

tietämätön ja muru rv 40

Alkuperäinen kirjoittaja estrella:
MEILLE SYNTYI AIVAN HURMAAVA PIKKU NEITI 11.11. KLO 00.55. PAINO 4450G JA PITUUS 54CM JA PIPO 38CM. :heart: :heart: :heart: :D

Tulimme eilen kotiin, ollaan aivan ihastuksissaan koko perhe. :heart: Käyn paremmalla ajalla kirjoittaa synnytyksestä ja lukemassa jutut.

sen verran lukasin et rd:lle tyttö syntynyt, tosi isot onnittelut :hug: :flower: :flower: :heart: . Ja olemme olleet samaan aikaan osastolla. :D

Nyt pesee kakat tuoksahtaa vähän siltä.....

Estrella ja pikku-neiti 3vrk
Oikein paljon onnea! :flower: :hug: :heart:
Missä huoneessa sie olit? :D

Yhteistyössä