Huomenta kaikille minunkin puolesta! :wave:
Eilen jo helmille kerroin omasta typeryydestäni.. Ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä vauvan hupparin loppuun.. Eilen ei enää ollut kuin hihojen ompelu paikoilleen, hiha- ja sivusaumojen ompeleminen. Sain toisen hihan jo paikoilleen, ja sen puolen hiha-ja sivusauman ommeltua kiinni.. Ja sitten vähän ajan päästä rupesin ompelee toisen hihan paikoilleen. Ei siinä vielä mitään.. Mutta kun olin ompelevani sivusaumat yhteen.. Huomasin jälkeenpäin, kun rupesin katsoo miltä näyttää.. Olin:
:headwall: :headwall:
Olin ommellu hiha+sivusauman yhteen.. Että silleen.. Siinä vaiheessa kiukku oli katossa. Oli lähellä, etten heitä koko työtä roskiin, koska novita palma lanka on ihan hirveää purettavaa ja varsinkin, ku olin päätellytkin langat :headwall: .
Siinä sitten ähersin ja ähersin.. Kyllä olin kettuuntunut eniten ihteeni, että miten noin huonosti katoin, että mitkä ompelen yhteen.
Sain onneksi sen vaille 23.00 purettua.. Oli ihan kökkö homma.. Ja eiku vaan sitten ompelee oikeat saumat tällä kertaa yhteen..
Tänään pitäisi vielä napit ommella ja silittää huppari.. Sitten, jos uskaltautuisi aloittamaan niiden housujen teon
Menin nukkuu klo 01.30, ku katottiin nauhalta teoria miehistä ja kid nation.
Eilen illalla tein myös litran riisipuuroo ja vadelmakiisseliä. Esikoinen söi riisipuuroa sokerin + kanelin + maidon kanssa (ei juo yleensä maitoa), ja kuopus otti puuroa kiisselin kaa. Jäi häneltä syömättä..
Tänä aamuna annoin sitten kiisseliä.. Ei kummallekaan kelvannut :'(
He syövät mieluummin kaurapuuroa kuin mitään muuta puuroa.. Ja kiisseliä on turha ees tehdä.
Tänään olis tarkoitus mennä tyttöjen kanssa räkänokkarock:iin. On lasten tapahtuma. Lähtee pikkusiskonikin mukaan, ku oli meillä yötä viime yön.
Kerrankin on ihana sää. Harmittaa jo nytten, ku oon menossa ensi viikoksi töihin ja sitten, kaksi viikkoa lomaa. Ku pomo toivoisi, etten pitäisi kuukautta putkeen, kun hänelle olisi niin parempi. Miten niin on parempi? Onhan se heti saanut värikoneesta menee osan rikki, ku jäin lomalle ja sitten pohjapiirustuskoneesta kanssa osan rikki :headwall:
Menee vain totutella herätä.. Ja yrittää vähän aikaisemmin nukkumaan.
Mitenkähän siinäkin onnistun.
Masukki potkiskelee mielettömästi. Mutta mulla on loistava olo. Välillä on väsynyt olo, ku niskat on pamahtaneet sellaiseen lukkoon, ettei sitä toivo kenellekään. Mutta lenkkeily ei tunnu hirveän kivalta aina. Nivuset on helvetin kipeät ja mahan oikealle sivulle rupee koskee, että on pakko pysähtyä ja ei toivoakaan, että vois käydä pidempää lenkkiä. Ensi viikon perjantaina olisi neuvola.. En halua vaa'alle.
Red Dragon + Nuppu 24+6 :heart: