Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

Rinzessa: Ei ollu hirveen kipeitä, sillä kai mä en osannu olla huolissani etukäteen. Mulla onneks tarkistivat tilanteen kunnolla, ei jäänyt mitään epäselvää. Jotenkin kyl tiesin, et sairaalaan jäädään, koska eilen aamulla pakkasin mukaan hammasharjan sun muut kamppeet, lukemista ja pienen myssyn tekeleen laitoin kans laukkuun. Kontrolli olis 4.8. toivotaan että siihen mennessä tilanne on parantunut.

Kävin muuten äsken kattomassa Kelan sivuilla noita hakemuksiani. Meillä on näköjään toiminut hieman hitaammin, hakemus saapunut 8.7. ja päätös tehty 17.7. Mut on tehty kuitenkin. Tosin väärin!!!! Ovat sitten ajatelleet et nostan opintotuen koko ajalta ja myöntäneet vaan vähimmäismäärän äippärahaa. Tuotahan mä en hyväksy, kun en sitä opintotukea aio nostaa, kun en kuitenkaan pysty mitään koulussa suorittamaan, joutuisin vaan turhaan maksamaan sitä sit takaisin. Jos eivät tuota op.rahaa olis laskeneet, tulis äippärahaa yli 600? enemmän kuussa... Taidan mennä heti valittamaan kunhan vaan tuon päätöksen käsiini saan...

Mahassa pienellä tuntuu olevan asiat ihan hyvin nyt, potkii koko ajan. Kai se haluaa kertoa äitille, et asiat on hyvin.

Mut nyt nukkumattia houkuttelemaan, jäi viime yönä sairaalassa unet liian vähiin, en osannut siellä kunnolla nukkua.

-JennyA-
 
Juu ihan mun oma mummo, se on 62v. Ja pyörittää firmaansa niin pirusti.

No mistä sitten tiesit lähteä päivystykseen jennyadelina? Ja missä sairaalassa olit?
Mä olin kättärillä. Mulla 5.8 kontrolli, et mikä on tilanne kohdunkaulassa, silloin siis vielä ultra.

Rinzessa ja papuRinssi rv.24+2

*muoks* mao tao et halua vastata kyssääni siitä että oletko hoitanut...? Ymmärrän jos et halua puhua.
 
Rinzessa viitaten viimeiseen *muoks*-kommentiisi: Taisit sekottaa Hari Maon ja Maotaon. Mä en ole pikkulapsia pahemmin hoidellut, en edes vaippaa vaihtanut, joten vähän huono vastata :) Hari Mao ei varmaan oo kuulolla?
 
Mie sekotan aina kans hari maon ja maotaon, on niin samankuuloset nuo nikkit! :)

Mie oon taas aamun eka... Huomenta vaan tänne pinoon siis! Meillä on nukuttu pitkästä aikaa katkoton yö, mutta kuudelta noustu sit ylös pikkumiehen vienosta toiveesta (lue: hirmunen huuto kuulu että "mie oon jo herännyyyyyy!!!) :LOL: Köllöteltiin vielä meidän sängyssä sit koko poppoo puolisen tuntia ja eikun puuron keittoon.

Tuonne toiseen pinoon kirjottelinki jo että oon niin tyytyväinen itteeni kun en eilen sortunu herkuttelemaan mitään, masuki tuntuu näin aamutuimaan niin kiinteeltä ja mukavalta. Ei röiku ja röllötä yhtään! Mutta kyllä se iltaa kohti sit palautuu taas entisiin uomiinsa... ;)

Isäntä lähti nyt heti aamusta ostamaan mansikkalaatikon meille. Nyt on viikonloppuna hyvä laitella ne pakkaseen. Miesväki lähtee ulkoilemaan niin saan sit rauhassa laitella marjat. Teen samalla sit jogurttijäätelöitä pikku-ukkelille pakkaseen (kivoja kesähelteen välipaloja!) ja mansikkarahkaa ison kipollisen iltapalalle ja myös herkkuhimoihin! NAMSK!

Pyykit on kohta peseytyny, pitänee mennä ripustamaan ne ja kaivelemaan jo pakasterasiat tuolta kaapin perukoilta.

Mukavaa viikonloppua kaikelle mammakansalle!

Anzkuli 24+2
 
Huomenta kaikille minunkin puolesta! :wave:

Eilen jo helmille kerroin omasta typeryydestäni.. Ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä vauvan hupparin loppuun.. Eilen ei enää ollut kuin hihojen ompelu paikoilleen, hiha- ja sivusaumojen ompeleminen. Sain toisen hihan jo paikoilleen, ja sen puolen hiha-ja sivusauman ommeltua kiinni.. Ja sitten vähän ajan päästä rupesin ompelee toisen hihan paikoilleen. Ei siinä vielä mitään.. Mutta kun olin ompelevani sivusaumat yhteen.. Huomasin jälkeenpäin, kun rupesin katsoo miltä näyttää.. Olin: :eek: :headwall: :headwall:

Olin ommellu hiha+sivusauman yhteen.. Että silleen.. Siinä vaiheessa kiukku oli katossa. Oli lähellä, etten heitä koko työtä roskiin, koska novita palma lanka on ihan hirveää purettavaa ja varsinkin, ku olin päätellytkin langat :headwall: .

Siinä sitten ähersin ja ähersin.. Kyllä olin kettuuntunut eniten ihteeni, että miten noin huonosti katoin, että mitkä ompelen yhteen.

Sain onneksi sen vaille 23.00 purettua.. Oli ihan kökkö homma.. Ja eiku vaan sitten ompelee oikeat saumat tällä kertaa yhteen.. :D Tänään pitäisi vielä napit ommella ja silittää huppari.. Sitten, jos uskaltautuisi aloittamaan niiden housujen teon :whistle:

Menin nukkuu klo 01.30, ku katottiin nauhalta teoria miehistä ja kid nation.

Eilen illalla tein myös litran riisipuuroo ja vadelmakiisseliä. Esikoinen söi riisipuuroa sokerin + kanelin + maidon kanssa (ei juo yleensä maitoa), ja kuopus otti puuroa kiisselin kaa. Jäi häneltä syömättä..

Tänä aamuna annoin sitten kiisseliä.. Ei kummallekaan kelvannut :'(

He syövät mieluummin kaurapuuroa kuin mitään muuta puuroa.. Ja kiisseliä on turha ees tehdä.

Tänään olis tarkoitus mennä tyttöjen kanssa räkänokkarock:iin. On lasten tapahtuma. Lähtee pikkusiskonikin mukaan, ku oli meillä yötä viime yön.

Kerrankin on ihana sää. Harmittaa jo nytten, ku oon menossa ensi viikoksi töihin ja sitten, kaksi viikkoa lomaa. Ku pomo toivoisi, etten pitäisi kuukautta putkeen, kun hänelle olisi niin parempi. Miten niin on parempi? Onhan se heti saanut värikoneesta menee osan rikki, ku jäin lomalle ja sitten pohjapiirustuskoneesta kanssa osan rikki :headwall:
Menee vain totutella herätä.. Ja yrittää vähän aikaisemmin nukkumaan. :whistle: Mitenkähän siinäkin onnistun.

Masukki potkiskelee mielettömästi. Mutta mulla on loistava olo. Välillä on väsynyt olo, ku niskat on pamahtaneet sellaiseen lukkoon, ettei sitä toivo kenellekään. Mutta lenkkeily ei tunnu hirveän kivalta aina. Nivuset on helvetin kipeät ja mahan oikealle sivulle rupee koskee, että on pakko pysähtyä ja ei toivoakaan, että vois käydä pidempää lenkkiä. Ensi viikon perjantaina olisi neuvola.. En halua vaa'alle. :whistle:

Red Dragon + Nuppu 24+6 :heart:
 
Huomenia...
Mun on peesailtava Anzkulia, tuosta että kun oon nyt parina päivänä kattonut hiukan enemmän mitä oon syönyt (en esim. eilen makuunissa sortunut irttareihin), niin olo on paljon parempi. Ja piruuttani kävin vaakalla ja se oli kilon vähemmän kuin toissapäivänä!! :D Eli kun join eilen ainakin 2litraa vettä, niin varmaan laittoi nesteitä liikkeelle!! Helpottunut olo, jos se olisikin näinkin pienellä autettu, ettei paino olekaan noin huikeissa lukemissa.

Lähden parin tunnin päästä tampereelle ystäväni makutuomariksi, kun menee sovittaan hääpukua! =) Sit käydään varmaan jossain kaupoilla ja syömässä, kivaa-kivaa!!!

Käytiin pojan kanssa eilen muksutallissa ja vauvatarvikkeessa, ihailemassa vaunuja! Olipa ne ihkuja! Yhet kivat emmaljungatkin oli tarjouksessa, mikä lie tuossa merkissä, kun se aina nousee ylitse muiden (mun silmissä). Oli kyllä 4vuodessa kaikki muuttunut! Ja niin hienoja sittereitä ym. :p En kuitenkaan sitten mitään ostanut!

Helmi 25 :heart:
 
Rinzessa: Mä menin päivystykseen neuvolalääkärin kautta tällä kertaa. En muuten olis varmana osannutkaan mennä, ku ei edes ollut kivuliaita supparit. Onneks laittoi eteenpäin ku kerran tilanne ei ollutkaan niin hyvä ku mä ite kuvittelin.

 
Juu, oho, nimet menee sekasin :D

No hyvä jennyadelina että sait avun!

Mulla on täällä aitoa ruisleipää, siis ihan sellasta ihan kokonaan maalaisemännän itse tekemää... nam, ei maistu millekään pirun ruispaloille vaan oikealle ruisleivälle :p Tuttu tuo äitinsä (n.70v.) tekemää leipää aina mulle ja mutsille, ku ollaan kummatki tällä mummolla oltu kesälapsena pieninä... nii se sitä aina meille laittaa tulemaan. Se on koko ikänsä leiponu ruisleivät itte, eikä muuta niillä syödä. Kyllä kelpaa :p

Kaverin synttärit ois tänään espoossa ni mul ei oo rahaa mennä, ku pitäis ostaa kallis seutulippu... ku mulle kävi pieni moka laskujen maksussa nii mul on nyt vajaa kuukaudeksi rahaa se 30egee. :ashamed:

Mä en ikinä oo viel heränny siihen, et pikkunen monottaa, mut aina ku herään ni se on ihan vauhdissa jo :heart:

Rinzessa ja papuRinssi rv.24+3
 
Tervehdys!
Rinzessa ja JennyAdeliina, anteeksi kun en ole vastannut, en ole sitten eilisen päässyt koneella käymään. Olen hoitanut tuollaisia 24-viikkoisia ja ovat henkiin jääneet. Riippuu aina lähtötilanteesta se miten lapsi kehittyy, suurin vaara lienee keuhko-ongelmat sitten tulevaisuudessa. Mutta ihan terveitä lapsukaisia tavannut joita olen pikkuisina hoitanut. Pienin selvinnyt lapsi jota olen hoitanut syntyi 23-viikolla.

Mä olen tänään ollut jostakin syystä ihan tajuttoman väsynyt. Just vedin parin tunnin tirsat tuossa sohvalla ja nyt on kankku niin kipee että ei taivu mihkään suuntaan. Pikkaset pitää bileitä tuolla nahan alla, neiti on varsinkin ollut varsin pirteällä tuulella. Aina kun mua väsyttää niin nämä melttaavat, ei lupaa hyvää tulevaisuuden kannalta... :/

Nuo isommat kakarat on arsin nenäkkäitä tänään, olivat ilman lupaa naapurissa kyläilemässä ja nyt kun en päästä enää ulos niin paiskovat ovia ja kiukuttelevat... taidan kohta passittaa päikkäreille jos vielä vinoilevat, vaikka isoja miehiä jo ovat. Herrrmo menee.... |O Onneksi on mies kotona ja se pitää kuria yllä, mulla on ihan liian vetelä olo.

Ehkä kahvi auttaa. Taidan mennä keittämään... Eli adios hemmot!

HM ja papuset 23+2
 
Heissan taas mammaliinit :wave:

Vihdoin hetki olla ihan rauhassa yksin sohvalla :heart: Neiti nukkunut jo puoli tuntia, mies illanvietossa kaverillaan...

Kävin tänään siis oman kaverini kanssa shoppailemassa. Löysin jotain sikahalpoja paitoja esikoiselle (osa ensi kesälle), sit vauvalle sukkia ym. Itselle oli pakko ostaa kunnon hiusten hemmottelutuotteita =) Käytiin kahvilla ja syömässäkin, sekä kaikista tärkein, testasin tuplarattaita!
Babystylellä ei ollut Carenan rattaita mustina (tarjouksessa) eikä pinkkiä vaunukoppaa. Joten kotiin tultuani äkkiä kävin netistä tilaamassa Babystylen sivuilta juuri noilla väreillä :p Ehkä tulevat jopa ensi viikolla postissa! Kivaa...

Kylläpä turvotti jalkoja päivän kävely ja autoilu, ostin masikoita torilta ja neidin kanssa iltapäivällä nautittiin kesän ekat mansikat vaniljajäätelön kera! Tytölle olivat muutenkin ihka ekat tuoreet mansikat ja voi miten monta mmm....-ääntä ennättikin tulla :heart:

Sit on melkein koko päivän repinyt vatsalihaksia ja -ihoa! Aivan karsee tunne, eikä siihen oikein mikään auta |O Tukivyö oli koko päivän mut ei siitä tosiaan ollut hyötyä tuohon vaivaan... Eikö ne lihakset muka tarpeeksi venyneet viime raskaudessa, ja eivät todellakaan missään hyvässä kunnossa olleet senkään jälkeen! ARGH!

RD:Minä onnistuin myös viimetalvena ompelemaan väärin saumoja :headwall: Neuloin tuosta samasta palmasta neidille housut. Jotenkin ihmeesti pyöräytin sivusaumojen jälkeen homman niin, että lopulta lahkeet olivat yläosa ja ylhäällä lahkeet! Onneksi haarasta ylös ja alas olivat suunnilleen saman pituiset joten ei se käytössä haitannut :whistle: Pidettyä tuli, mutta harmittamaan jäi vähäsen..

Nyt pitää lähteä tekemään vielä yksi voileipä, oli niin hyvää =)

Luminka tasan 25 :heart:
 
Terveisiä yötöistä :wave: Meinaan täällä kuolla tylsyyyteen :/
Eilen olin lasten kanssa mansikkapellolla, poimimme 20kiloa mansikoita. Voin kertoa, että niissä riitti perkaamista!

Kohdunkannattimet venyvät ja paukkuvat, on täytynyt fillarointi jättää.
 
Mä pääsinkin sinne synttäreille ja nyt on syöty kakkua kyllä niin paljon, että huh :whistle: Nyt on selkä kakkana ja väsyttää |O Vaikka tää mun masu töröttää jo aika hyvin nii muutama tokas siinä ku keittiös seisottiin, et eivät ees huomanneet :| Sit tokasin, et nii meil läskeil ei aina sitä huomaa... :/ hemmetti et ärsytti... :kieh: siis miten hemmetis ei huomaa, ku toinen seisoo maha pystys ja kiree paita. Ja sit vielä ku kerto missä vaiheessa on nii kaikki päivitteli, että noin pieni maha et oisin luullu et oot jollain 3.kuulla :( Ja kyllä meidän siskolla oli tossa vaiheessa jo kunnon maha... MUN MAHAHAN ON KUNNOLLINEN, ai vinde, et mua ketutti :$

Rinzessa ja papuRinssi rv.24+3
 
Rinzessa: minulla on ihan sama tilanne, eilen tuli ihkaensimmäinen kommentti, että " nyt se vastasi alkaa jo hiukan kasvaakin...". Kiva siinä sitten vakuutella, että niin, maanantaina alkaa 7. raskauskuukausi!
Mutta vakuutan, että kyllä se kummallakin vielä pullistuu =)
 
Mutta mun maha on jo 98cm eli ei mikää pieni... nii ärsyttävää, et eiks muut ymmärrä et sitä ei halua kuulla mitään taivasteluja siitä minkä kokonen maha on. :/ Ja kyl mun naapurin mummo ainakin mun masun jo huomaa ja sano, et ihan selvä poikamasu :heart: Ni ei sitä mahan muotoakaan nää ellei maha jo näy. Päivittelisivät edes, että onpa se ihana tai ihanan pieni tai jotenki sillei mukavasti, eikä sillei et se kuulostaa pahalle:(

Rinzessa ja papuRinssi rv.24+3
 
huomenta vai onko se jo päivää....

Täällä on viikonloppu vietetty miehen kanssa kahden kun poika oli siellä mökillä, mukavaa oli kavereita nähtiin paljon, käytiin syömässä ja kuhan vaan oltiin. Nyt on poikakin kotiutunut ja ikävä oli kuulema ollut :heart:

Meiän kaverit on ruennut kutsuu masukkia "viljoks" ja se nyt on tarttunut meihinkin niiin viljo on sit teko nimi.

Keiju ja viljo 24+4
 
Terve taas!

Mä laitoin neidin nukkumaan ja kävin jo pesemässä terassin mattoa, jätin vielä pesuaineeseen likoamaan. Oli meinaan aika likainen, siitepölyä ja hiekkaa ym.! Sen päällä istun aurinkoisilla ilmoilla jos grillaan itseäni =)
Aamupäivällä pyörähdettiin kaverin luona ja sieltä kotiin syömään.
Kiva kyllä kerrankin kun ei sada vettä! Tosin illaksi on taas luvannut, mutta nautitaan siihen saakka =)

Ukko nukkuu vielä krapulaansa :kieh: Tottakai se saa silloin tällöin viihteellä käydä, mut kun siihen menee ekaks lauantai-ilta sekä sunnuntaita pitkälle iltapäivään. Et ei oikein voi mitään tehdä sen kanssa. Mutta sallittakoon siis, pian tää vauva putkahtaa niin eipä se sit pääse mihinkään :whistle: Varmaan kuukautta ennen LA:ta alkaa kielto nauttia yhtä saunakaljaa enempää ;) Enkä tosiaan päästä sitä ihan heti senkään jälkeen. Ilkeä akka, mut enpä sitä minäkään ole minnekään kupittelemaan menossa vauvan synnyttyä :whistle: :D

Hyi kun minua närästää taas :headwall: Näköjään ihan sama juonko kahvia vai en, samalla tavalla hapot nousee. Tää on sitä onnea juu :saint:

Rinzessa: Eipä ne kaikki mahaa tajua kattoo. Oon huomannut että miehet varsinkaan, tai eivät vaan sano mitään. Ehkä sitä itse aina kiinnittää huomiota omaan napaan olettaen et muutkin=) Sen voin kyllä sanoa et loppuajasta toivoo että voi kun ois pienempi maha, mulla ainakin alkoi esikoisesta olemaan niin tiellä että! Tästä jos ois vähän isompi maha mulla, niin sit voisin pitää sen samankokoisena loppuun asti ;)
Eikä ole varmaan isoisomahaisillakaan kivoja kommentteja, hirveetä miten iso maha ym.. Kaikilla pitäisi siis olla aina samankokoiset :LOL:

Mut eipä mulla tässä muuta, jakselkaa hyvin :wave:

Luminka ja neitonen 25+1
 
Moikka!
Oli eilen kiva päivä kaupungilla. Oltiin kaupoilla, ystävä sovitti hääpukuja, syötiin coyotessa ja shoppailtiin, mukavaa oli, mutta paikat oli ihan puhki-poikki sen jälkeen ja alapäätä oikeen "jomotti". :/

Tänään mies lähti sinne lappiin...Saapa nähdä, kuinka aika kuluu, ja hermot kestää kun ollaan kahestaan. Tänään on siivoiltu ja pesty pari koneellista pyykkiä, ja yksi ystävä oli poikansa kanssa kylässä. Kohta lähdetään kauppaan ja leivotaan korvapuusteja. Poika menee huomenna mummolaan yöksi. Iiiik kuinka mä uskallan olla yksin kotona?? :eek:

Luminka: Mua ärsyttää toi sama asia mun ukossa, että ei siinäkään mitään että jossain käy, toki saa istuu iltaa ym. Mutta kun se seuraava päivä!!! Mitään ei jaksa tehdä, aikasintaan 2-3 aikaan iltapäivällä saa sen virkoon. Onneksi ikä tekee sillekin jo tepposia (huikee 30v. lähestyy), ei jaksa enää samaan tapaan kuin parikymppisenä. Joten yleisimmin sille riittää ihan kaljalla käyminen, eikä sen kauheen kankkusen takia haluu itekään ottaa paljoo.
Pojasta kun oli sellanen "pelko" että syntyy aikasemmin, niin en antanut miehen 2kuukauteen ennen laskettua juoda sitä ystä kaljaa enempää. :D

Rinzessa:Mua taas ärsyttää ihmisten kommentit; "sulla on kyllä niin iso maha, että ootko varma ettei oo kaksosia?" tai "pitääköhän la paikkansa, kun noin VALTAVA masu"
:/ Harvoin vieraat ihmiset tai ees ne puolitutut osaa valita sanansa oikein...joskus mietin että jos eivät osaa sanoa mitään kaunista, niin oisivat hiljaa!! :headwall:

 
No ihteäni ärsyttää kans kommentti: Eihän sulla ollu tyttöjä odottaessa edes lopussa noin iso maha ja nyt on jo tuon kokoinen :headwall: . Olkoon ollut pieni ja olematon maha, ni mie haluaisin tästä mahasta nyt nauttia :whistle: . Ja kun tässä vaiheesa on jo tän kokoinen, ni minkä kokoinen se on lopussa. Olenhan mie jo seitsemännellä kuulla :D
 
kiitos taas, ku jaksatte lohduttaa mua toopea :hug:

Mä sit olin eilen niin poikki synttäreiden jälkeen, että köllähdin sänkyyn ja unetti niin makoisasti |O Just ku olin nukahtamassa niin papu päätti kourasta mua kyljestä ja mä repesin nauruun samantien, se kutitti aivan vietävästi ja mä en oikeasti siis edes kutise :LOL: :LOL: Juuri, kun olen miettinyt, että ei pikkunen vielä möyri mahassa niin, että heräisin siihen tai etten saisi nukuttua, ku se myllää niin eilen sitten meinas nukkuminen olla vaikeeta, mut onneks vaan nauratti eikä ärsyttäny vaikka olinki väsy. Se kouraisu tuli niin kylkeen, että huhhuhuh :LOL: :LOL:

Rinzessa ja papuRinssi rv.24+4
 
Täällä kans niiiin tylsää, et en tiiä mitä pitäis tehä. Telkkarista vois tulla kaikkee viihdyttävää tällei sunnuntaisin ni menis levyttäessä koko päivä mukavasti. Taidanpa mennä syömään :whistle:

Rinzessa ja papuRinssi rv.24+4
 
Sunnuntai-illan tervehdys!
Sama meno jatkuu kuin eilenkin- olen kun nukkuneen rukous! |O Väsyttää aivan tajuttomasti, ihan vetelä olo. Koisin taas sohvalla pari tuntia ja senkin jälkeen teki vaan mieli sulkea silmät uudelleen. Onkohan mun hb jotenkin romahtanut...

Noista masukommenteista tuli mieleeni, mullahan melko alusta lähtien on ollut iso maha (syystäkin..) ja kyllä sitä on kanssa taivasteltu! "Vasta siinä ja siinä vaiheessa ja nyt jo tollanen maha. Mikähän se on sitten lopussa..." jne. Musta se on saakelin raivostuttavaa, kyllä mulla on ihan omat silmät päässä ja näen että maha on normia suurempi, mutta raivostuttaa koko ajan selittää että juu se on siksi iso kun tulee kaksi tms. Pitäs laittaa joku neonvalo otsaan jossa lukee "kyllä, odotan kaksosia". Tulee noista kommenteista sellanen olo että kiitti kun muistutit että olen norsun kokoinen. Hiljaa mielessäni yritän lohduttaa että en ole tässä raskaudessa lihonut läheskään samaa vauhtia kuin edellisissä. Että jotkut ihmiset osaa olla tyhmiä. :kieh:

Jaaha, huomenna sitten virallisesti alkaa kesäloma. Jipii. Mitähän kivaa sitä keksisi... Olen kyllä luvannut viedä pojat retkelle Viikinsaareen, mutta tarvii odottaa lämpöisempiä ilmoja että pääsevtä sitten uimaankin. Jos huomenna tyytyisi puistoilemaan. Pojat on jo sen verran isoja että eivät enää äitiä ulkona kaipaa, mutta puistossa en ole heidän kanssaan käynyt vähään aikaa. Jospa oikein repäisisi ja menisi Pikku Kakkosen puistoon... Tai sitten pojat mellastaa kaksin pihalla ja äitee köllöttää sohvalla. :D Täytyy kuitenkin vähän valvoo tuota pihailua koska meidän pihaa uudistetaan ja siellä myllää kaivurit ym. vehkeet.

Papuset on tänään monottaneet äitiä oikeen kunnolla, tuntuu että tytön jalka tulee kohta tuolta alavärkistä näkyviin kun niin kovaa potkii. Mies on ihmeissään katsonut sivusta kun vaikeroin aina välillä, yrittää vaan rauhotella että elä riehu nyt. Joopa joo, kohta tuo vetää kuulokkeet korviinsa ja alkaa kattomaan leffaa tietsikalta, eli kaikki iltatoimet jaa taas allekirjoittaneelle... Mutta meneehän tuo huomenna töihin, leväkkööt nyt.

Tulipas tarinaa... Nyt meen keitteleen kupposen teetä ja sitten alan huhuilemaan kahta pikkubiologia sisälle (eilen olisivat tuoneet kastematoja sisälle- lemmikeiksi!). Seommoro.

HM ja papuset 23+3
 

Yhteistyössä