Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

Täälläpä tuntuu olleen jotenkin aika hiljaista!

Mulla oli taas ihan ihme yö, kun kipuja tuli vähän väliä. Tällä kertaa oon kyllä aika varma että sanoi kätilö mitä vaan ei ole liitoskivut kyseessä, niin kramppavia tunteita oli, ja oksennutti samalla, eikä edes ollut sivuilla vaan keskellä. Jatkui aamuun asti. Sitten aamulla lähdin kävellen kampaamoon, ja sieltä takas tullessa, itseasiassa vielä ostarissa, tuli taas sellainenkipukohtaus että oli pakko löytää penkki ja istua niin kauan että meni ohi. Sit menin kauppaan ja sieltäkin jouduin lähtee pois kesken, kun pimeni silmissä ja tuntui siltä että pyörryn... En oo nyt soittanut mihinkään kun viimeksi kohtelivat niin kuin luulosairasta... selitän sitten ens viikolla kun on tapaaminen.

Latasin taas koneelle viime viikolla otettuja kuvia mahasta. Nää on siis molemmat samalta päivältä, vko 22.4, (toinen vaan salamalla ja toinen ilman) oliskohan tällä viikolla jo isompi taas!!



 
Ah, meillä on nukuttu hyvin! Piti kyllä yhen kerran nousta pikkumiehelle peittoa laittamaan mutta sain unen päästä ite heti uudestaan kiinni. Ihana oliki pitkästä aikaa herätä suhteellisen levänneenä aamulla.

Sääkin näyttäis hyvältä eilisen vesisateen jälkeen, ulkoilemaan päästään kohta lähtemään. Mennäänki kavereitten pihaan leikkimään. Vähän taas vaihtelua leikkiympäristöön. Muksuillaki on ihan eri into leikkiä ja kiipeillä eri maisemissa! :)

Mie haluisin jo vaa'alle hypätä. Mie kun tätä painoani yritän kovasti vahtia kun tuppaa vaan nousemaan... :whistle: Tällä viikolla oonki syöny tosi järkevästi, mutta huomenna vasta on vaakapäivä kun viikot vaihtuu. Jospa ei ois nyt paino noussu... Lenkilläki oon jaksanu taas käydä viime ja tällä viikolla melkein joka aamu - säästä riippuen.

Mutta eipäs ihmeitä tänäänkä...

Anzkuli 23+5
 
Huomenta!
Reissusta siis kotiuduttiin eilen illalla; käytiin ähtärin eläinpuistossa. Nyt oli parempi onni kuin viime kerralla 3vuotta sitten, kun kaikki petoeläimet oli jossain koloissaan untenmailla. Nähtiin oikeen hyvin karhut, sudet ja ilveksen ruokinta. Tosin pojalle puiston kohtokohta oli RUPIKONNA!! :D Se nauraa räkätti sille pitkän aikaa, ja tuntui että se konnakin oikeen pelleili pojalle...pojan lemppari satuja kun tällä hetkellä "herra rupikonnan seikkailut", niin ehkä sillä myös osuutta asiaan.
Oltiin siis pari yötä reissussa, mun vanhempien asuntoautolla. Eilen käytiin lahden hyppyrimäen juurella uimassa. Oli myös se vissiin pojalle hieno kokemus. Ja pakko myöntää, mullekin. =) En oo varmaan ikinä uinut maauimalassa...ja olihan ne mäet huikeet kun ne kohos siitä taivaisiin saakka.

Nyt kuitenkin ihana olla kotona. Kaikki on niin helppoo, kun on tilaa, tiskikone :LOL: ja kaikilla omia touhuja...niin kuin esim. että saan kaikessa rauhassa taas netteillä. ;)
Lähdetään pian mansikat poimiin pakkaseen.

TULENTYTTÖ:paljon onnea teille!! :heart: Ihanan kuuloinen oli teidän hääpäivä!

MANNA:Sulonen masu sulle...jokos paljon veikkailuita tullut sukupuolen suhteen? (muillekin tuo kyssäri tarkoitettu) Mulle on tullut melkein päivittäin, mutta ei oikeestaan masun mallin, vaan sen takia että kun on poika niiiiiin nyt sitten tulee tyttö :whistle: hohhoijaa noita ihmisiä...

Tässä mun masu rv24



 
Huomenta! Voi tätä autuutta kun ukko tulee tänään kotiin, ollut viikon motskarireissussa.. Kamala ikävä! :heart: Meille sukulaiset ja kaverit veikkaavat tyttöä, on kuulemma sen mallinen maha :D meille nyt on ihan sama kumpi tulee kuhan kaikki on hyvin.. (Vaikka itekki vähän toivon tyttöä, en kyllä tiiä miksi) :p

Rv 23+3
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart:
Kyllähän se oli maailman ihanin päivä :heart:

Eilen kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin,
hb oli noussut jo 118, ilman rautaa,
painoa oli tullut n.+500g/vk (2 viikkoa sitten kävin viimeksi)
verenpaine oli mulle tyypillisissä lukemissä 135/108 (eli hyvät)
sf mitta oli 25, joka on aika huikea, keskikäyrä menee näillä viikoilla 22 paikkeilla,
liikkeet ++ ja vauvelin syke 140 paikkeilla
Ja nyt käyn 2 viikon välein kunnes lopussa sitten vieläkin useammin.

Yritämpä minäkin jossain vaiheessa laittaa uutta masukuvaa teille.
Huomenna me lähetään muumimaailmaan, että taas tulee parin päivä paussi täällä olemiseen

Tulentyttö ja kipinä 25+0 :heart:
 
Sukupuoliveikkauksia: Melkein kaikki tutut jo tietävät että tyttö tulee.
Mut yksi ei tuttu sanoi että ihan selvästi tyttömaha, menee kuulemma tästä näin kun pojasta lähtee täältä näin :LOL:

Hienot masut manna ja helmi =)

Helmi: Paljon lie mansikka itsepoimittuna? Mietin et ois kyllä halvempi käydä itse, mut vähän kehtuuttais mahan kanssa lähteä kyykkimään :/ Joskus teininä olin noin 4.kesänä mansikanpoimijana, ja ei kyllä jäänyt siitä duunista kovin ruusuiset muistot |O Pakko oli vaan tehdä jotain, maalla kun asuttiin eikä mitään muuta kesätyötä ollut tarjolla. Oli kyllä kiva kun sai hyvät tilin ja pääsi ostamaan vaatteita koulua varten =)

Tulentyttö:
Onks sulla jotain minkä takia käyt kahden viikon välein neuvolassa, anteeksi uteliasuuteni :ashamed: Ei siis ole pakko vastata jollet halua.

Tänäänkin tää ihme olo vielä jatkunut! Siihen lisäks vielä huoli pikkuisesta kun vietti hiljaisen aamupäivän. Sitten join kahvia ja otin pari Domino-keksiä kera ananaksen niin johan alkoi potkimaan, huh! Maha siis tuntuu oudolta, ei siihen oikeastaan koske, mutta sellainen kumma tunne. Ja eilen illalla repi tuonne vasemmalle alas, piti ittensä hyvin asetella peiton kanssa yöpuulle et olis parempi olla :/
Noh, jospa tää tästä loppuis!

Mulla ois ollut tänään hammashoitaja iltapäivällä, mut soitti ja piti sit siirtää ensi viikkoon. Saapi tuo mies nukkua rauhassa ettei tarvii sitä kesken yöunien alkaa herättämään kahdelta =) Neiti siis myöskin nukkumassa. Vähän aikaa lauleli sängyssään ja sinne simahti, ihana et taas mennään tällä tyylillä :heart:

Luminka ja neitonen 24+4
 
Luminka: epäilisin että on jotain 5eur/kilo, silleen yleensä on ollut että n.2-2,5euroa litra! Eikä hirmusen paljoo ikinä kerätä, se 5kilon laatikollinen yleensä jää vähä vajaaksi. Ja katson kanssa että paljonko jaksan kerätä, tohon oikeeseen pakaraan ja lonkkaan viiltelee ikävästi. Onhan mulla poika ahkeroimassa mukana. Saa ainakin se pistelllä mansikkaa napansa täyteen, ja itekin :p

Kunhan ukko saa spagetit ja kastikkeen kokattua, niin lähdetään. Tuun sitten illalla kertoon, millainen "saalis" saatiin.. :wave:
 
Me käytiin maanantaina pälkäneellä poimimassa mansikoita. Olivat 4 e /kg kun täällä myydään 3.50 e/l valmiina poimittuina. Pari tuntia oltiin poimimassa ja saatiin reilu 8 kg (sekä tietty syötiin mahat täyteen). Ihan hyvin siis. Mä luulin et maha tulis kovin kipeäksi tuosta kyykkimisestä mutta etureidet, ne on ollut tosi kipeet ja on vieläkin. Isompi poika jaksoi hyvin poimia, nuorempi poimi lähinnä suuhunsa =) . Kiva paikka oli, ollaan siellä viime kesänäkin käyty. Niillä on siinä tien toisella puolella sellainen ihana kesäkahvila (aika hintava tosin, jäätelöannoksetkin 6.60 e). Palkittiin siinä sitten itsemme limsalla ja aivan ihanilla mansikkaviinereillä. Sit oli pieni kotieläinpiha (pari possua, lampaita,hevosia, kaneja sekä vuohia) ja tosi kiva peikon luola. Siellä oli kaikkea kivaa, kuivattua lepakkoa purkissa yms... Kiva retkipäivä!
 
Onnea Tulentytölle rouviintumisen johdosta!

Ihanat masut Manna ja helmi! Mannalla ainakin kuvan perusteella ihan poikamasu. Täytynee itekkin yrittää saada otettua uutta kuvaa. On kuukaudessa kuitenki jo kasvanu aika paljon.

Mulle on sanottu, et poika tulee. Anoppikin puhuu koko ajan pojasta ja miehen täti risti heti Oskariksi kun eka kerran näki :LOL: Toisaalta on ihan poikaolo ja tosiaan tuo maha näyttää ihan poikamasulta. Kaveri oottaa tyttöä ja sillä on koko ajan ollu sellanen perinteinen tyttömasu. Leveä ja jotenki korkeemmalla. Jännä sit ku upana syntyy niin nähdä onko veikkaukset ja tuntemukset menny nappiin. Meille on ihan sama kumpi tulee, pääasia et on terve. Mieheltäki sitä kysyin nii sano ettei oo merkitystä.

Eilinen ja tämä päivä menny kiristävissä tunnelmissa. Istuminen on tuskaa eikö oikeen tiedä miten päin olis. Muutenki sit väsyttää ja on sellanen olo ettei oo voimia. Mies lähti kalalle ja repesin :'( ennen sen lähtöä vaikka yritin olla urheana. Se sit vaan tuumas et nyt lopetat työt ja soitat sinne terkkariin et saat levähtää. Sitä kun vaan osaa olla niin jäärä. Kun ei kuitenkaan oo niin kipee, vaikka neuvolassaki sanottiin et ihan vähästä pitää jo soittaa lekuriin. No pitää kattoo miten tää loppupäivä menee. Eikä helpottanu oloa ettei upana liikkunu kunnolla koko aamun aikana. Nyt onneksi anto itestään merkkejä, joten sen osalta helpotti. Ja selkäkivun kanssa oon jo aikoinaan oppinu elämään. Onneksi voi kuitenki tehdä kotoo käsin töitä, voi välillä liikkua ja istua sit vaikka välillä sohevalla. Valitusta kerrakseen....no mut villahousut upanalle on valmiina ja takistakin jo 1,5 hihaa, joten kohta on villapuku kasassa :) Sit pitäis vielä sukat, tumput onki jo valmiit. Nyt jatkamaan kutomista.

nannamaaria & upana 24+0
 
sohvi: Tervetuloa! :flower:

Tulentyttö: Onnea paljon naimisiin menon johdosta! :flower:

manna & helmi: Aivan mahtavat mahat! Todella ihanat! :D

Täällä on jotenkin tylsää.. Sain otettuu ihteäni niskasta kiinni ja sain siivottua. Mitä nyt lauantaina viimeksi siivosin :whistle: , mutta oli jo kerennyt lattiat likaantua. En tykkää siis yhtään likaisuudesta, varsinkin hiekkasista lattioista. Imuroin ja pesin lattiat. Vielä tänään olis tarkoitus pyyhkiä pölyt.

Minulla pääsee itkut tuon meidän imurin kanssa.. Kun saisi jostain lainaan 200e ens kuun loppuun, niin pääsisin ostaa uuden imurin. Meillä oli philips:in loistava imuri, johon jouduttiin kolme kertaa käymään vaihtaa varsi.. Jolloin minulla meni hermot.. Ja vaihdettiin tuohon, mikä meillä on nytten.. On niin surkea ku voi vaan olla.. Imuteho persiistä (imurista muuten kyllä lähtee ääntä) ja muutenkin on verrattuna edelliseen imuriin ihan mitätön..

Otan seuraavan masukuvan vasta ens sunnuntaina, kun viime sunnuntaina en jaksanut otattaa :D.

Olen tämän päivän työt onneksi saanut tehtyä, joten voin nyt vain levätä.

Pitäisi miettiä jokin askartelu keski-ikäisille naisille. Olen järjestämässä pienessä ryhmässä Naistenpäiviä, jotka on helmikuussa. On seurakunnan järjestämä tapahtuma, jotka on järjestetty jo kymmeniä vuosia. Rukoushelmiä oon ajatellut, mutta mitähän muita hyviä vaihtoehtoja olisi.. Sellainen, joka ei saisi kuitenkaan kovinkaan kauaa kestää.. Ehdotuksia otan vastaan :D. Saa olla ihan minkälainen tahansa askartelujuttu, joka on suhteellisen helppo.

Tämä on jo toinen loma viikko.. Ja pomo on pyytänyt, etten pitäisi kuukautta putkeen, vaan kävisin ensi viikon töissä ja sitten pitäisin kaksi viikkoa lomaa.. Ja sen jälkeen alkaisi jo koulutkin.. Mutta, kun minulla ei ole työmotivaatiota eikä kyllä koulumotivaatiotakaan yhtään..

Esikoisen uimakoulu loppui viime perjantaina ja sai todella hyvät arvostelut. Uimaopettajat sanoivat, että seuraavan kerran vain suoraan vanhempien ryhmään, jossa opetetaan ihan uimaan. Tästä ryhmästä ei kuulema ole esikoiselle mitään hyötyä, kun osasi tehdä jo kaiken, mitä tuossa ryhmässä opetettiin. Ihana oli kuulla tuollaiset arvostelut.

Red Dragon + Nuppu 24+3
 
Minulla olisi tarkoitus käydä pitkästä, pitkästä aikaa käydä poimii mansikat itse. Ei ole tullut moneen vuoteen ostettua mansikoita, ku o sen verran hinnakkaita.. Jos nyt sitten saisin itsepoimittuna. Olis tarkoitus 2-3 laatikollista :whistle:
 
manna
oliko kipu tossa navan yläpuolella ja repivää ja tosi kipeetä? sori en jaksa lukea aikaisempiä kirjoituksia kun on vähän kiirutta... jos siis tuollaista niin se on sitä kun vatsalihakset siirtyvät vatsan sivuille raskauden ajaksi niin se vatsalihasten keskiosa joutuu venymään hirveästi ja jos hyvät vatsalihakset tai vaikka vaan kohtuullisetkin niin tälläistä kipua voi esiintyä!!! mulla nimittäin oli tuota viime raskaudes! ja oli siis ihan kauheata herätä siihen repivään kipuun yöllä...
-äiti88 ja toukkapoju 22+6-
 
Nyt alkaa minun pinnani olla liian tiukalle vedetty..

Laitoin koneellisen pyykkiä pesuun, jolloin tuli tunne: Ihanaa, pitkästä aikaa on kaikki pyykit pesty.. On nimittäin saanut neitien petivaatteita pestä melkein joka aamu :D. Mutta jospa niiden pesu alkais pikku hiljaa loppumaan.

Sitten rupesin pyyhkii pölyjä. Kerrankin innostuin koriste-esineet yms pyyhkii pölyistä.. Syötiin välillä.. Rupesin tiskaa kattilat pois, että jatkan sen jälkeen pölyjen pyyhintää, jonka jälkeen sitten ripustan pyykit..

Olin keittiössä pesemässä astioita.. Kunnes olohuoneesta kuuluu sankon kaatuminen :kieh: :kieh: :kieh: . Kaikki pesuveet lattialla, matolla jne. Päätti esikoinen sitten sen kaataa nurin!!


Siinä taas vaan nähtiin se, ettei kannata siivota.. Sitten loppui margariini, ku tarkoitus ois tehdä paholaisen kakku..

Ollaan menossa huomenna saareen. Käymään mummolassa. Ja ajattelin, että ois ees jotain viemistäkin sinne. Tytöt vaan varmaan hiukan vierastaa, ku ei olla saaressa käyty. Olivat sen verran pieniä, ku viimeksi käytiin. Katsotaan miten venematka menee :D
 
Mä jäin sit tänään saikulle ku nuita supisteluja on ollu ja jotain muutoksia oli tuolla kohdunsuullaa ilmeisestikkin. Nyt sit vaan lepoa ja rauhallista eloa. Mulla nyt nuo supistelut ollu semmosia ns.kestosupisteluja että se maha saattaa pysyä kovana tunnin pari ja sit se loppuu, tuntuu tosi ilkeelle vaikkei sillälailla kipeitä olekkaan.Eilen se neukka täti suosittelikin sitä lääkärillä kayntiä ja hyvä että siellä kävin niin sain rauhan itselleni.

keiju ja jäbä 24+0
 
Saikkua taitaa olla täälläkin tiedossa... Tänään käytiin kontrollissa juhannuksen päivystyskäynnin takia. Lääkäri oli aika lailla huolissaan noista supistuksista, niitä ku on ihan jatkuvasti. Kohdunsuu on pehmennyt ja hieman lyhentynytkin, eli huomenna aamusta pitää sit lähteä äitipolille. Saa nähdä millaisia uutisia sieltä sitten tulee...

Eipä täältä nyt sen enempää, ei oikein ole muuta mielessä ku toi meidän hätäinen pieni, toivotaan ettei se nyt ihan vielä olis tulossa maailmaan...

-JennyAdelina & pieni 23+2-
 
Olin tänään gynellä. Peruskontrolli vaan tällä kertaa. Verenpaineet, punnitus, sydänäänten kuuntelu ja mahan mittaus

verenpaine: 110/60
paino : 61, 5 (1,2 kg lisää 2 viikossa)
maha : 18

Joudun syömään tuohon alhaiseen verenpaineeseen nyt sitten kapseleita päivittäin ja magnesiumia jatketaan.

Yli tunnin jouduin odottelemaan siellä gynellä, kun siellä oli hätätapaus. Yksi nainen oli menettänyt vauvansa, oli varmaan kohtukuolema :'( Sinne tilattiin ambulanssi ja nainen vietiin sairaalaan, itki hirveästi :'( Kyllä siinä rupes itteäkin itkettämään ja veti mielen matalaks.
Mun oli pakko lähteä shoppailemaan vauvan vaatteita, et saisin itteni taas paremmalla mielelle. Löysin tarjouksesta tosi nättejä puuvillaisia vaatteita kokoja 56 ja 62. Nää kaikki sain siis yhteensä 22,95 eurolla:

yöpaita koko 56 ( 2,99 ?)
yöpaita koko 62 (2,99 ?)
2 housut koko 56 ( 4,99 ?)
2 paitaa koko 56 ( 4,99 ?)
6-osainen setti pehmeää nicky-kangasta ( 6,99?)
johon kuuluu takki, housut, potkupuku, potkuhousut, pipo ja kaulalappu.

Wau! Mannalla ja Helmillä hienot masut!

Tulentytölle onnittelut naimisiinmenosta! :flower:

Kuunkulta ja poitsu rv 23+4
 
RD: oot kyllä niin yliahkera...herranjestas jaksat puuhastella!! iTSe en ikinä maailmassa jaksa noin paljoo tehdä kaikkee saman päivän aikana. :D
Mutta saatiinpa sitten mansikat kerättyä ja nyt on jo pakkasessa. Oli polka 3,5euroa/kg, muut mansut oli 2,5euroo, mutta toi polka oli makein. KERÄSIN reilu 5kiloo ja vielä kilon herneitä (2 euroa) ja nipun tilliä sekä sipulia (2eur). Kiva päivä oli!!! Poikakin viihtyi oikein hyvin ja veti napansa täyteen manstsuja...

Hyvin jaksoi masun kanssa kyykkiä, nyt vaan pakaroissa tuntuu ihan mukavasti. Huomenna en teekkään yhtään mitään.. :saint:

ps. Kuunkulta, olitpas tehnyt hyviä löytöjä!!! Aaattelin kanssa kohta alkaa katsastaan meidän vaatevarastoja ja peseen ja silittään...niitä on niiin mukava hypistelläkin :heart:
 
Pitkästä aikaa!!!
No nyt on muutto takana ja tietsikkakin pelittää täällä uudessa kotokolossa. Kyllä muutto otti koville masussa, on supistellut suht napakasti iltaisin. Vielä huomenna menen vanhaan asuntoon imuroimaan ja pesemään lattiat.
Neuvola oli maanantaina, hb oli laskenut joten rautatabut täällä nyt sitten käytössä. Muutoin kaikki suht ok, kilpaa kirmasivat dobbleria pakoon että tuli neuvolan tätille hiki otsalle että sai jonkinlaista sykettä kuuluviin. Painoa tullut noin 500 g/ vko, yäk. Turvotus hurjaa ja sf mitta humoristiset 33 cm. Sen kun laittaa siihen normikäyrälle niin on aavistuksen naurettavan näköinen :LOL: . Ensi viikolla sitten taas ultra. Mun mies komensi että nyt sanot sille ultraajalle että ne sukupuolet on saatava selville tai sitten mennään 4D- ultraan. Ai miten niin hän on malttamaton...? :D
Mun tarvii mennä komentaan nuo poijjaat tuolta suihkusta pois, kauhee meteli kuuluu kun leikkivät... sit iltapalan vääntöön jne.
mukavaa iltaa teille!

HM ja papuset 22+6

PS: Onnittelut kaikille naineille! :flower: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luminka:
OLETTEKO VIELÄ TÄÄLLÄ

Tyty-84
Pomppu70
estrella
helkkynen
sarppaliini
löllykkä
seijav
flinux
Ansu-78
Lavruska
sinitaivas
Janette74
Neiti kesäheinä
mymmeli72
Pink Panther
Tarleena
Tiikerintassu
mammukka75
Ihaaa



Vilkuttakaa tai jotain niin tiedän teidän käyvän täällä! :wave:


Luminka: Helkkynen täällä :wave: . Lomailu vie kaiken aikaa ja on jäänyt vähemälle tämän lukeminen, on melkein koko kesä- ja heinäkuu kahlattavana läpi :) . Vointi hyvä ja vatsa kasvaa silmissä.

- Helkkynen RV 24 + 2
 
Hari Mao: Paljon yleisesti tuplamahan sf-mitta on lopuillaan? Voipi olla paljon kerta nytkin jo 33cm! Tuntuuko jo masu et on tiellä ? :D
Muuttohommat on kieltämättä raskaita, varsinkin jos on raskaana siihen lisäksi... Onnea vaan uuteen kotiin teille kaikille =)

Noh, eipä siinä jos pelkkä hammashoitajan aika vaihtui. Neuvolasta soittivat että pitää perua se keskiraskauden lääkäriaika. Oli kuulemma lekuri laittanut viestiä ettei millään ennätä mua tutkia tunnin sisällä kun on kaksi muutakin saanut siihen ajan |O Voihan sanonko mitä, pitää sit mennä sairaalalle äippäpolille, eli 22? sen sijaan et ois alunperin ollut ilmainen :kieh: Enkä muutenkaan tykkää tästä meidän kaupungin ä.polista, kukaan lääkäri ei ole ollut tähän mennessä vielä kovin mukava.
Ja juuri kun oli neidillekin hoitaja valmiina. Jospa tulis hyvä aika niin saisin tuon pikku epelin jonnekin, en nimittäin ota mukaan.. Koita siinä jalat levällään olla jos toinen koittaa kivuta syliin :whistle:

Hyviä löytöjä Kuunkulta olet tosiaan tehnyt!
Tuo kohtukuolema on sellainen asia jota ei oikeasti kenellekään toivoisi :/ Pari tuttua ovat menettäneet vauvansa, toinen viikolla 30. ja toinen 40. Ei sitä osaakaan kuvitella miltä tuntuu kun... Joo, en pysty edes "ääneen" sanomaan...

Mäkin ostin yksi päivä taas tytöille vaatteita :whistle: Molemmille ohuet collegepaidat talveksi, sekä pienimmälle 68cm bodyn, yhteensä 11?. Tosin tajusin tässä että taitaa olla jo kesäkelit lähellä kun tää marraskuun asukas sopii noihin 68cm vaatteisiin. Ei uskalla oikein etukäteen noita isompia ostaa. Eli en oikein voi ostella paljo mitään vauvalle, pieniä on jo ihan tarpeeksi :snotty: Pitänee vaan keksiä mitä tuttavat vois tuoda vauvalle kun en noita vaatteita enää lisää toivois. Vaippoja ym.?

Tein tänään mokkapaloja huomiselle kylään vietäväksi. Ollaan kyllä jo maisteltu miehen kanssa ihan muutama :ashamed: Harvinaista herkkua ovat, sillä niitä tekee sit mieli syödä kun kerrankin saa :D Seliti seliti...

Mulla tulee just noita vatsalihasten (siis onko mulla lihakset :whistle: ) repimiskipuja varsinkin iltaisin. Tällä hetkellä on vuorossa oikeanpuolen oisko vinot lihakset. Tooosi ilkeän tuntuista, pitää asento korjata sellaiseks et mahd. vähän joutuvat kiristymään...

Luminka, lähtee jo miljoonannen kerran vessaan :whistle:
 
helmi: Ihme ja kumma, että sain tehtyä yhtään mitään! Mansikoita :p . On se pakko itsekin käydä niitä poimimassa. Jaksaisikohan esikoinen olla mun mukana. Kuinka kauan meni, että oli 5 kg poimittu?

Kun neiti kaatoi sen pesuvesisankon lattialle, ni mie ukolle sanoin, että vois sekin nousta auttamaan minua tietokoneelta eikä vain odottaa valmista. Ukko: "mitä minä tekisin? En tiedä, mitä pitää tehdä!" Silloin minä olin, että WTF?!? Annapas sitten olla, jos et tiedä mitä pitää tehdä, ku veet on kaatunut lattialle.

Minä en tiedä mitä teen koulun kanssa.. Ku tämä mun ei-kiinnostus-koulua-kohtaan on kestänyt jo pitkään.. Äitiyslomalla ajattelin miettiä, että mitä teen..

Äitiyspäivärahapäätöskin tuli eilen.. Ja ei kyl innosta yhtään mikään. Se on vähemmän kuin palkka.. Että silleen! Ei auta itku markkinoilla :D.

JennyAdelina & keiju: Muistakaahan levätä ja ottaa rennosti! Voimia! :hug:

kuunkulta: Todella hyvät löydöt oot tehnyt:D. Kyllä
 

Yhteistyössä