maanantai moi!!
Täällä on kotiuduttu IHANAN viikonlopun jälkeen. Vaikka mentiinkin pois vain yhdeksi yöksi, tuntuu siltä kun oltais oltu lomalla, oli niin rentouttavaa ja erilaista. Ihanaa kun on nyt vähän aikaa ollut niin rauhallista ja hyvää aikaa miehen kanssa, ja nyt vielä toi viikonloppu, tuntuu siltä kun ois rakastunut taas uudelleen ja syvemmin :heart: :heart: jäi hyviä muistoja, koko yö ja ilta tuli kuitenkin maksamaan niin paljon, että tuskin toista samanlaista tulee vuosiin, jos koskaan!
Sain just kuulla että mun kaverille syntyi lauantaina pieni poika. Viikon yli lasketun ajan meni.
Ja toiselta ystävältä meni eilen lapsivedet, enkä ole sit kuullut vielä onko vauva maailmassa (mutta eiköhän jo olis?). Tosi kivaa että tulee niin samanikäisiä vauvoja, vaikka kyllähän pari kuukautta vaikuttaa vauva-iässä, mutta onpahan ainakin sit ystäviä jotka on kans kotona vauvojen kanssa, ja myöhemmin lapselle leikkiseuraa.
Neuvola kuulumisia perjantailta... Hemoglobiini oli edelleen alhainen: 108 ja käskivät jatkamaan raudan syöntiä. Oon vaan unohtanut aika monta kertaa ottaa, joten ei oo varmaan sen takia vielä alkanut tehoamaan... :ashamed: väsyttää kyllä aivan kokoajan, joten toi raudan puute kyllä tuntuu.
Muuten kaikki oli hyvin, ja paljon pelkäämääni raskausdiabetestä ei siis ole!! Pelkäsin sitä siis siksi, että äitillä ja siskolla molemmilla on ollut, mutta eipähän itelläni ainakaan vielä ollut!!
Kaiken hälinän keskellä unohtivat (ja itsekin unohdin) kokonaan mitata painon :O ja kun kotona ei ole vaakaa, niin en tiedä paljon on taas paino noussut...
Nyt ompelemaan, ja leipomaan. Teen vaipan lisäimuja, lakanoita vauvan sänkyyn ja reunapehmustetta. Ja mokkapaloja illaksi kun tulee vieraita.
Voimia kaikille huonosti voiville :hug:
PS en muista onko joku maininnut, mutta montakohan noita liivinsuojia kannattais olla? Mulla on nyt siis vain 2 paria, voisin tässä samalla kun teen lisäimuja kokeilla noita liivinsuojien tekoakin, mutta en tajua paljon niitä oikein tarvii.
PPS tuli perjantain päätös että äitiyspakkaus on myönnetty, jee!!