Työpäivä takana.. Jo toinen päivä, kun menin pyörällä töihin. Tänään tulin kotiin takaisin myös pyörällä, ettei ollut kyytiä odottamassa.. Olis kyl saanut olla odottamassa.. Olin läpimärkä, kun tulin kotiin
.
Tänään sain töissä kuulla jatkuvasti: "Oletko ihan varma, että on vain yksi tulossa" "Taitaa olla tulossa enemmän kuin yksi" Paras lause tuli mummolta, jolle taittelin jokin aika sitten 640 A4 puoliksi: "sinun maha on kyl todella iso ja ihanan pyöreä. En oo pitkään aikaan nähnyt kenelläkään noin isoa mahaa. On pakko jäädä vähäksi aikaa ihailemaan"
Koneet reistaili töissä.. Onneksi ei pahemmin töitä, joten ei silleen harmittanut.. Pitää ukon käydä kahtoo konetta huomenna. On nyt vaihtamassa puslia autoon.
Ei minulla raskaus tuu yli. Nyt nautin tästä mahasta, kun kerrankin on maha, joka on kasvanut
. Tietysti silloin, kun liitoskivut on pahimmoillaan, ni silloin toivoo, että kunpa syntyisi pian
Mie kävin toissa päivänä kysymässä yhdestä toisesta kampaamosta kilpailumielessä hiustenpidennysten hintoja.. ku nyt alkaa olee sellainen hiustenpidennyskuume päällä, että ne on saatava.. Olin pyörtyä, kun kuulin hinnat.. Ja tekeevät vain sineteillä, mie haluan nauhana. En halua sineteillä.. 45 cm 600?, 60cm 700?. Mie olin oikeasti pyörtyä.. Mie sanoin suoraan, että unohdetaan koko juttu..
Tänään menin sitten toisesta kampaamosta kysyy, josta siis jo aikoja sitten kävin kyselee hintoja, että vieläkö hinnat on paikkaansa. Hinnat oli ihan vähän noussut, mutta ei paljoa. Mie varasin ajan marraskuun loppuun, että kerkiäis nää mun hiukset viel vähän kasvaa
.
Tulee maksaa sellaiset 330?, mutta se sisältää värjäyksen, hoitoaineen+harjan, hiuspuntin ja tietenkin laiton. Nyt vain pitäisi malttaa odottaa kolme kuukautta
. Hirveän monta kuukautta vielä
Mie, kun en hirveän kärsivällinen ihminen oo.. haluaisin kaiken nyt eikä vasta viikon päästä
. Mutta jospa sitä nyt jaksais odotella.
- Red Dragon & Nuppu 28+5 :heart: