Huh, taas on yksi työ viikko takana ja huomenna omatkin viikot taas vaihtuu...
Maotao;Onnea häihin, toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan ja päivästä tulee ihana oli sää sitten millainen tahansa!!!
Helmi;Minä olen ollut risteilyllä joskus jonkin verran yli rv 30, oiskohan ollut 34 tai 35, en nyt muista. Mutta Tallinnassa käytiin ja mukavaa oli, olin yhden toisen raskaana olevan ystäväni kanssa, joten molemmilla vauhti ja mielenkiinnon kohteet (= vauvatarvikkeet maissa ja laivalla RUOKA) samat
. Mutta siis jos kaikki on kunnossa raskauden suhteen (eli ei siis mitään suurempia supistuksia tai muitakaan vaivoja), niin kyllä lähtisin!
Täällä mieliala ollut jo parina päivänä melkoisen kiukkuinen, vaikkei mitään varsinaista syytäkään ole. Ystävätkään ei juuri nyt niin kauheasti kiinnosta, kivempi olisi vain olla miehen kainalossa sohvalla....
löllykkä;Meillähän nuo isommat odottavat jo innoissaan vauvaa, mutta tuo kuopus (1v 7kk) ei vielä ymmärrä asiasta, mutta veikkaampa, että melkoista mustasukkaisuutta odotettavissa, kun on sen luonteinen
JennyA;Ihana kuulla, että vauva malttoi vielä pysyä kyydissä!!! Toivottavasti vielä ainakin pari kuukautta vielä jatkossakin malttaisi! Sulle jaksamista ja lepoa, lepoa, lepoa!!!
Tanjuska;Mulla on käytössä sellainen tuki vyö, jossa ei ole lainkaan solkia eikä saumoja. Merkki taisi olla carriwell ( :headwall: hitsi, kun pitää olla näin huono muisti). Hintakaan ei ollut päätä huimaava, reilu 13 euroa! Itse olen kyllä vyöstä tykännyt, helpottanut kyllä huomattavasti alapäähän kohdistunutta painetta!
manna;Onnittelut hääpäivästä! :flower: ! Toivottavasti päivästä tulee onnistunut!!!
korppinen;Jeps, suonenvedoilta kuullostaa, tuttu juttu myös täällä. Joskus pohkeet ovat kipeät vielä pitkälle seuraavaan päivään. Magnesium kuulemma auttaa vaivaan, itse en ole saanut aikaiseksi sitä hakea :ashamed: ...
Ihania
lastenhuoneita teillä on. Itse en oikein noita kuvia osaa tänne liittää enkä tiedä riittääkö mun pinna tässä tilassa
sitä alkaa opettelemaan. Ja melkoisessa kaaoksessa nuo meidän ipanoiden majapaikat on, joten... ehkä tyydyn vain ihastelemaan toisten aikaansaannoksia
lapsiluku;Tämä on meillä nyt sitten TODELLAKIN se viimeinen. Sterilisaatio on sovittu tehtäväksi heti synnytyksen jälkeen, vähän kyllä tuo toimenpiteenä jännittää...
Meillä remontti edistyi taas eilenkin yhden seinän tapetoinnin verran. Itse olin lasten kanssa sillä aikaa 3 tunnin lenkillä
. No, jää mulle tehtäväksi vielä toi muurin maalaus, joten en nyt ihan lusmuilemalla koko projektista ole vetäytymässä. Ja sitten nuo sisustusjutut jää (toivottavasti) mulle. Ja verhotangon maalaus... Mutta hyvässä lykyssä päästään kuin päästäänkin sunnuntaina jo muuttamaan sisään siihen huoneeseen! Sitten mun kontolle jää varmaan enemmänkin tuon tyhjäksi jäävän huoneen muuttaminen työhuoneeksi + siinä olevan vaatehuoneen läpikäyminen (se on katosta lattiaan täynnä sekalaista rojua + vaatteita...).
Mutta nyt täytyy kai välillä jo keskittyä taas näihin töihinkin, jos vaikka niitä vähän tehtyä...
viides rv 26+6