Huomenta taas kaikille! :wave:
Luminka;Onneksi selvisi missä vika, niin voidaan hoitaa! Toivottavasti lääkekuuri tepsii nopeasti! :hug:
HariMao;Tsemppiä sulle lepäilyyn ja muistathan kuunnella itseäsi tarkoin, kun on "pakko" jotain touhuta ja teet ihan silleen hissukseen
:hug:
Keiju;Hyvä, ettei kohdunsuulla ollut tapahtunut vielä kummempia muutoksia! Mullahan on ollut ja puolesta välistä kohdun ulkosuu auki sormelle, mutta se on siis normaalia uudelleen synnyttäjälle...
masukas; :kieh: Kylläpä siellä KotiIdeassa ollaan ärsyttäviä, kun ei voida pitää lupausta. Toivottavasti sänky nyt tulisi mahdollisimman pian! Meillähän on korkea sänky nyt, mutta muistan vielä kun meillä oli matalampi ja varsinkin sen kuinka vaikea siitä oli nousta ison mahan kanssa silloin esikoisen ja toisen lapsen odotuksen ajalta :/ ...
Onnittelut vielä Hari Maolle ja Red Dragonille
hääpäivistä!!! :flower: Meillähän seuraava hääpäivä on jo kymmenes, sitten pitäisi kai jo kehitellä jotain erikoisempaa. Viime vuosina meillä ei ole hääpäivää sen kummemmin vietetty. Tai no viimeksi mies toi töistä tullessaan mulle 9 ruusua :heart: .
lemmikit; Meillä on 2 gerbiilia, mutta eipä ne taida pahemmin reagoida vauvaan, kun eivät juurikaan tule ole tekemisissä keskenään
... Koirasta minäkin haaveilen... Ehkä sitten kun tämä nuorimmainenkin on päässyt vaipoistaan ja syö ja pukee itse, niin voisi alkaa tosissaan harkitsemaan....
Mullahan on tapana joka aamu nousta puntarille (joo, joku neuroosi kai
) ja yllätyksekseni paino oli tippunut lähes 1,5 kiloa
.. Oli varmaan viikonlopun rehkiminen "tuottanut tuloksia". Olen siis huomannut, että mulla nuo syömiset ja liikkumiset näkyvät painossa parin päivän viiveellä, en sitten tiedä miten muilla... No ihan kiva, kun sitä painoa olikin alkanut kertyä lähes pari kiloa parissa viikossa. Ja tänään on sopivasti neuvolakin
... Mutta verensokerin paastoarvo olikin sitten taas 5,9 eli vähän korkeahko :/ ... Mutta huomenna on sitten verensokeriasioiden puolesta käynti lääkärillä ä-polilla...
Pientä remonttiväsymystäkin olen huomaavani itsessäni, saattaa kyllä vaikuttaa sekin, kun mun pitää aloittaa nuo hommat aina aamulla heti aamupalan jälkeen tai en pääse käyntiin ja nyt täällä töissä tuhlautuu hyvää remontti aikaa
enkä sitten enää töiden päälle pääse homman alusta kiinni. Eli en siis saanut eilen maalattua sitä toista yöpöytää, jonka olin päättänyt. Tosin meillä oli pojan harkat taas eilen illalla ja sinne piti sitten poika viedä ja välissä tehdä ruoka (mies kävi hakemassa) ja sitten lähdettiinkin käymään kaupassa hakemassa jääkaapin täytettä. Kaupasta tultiinkin sitten suoraan iltapalalle ja itsekkin olin jo niin väsynyt (heräsin eilen ukonilmaan jo klo 3 aamuyöllä enkä sen jälkeen ollut nukkunut), että menin suoraan sänkyyn... Tänäänkään en ehdi sitä maalata, kun illalla on yksi kokous, mutta josko ottaisi uudeksi tavoitteeksi huomisen
viides rv 27+3