Alkaa täällä olemaan toimintaa vähän itse kullakin jo näköjään
Ja nukkis, kiva kuulla susta
Kiitos kaikille tsempeistä, niitä tarvitaan Ja todella toivon, että käynnistys onnistuis ja viikon päästä nyytti olis jo täällä :heart:
Olin kyllä vähän "järkyttynyt" aluks, kun tajusin, et neljän päivän päästä pitäis marssia synnärille ja mies menee tietty töihin! Pelkään jokseenkin sairaaloita, joten odottelu siellä yksin ennen kun miestä kannattaa kutsua paikalle, tuntu jostain syystä ahdistavammalta kun itse synnytys
Mut sit kun ajatus kiersi samaa kehää vuorokauden, niin olo onkin nyt yhtäkkiä melko rauhallinen. Parit hommat vielä viikonloppuna pitää tehdä siltä varalta, että ollaan sit muutama päivä pois kotoa ja tullaan vauvan kanssa, mutta kaikki alkaa oleen valmista
Tosta että
tuntuu ettei olis viel ihan valmis, niin samanlaisia juttuja pyörii omassakin päässä... Mut lähinnä siltä kantilta, että tuleva viikonloppu voipi olla meillä se viiminen viikonloppu ikinä, kun ei olla vanhempia :O Tuntuu niin hurjalta, että elämä vois muuttua niin nopeesti, vaikka onhan tätä odotettu jo vaiks kuinka ja kauan
Ruokailussa ei oo tapahtunut ihan hirveesti enää muutoksia, mutta juomisissa kyllä. Mulle on tullut todellinen maitohimo. Ennen join vaan vettä ruuan kanssa, mut nyt pitää olla kylmääkin kylmempää kevytmaitoa! Lisäks puoleensa vetää kaikki mahdolliset sokeriliemet... Ihan tosissaan tarvii koittaa vastustaa noita himoja... Oma paino ei nouse yhtään, vaan kaikki imeytyy nyt vauvan navan ympärille :kieh: :stick:
Ihon kunto on jälleen hiukan huonontunut. Nyt on alkanut tuleen naamaan taas näppylöitä. Ne olikin poissa jonkun aikaa. Lisäks finnin tapasia tulee kyllä ihan rinnuksille, olkapäihin ja kyllä ihan sääriinkin... Tai paremminkin punertavia näppylöitä, mitä lienevät. Ja mullahan tuli noita
luomiakin tohon kaula/rinnusosastolle ja siellä ovat pysyneet ja lisää varmaan tulee vielä
Ensimmäiset
raskausarvet tuli viikolla kymmenen...ja tasasesti niitä tullut lisää koko raskauden ajan. Peilistä niitä näen, kun suureks osaks ovat "kuun pimeellä puolella". Jonkun verran niitä on tullut myös lonkkiin. Ne on rumia, mutta joskos ne tosta vaalenis sitten myöhemmin... Pieni hinta kai tollaset viirutkin on siitä, että saa oman lapsen
FB:hen ei mahdu, taitaakin olla netin ainoo keskusteluryhmä johon ei mahdu
En ollut ite liittymässä sinne, vaikkakin yhdessä välissä kävi mielessä, että vois tulla, kun tuntui, et kaikki keskustelukaverit "katosivat" sinne ja täällä päivät pitkä odottelin uutta tekstiä palstalle
Mutta harmi niitten kannalta, jotka olisivat porukkaan halunneet mukaan keskustelemaan, et tollanen linjanveto on tehty... Varsinkin kun monella vasta nyt alkaa äippälomat ja olis enempi aikaa kirjotellakin. Toivottavasti, jos joskus perustetaan synnyttäneitten ryhmä, niin mukaan mahtuu, vaikka meniskin pari viikkoa lasketun ajan yli
Mut mä luulen, et kaikki täällä lähtökohtasesti haluaa olla sellasessa porukassa, missä tuntee ittensä tervetulleeksi ja porukan miellyttäväksi ja kiitos sille, joka kertoi asian oikean laidan, kun täällä sen fb-ryhmän perään on useemmankin kerran kyselty saamatta vastausta. Homma siis ok ja tänne tervetuloa nekin, jotka ei oo vielä uskaltautuneet kirjottamaan, vaan lueskelleet vaan palstaa taustalla
Väsymyksestä, kyllä vähän vaivaa... Hemppaa ei oo nyt hetkiin mitattu, kun unohdin lääkärillä pyytää ja neuvolakerrat on peruuntuneet nyt sen ultran takia ja siellä ei mitattu... Mut uskoisin sen nouseen, kun rautaa oon kerran syönyt... Tosin uskon, että unet on käyneet sen verran levottomiksi, että yöt on siksi aika rasittavia
Koitan nyt tosissani levätä, jos se suuri koitos sattuis maanantaina edessä olemaan. Keräillä voimia vaan ja syödä hyvin
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti
sisunen ja seve 37+1