lumililjalla ihana kertomus :heart: Ja ei, et ole epäonnistunut ponnistuksessa! Ei se mene kenelläkään niinkuin elokuvissa... ensin pitää harjoitella suuntaa mihin ponnistaa ja harjoitella sitä voimaa ja ne viimeiset ponnistukset on ne, mitkä saa jotenkin toimimaan, mutta en usko, että kukaan on seppä syntyessään! itsekään en ekassa synnytyksessä edes tuntenut ponnistamisen tarvetta, en supistuksia. ponnistin minkä osasin sinne missä kätilön kädet aiheutti painetta Ja kivunlievityksenä oli epiduraali, sen haluan nytkin jos ehdin saamaan!
Ja pssst... kyllä meillä edelleen heilutellaan peittoja monta kertaa viikossa, vähintään se 2 ja näin on menty aina meidän suhteessa ja myös koko raskaus :heart: Eipä ole vielä synnytykseen vaikuttanut enkä siitä halua luopua ennenkö kipeää tai pahaa alkaa tekemään
susimieli oli laittanut ihanan masukuvan :heart:
ja onnea vielä vauvansaaneille, jos en ole muistanut onnitella, päivittänyt olen kyllä :flower:
( . ) Täällä on nyt ohitettu ne maagiset viikot, joilla esikoinen syntyi, joten olo on seesteinen ja rauhallinen. Synnytys on toki mielessä, mutta ei ole sellaista oloa, että syntyis jo. Ei ole kipuja, eikä särkyjä, joten olkoon minun puolestani vielä kohdussa kasvamassa :heart:
Huomenna poksuu viikot ja on taas neuvola, joten kirjoittelenpa silloin lisää!
Talventähti ja pienimies 37+6 :wave:
Ja pssst... kyllä meillä edelleen heilutellaan peittoja monta kertaa viikossa, vähintään se 2 ja näin on menty aina meidän suhteessa ja myös koko raskaus :heart: Eipä ole vielä synnytykseen vaikuttanut enkä siitä halua luopua ennenkö kipeää tai pahaa alkaa tekemään
susimieli oli laittanut ihanan masukuvan :heart:
ja onnea vielä vauvansaaneille, jos en ole muistanut onnitella, päivittänyt olen kyllä :flower:
( . ) Täällä on nyt ohitettu ne maagiset viikot, joilla esikoinen syntyi, joten olo on seesteinen ja rauhallinen. Synnytys on toki mielessä, mutta ei ole sellaista oloa, että syntyis jo. Ei ole kipuja, eikä särkyjä, joten olkoon minun puolestani vielä kohdussa kasvamassa :heart:
Huomenna poksuu viikot ja on taas neuvola, joten kirjoittelenpa silloin lisää!
Talventähti ja pienimies 37+6 :wave: