Moikka taas. Jotenkin vähän tulee nyt kirjoiteltua tänne kun tuntuu että mitään ei tapahdu. Mulla on jo 11+2 eikä ultra-aikaa ole vieläkään edes ilmoitettu mulle. Minneköhän asti ne sitä aikoo venyttää... Ei mulla muuten kiire oliskaan, mutta kun ei tosiaan ole mitään varmuutta näistä viikoista. Ettei käy sit niin että oho tää onkin nyt jo niin pitkällä ettei saada enää otettua tätä :|
Toivottavasti ms.moneypennyn vuoto loppui!
Painosta en aio ressata, mulla tulee se 18-23kg tein mitä tahansa. Laihdutellaan sitten taas joskus. On ne jollain aikavälillä lähteneet aina ennenkin =) Onneksi mun terkka ei ole siinä asiassa mikään nipo, se tietää että mä tiedän. Pystyn kuitenkin vielä liikkumaan, juoksen 5km lenkkejä, ja lopussa kun liikkuminen ihan väkisin vähenee, paino myös väistämättä nousee. Mut näin se menee, eikä haittaa!
uusis 11+2
Toivottavasti ms.moneypennyn vuoto loppui!
Painosta en aio ressata, mulla tulee se 18-23kg tein mitä tahansa. Laihdutellaan sitten taas joskus. On ne jollain aikavälillä lähteneet aina ennenkin =) Onneksi mun terkka ei ole siinä asiassa mikään nipo, se tietää että mä tiedän. Pystyn kuitenkin vielä liikkumaan, juoksen 5km lenkkejä, ja lopussa kun liikkuminen ihan väkisin vähenee, paino myös väistämättä nousee. Mut näin se menee, eikä haittaa!
uusis 11+2