Heissan ja mukavaa sunnuntaita kaikille!
Mirameilla hienoja ultrakuulumisia, onnea!
Syömisistä monet on täällä puhuneet, mä yritän syödä normaalisti ja pitää tuon painon samoissa kuin ihan alussakin, toistaiseksi ei ole noussut yhtään. Olo on kyllä paksu ja vatsa toimii niin hitaasti että välillä ahdistaa. Syön aamupalalla leipää tai maustamatonta jogurttia lisukkeineen, maitoa tai kuppi kahvia olosta riippuen. Sitten lounaalla ruoka tai jos on paha päivä niin hedelmiä, smoothieta tms. Iltapäivällä hedelmä, jogurtti tms. ja illalla toinen ruoka, tai jos on oikein ällötys niin sitten imeskellään mehujäätä ja litkitään vissyä jääpaloilla
Eilen kyllä mässytin puol pussia sipsejä ja dippiä kun katsoin lempparisarjani nauhalta
Onneksi tuollainen herkuttelu ei ole jokapäiväistä. Nälkä iskee nykyään kovana jos on pidempi tauko, sitten pitää saada ruokaa HETI. Lohi oli vissiin vähän kielletyllä listalla, mutta eilen oli mies pojan kanssa savustanut fileen niin pakkohan siitä oli maistella, nams! Joku hienosti sanoikin että toivottavasti kenenkään ei tarvitse painon nousun kanssa taistella, henkisesti tai neuvolan tädin kanssa. Mulla ekassa oli kovaa vääntöä neuvolassa, kun painoa tuli liki 30kg ja välillä pelkäsin mennä neuvolaan vain sen vuoksi että mitä siellä taas sanotaan. Kaikki lähti kyllä poiskin synnytyksen jälkeen, onneksi!
Tänne on tullut niin paljon juttua kun en ole hetkeen kirjoitellut, mukavaa kun pino on aktiivinen. En vaan muista enää mitä piti kommentoida
Mulla ens viikko reissuhommia, saas nähdä miten jaksaa ajaa kun työmatkaa tulee joka päivä yli 2h. Illat tulee olemaan aika vaisuja, taitaa mennä taas löhöilyksi kun paha olo pahenee jos on kovin väsynyt. Nyt pääsee jo päivät niin että ei okseta, mutta töistä tullessa iskee väsy ja oksetus. Tuttavaperheen mies tenttasi mua perjantaina aika tiukkaan sävyyn, istuttiin iltaa ja mies oli jo juovuksissa. Olivat pohtineet että miksi en enää polta enkä juo mitään, taidat olla raskaana. Kamala kun en tahdo valehdella mutta en halua vielä kenellekään kertoa kun ei olla itsekään vielä nähty onko siellä ketään. Jankkasi vaan, mä pistin leikiksi ja toivon että selvisin paljastumatta. Kiusallista!
Vatsa pömpöttää, mutta väärästä kohdasta
Eli mulla on tuo keski/ylävatsa turvoksissa, alamassu missä kohtu vielä on on vain kiinteä, kova ja vähän pullea. Mietinkin että jos olisin laiha, mulla näkyis nyt varmaan sellainen eka aavistus vauvavatsasta. Nyt on vaan vararengas
Kyllä jotain on havaittavissa kuitenkin, vaikka vielä menee tavalliset farkut jalkaan. Muutama viikko vielä niin sitten tätä ei peitä millään.
Olen lähdössä Naisday-messuille ystävän kanssa, saatiin toiselta ihanalta ystävältä eilen liput. Nyt onki vaatekriisi että mitä päälle, jos ei olis noin suhru keli niin laittaisin varmaan mun uudet mammalegginsit ja hameen. Jotain mukavaa täytyy keksiä, ja kassiin evästä jos alkaa heikottaa.
Ihanaa sunnuntaipäivää kaikille ja mukavia vointeja!
Ms. Moneypenny 10+5 (oho!)