wavee ja poppari ei mulla ainakaan esikoisesta ultrattu alakautta, vaihtelee vissiin missä tehdään.
miramei ja viiruP iisisti nyt. Viiru on itse vastuussa omista lääkkeiden syömisistään, en mäkään kannusta ketään syömään raskausaikana yhtään lääkettä jota ilman selviää, mutta ei tästä kannata alkaa tapella.
viisaudenhampaan poisto ois eessä 11.4, pitää varmaan soitella hammaslääkäriin että mitä sen kanssa tehdään. En halua syödä särkylääkkeitä raskaana ollessa, ja ilman ei kai ton jälkeen pärjää. Pitää kysyä jos voi siirtää.
väsymys on aika kovaa.. Esikoinen on ollut kipeänä ja täytyy tunnustaa että pojan nukkuessa 4 tunnin päiväunia, tämä äiti köllötti tyytyväisenä vieressä
ultraa odotan jo kovasti, on vasta 9+2 viikolla eli about kolmen viikon päästä.
Jotenkin epäuskoinen olo raskaudesta, että haluan kovasti nähdä "todisteet".
Mies tulee mukaan ultraan. Esikoisen aikaan oli lähes kaikki neuvolatkin mukana, nyt on varmaan vaan ultrat kun saa olla sit esikoisen kaa. Eipä noi neuvolakäynnit niin itseäkään enää tälläin toka kierroksella innosta kauheesti.
ällötysolo vaivaa, kahvia en oo pariin päivään juonut ja ei tee oikein mitään mieli. Silti on koko ajan nälkä ja nälästä tulee huono-olo... Mustikka mehukeitto ja tavalliset viilit uppoo. Seuraavat pari-kolme viikkoa tää kuvotus on varmaan huipussaan.. Tai mistä minä tiedän, pahempaa tää on kuin esikoisesta niin ehkä tää kestää kans kauemmin?
Susimieli ja kuopus 6+3