Niinu86 Justiinsa tulin salilta ja hyvin jaksoi reenin vetää Tuo yksi kerta jäi välistä viime viikolla (käyn 3x/viikko), mutta aerobiset on jäänyt vähiin oksentamisen ja heikotuksen takia. Ei paljon kiinnosta lähteä pitkää lenkkiä hiihtämään tai kävelemään jos heikotus iskeekin matkalla. Kontaten kotiin Salilla on se hyvä puoli, että sieltä voi lähteä pois välittömästi, kun siltä tuntuu. Eilen kävinkin salilla vetämässä aerobisen tyyliin "mennään sen verran kun hyvältä tuntuu". Tuntui hyvältä kun sai kropan hereille, tunnin hikoilu crossarilla, soutulaitteella ja juoksumatolla vuorotellen. Kyllä tulee hyvä olo, kun vaan saa itsensä lähtemään! Sen olen huomannut, että arkuus iskee tiettyjen liikkeiden teossa. Mm. maasta veto, jalkaprässi sekä vatsalihakset isommalla vastuksella "tuntuu aralta" vatsassa enkä niitä viitsi oikein enää tehdä. Kai se on juuri sitä, että pitää kuunnella omaa oloaan ja kehoaan ja tehdä just niin kuin hyvältä tuntuu. Onneksi ylävartalon ja reidet sekä kyykkäykset uskaltaa tehdä vielä täysillä =) Saas nähdä kuinka pitkään!
Minulla on tuo eka neuvola ja ultra myös vasta viikolla 9+4 ja mielestäni se on aika myöhään. Esikoiselta eka neuvolakäynti näytti olevan 7+3 ja nuoremmalta jo 6+6. Toisaalta on hyvä että ultra menee noin pitkälle, eipähän tarvii arpoa että näkyykö siellä mitään. On vaan ärsyttävän pitkä aika odottaa sitä ultraa, 13vrk vielä (aika tarkkaan laskettu )!!!
Tiukunen 7+5
Minulla on tuo eka neuvola ja ultra myös vasta viikolla 9+4 ja mielestäni se on aika myöhään. Esikoiselta eka neuvolakäynti näytti olevan 7+3 ja nuoremmalta jo 6+6. Toisaalta on hyvä että ultra menee noin pitkälle, eipähän tarvii arpoa että näkyykö siellä mitään. On vaan ärsyttävän pitkä aika odottaa sitä ultraa, 13vrk vielä (aika tarkkaan laskettu )!!!
Tiukunen 7+5