Voi surkeus, seurastamme on jo liian moni pudonnut. Jättihalaus ja sympatiat kaikille suuren surun kohdanneille <3 Toivon todella, että pääsette mahdollisimman pian takaisin odottajien panikoivaan joukkoon
Tänne tulee tekstiä niin hirvittävää vauhtia ettei meinaa perässä pysyä, mutta olen kyllä tuolta taustalta yrittänyt päivittäin käydä kuulumisianne lukemassa. Huomaan kyllä edelleenkin eksyväni aika herkästi tuonne lapsettomuuskeskustelujenkin puolelle, miten siitä onkaan niin vaikea päästää irti?! No, tänään tuli kuitenkin
varhaisultrassa niin suurenmoisia uutisia, että enköhän mä jo pian uskalla alkaa iloita tilanteesta ja alkaa teidän kanssa miettimään äitiyspakkauksia, masutuube, dopplereita ja mistä kaikesta täällä onkaan jo ollut puhetta
Nyt on nimittäin ensimmäiset kuvat tyypistä taskussa ja vimmatusti se pieni sydän siellä näytölläkin näytti sykkivän. Koon puolesta vastasi juuri oikeita päiviä ja VU:ssa määriteltiin nyt virallinen
laskettu aika 8.11. Meillähän tuo hedelmöityshetki on siis tunnilleen tiedossa joten tuo tulee tuosta tuskin muuttumaan. Itkuhan siinä tuli sitä pientä papanaa tuijottaessa, sekä minulle että miehelle.
Joku kyseli siitä
parisuhteen kestosta, me ollaan oltu itseasiassa tänään tasan puoli vuotta naimisissa. *whoopwhoop* Tunnettu ollaan jo vuosikausia, mutta vasta muutama vuosi sitten mieheni sitkeä piiritys toi lopulta tulosta
Mitä minäkö hitaasti lämpeävä?!
Uusia
oireita ei ole ilmaantunut ja nyt sormet ristissä jo toivonkin että onnistuisin skippaamaan pahoinvoinnin täysin. Olemme lähdössä lomalle muutaman viikon päästä ja niin kovin mielelläni makoilisin siellä rannalla ilman oksupussia.
Sandaali 6+6