Ihanaa iltaa naiset!
Haleja kaikille menetyksen kohdanneille!
Peukkuja kaikille uusille plussanneille!
Ei voi muuta sanoa, kuin että hirveen aktiivista väkeä täällä on! Yritin lukea kaikki tekstit mitä on tullut sitte viime käynnin jälkeen, mutta ei varmasti jäänyt mieleen kaikkea mitä on kyselty. Tässäpä kuitenkin vastauksia joihinki
Ikäeroa meillä on 4 vuotta. Itse olen 26 ja mieheni täyttää 30. Kihloissa ollaan oltu nyt 1,5 vuotta ja tunnettu vajaa 4 vuotta.
Oloja on vaihtelevasti! Pönttöä ei ole toistaiseksi tarvinnut halailla, mutta todella pahaolo tulee jos ei syö tasaisin välein. Nännit ovat edelleen arat ja myös kasvaneet vaikka kokoa on ollut muutenki. Töissä viime viikolla yksi poika sanoi mulle: Sulla on lehmäntissit, ku ne on noin isot
Turvottava olo on nyt koko ajan ja varsinkin iltaisin väsyttää ja palelee kovasti!
Äitiyspakkauksesta sanoinkin jo jossain välissä, että otamme sen ilolla vastaan
Pari viikkoa on vielä aikaa neuvolaan, ei malttais odottaa vaikka nyt nämä pari viikkoa onkin mennyt nopeasti! Mietin tuossa sitä varhaisultraa, mutta tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että ei mennä, vaikka vähän jännittää että onhan siellä nyt varmasti pikkuinen matkassa, oikeassa paikassa
Hyvä ystäväni saa vauvan nyt touko-kesäkuussa, ja toinen suunnilleen samaan aikaan kuin mekin, eli vertaistukea saa läheltä ja se on kyllä tarpeeseen kun meille tulee vasta ensimmäinen
Mielitekoja ei ihan hirveästi ole, suolaiset toki maistuisi, ei niinkään makeat vaikka niiden perään olen aina ollut! Hajuaisti on kyllä vahistunut, selkeästi tulee hyviä ja pahoja hajuja! Anoppilassa oli pakko syödä leikkelemakkaraa ihan vaan sen takia että se tuoksui hyvältä
Mutta jospa vielä yrittäis sinnitellä hetken hereillä ja leipoa kääretortun huomisille vieraille!