Marraskuun inssipiinailijat

Kiitos lohdutuksesta Kamilla!! :hug: Ja eihän tässä nyt oikeen mikään auta, mutta on tosi ihanaa, kun saa lohdutusta osakseen. Se helpottaa vähän oloa. :)

Ja kyllä toi hedelmöittymisen onnistuminen tietty on jo tosi iso juttu, eli mahdollisuuksia siis on. Ja kyllä tästä selvitään, vaikka tällä hetkellä tuntuukin niin pahalta ja julmalta.

Kiitos vielä tuesta! :hug:

Kurreliini
 
Voi itku Kurreliini!!!! En voi edes kuvitella pettymyksesi määrää. :'( :'(
JOtenkin tuo taas palautti maan pinnalle, että ei se kaks viivaa raskaustestiin ole sama kuin oma lapsi yhdeksän kuukauden päästä. :(

Mulla on jotenkin kurja ja epäonnistunut fiilis.. Olin äsken ultrassa. Yksi johtorakkula sieltä erottui niinkuin pitääkin seitsemän päivän Clomien jälkeen, kokoa tosin vasta alle 10mm mutta kuitenkin suurempi kuin muut. Tänään nyt sitten välipäivä kaikista lääkkeistä ja huomenna Puregonia 75IU, Keskiviikkona ja torstaina 50IU/vrk. Multa löytyy just tuo 175IU ja toivottavasti ei tarvisi ostaa lisää.. :(

Inssi taitaa kuitenkin mennä maanantaille. Tarviiko sitten Orgalutraniakin vielä, tiedä häntä.

No, positiivisuutta taas jostain peliin.. Eli toivottavasti munis kasvaa hyvin ja torstain ultrassa olisi ISO munis odottamassa Pregnyliä ja inssi saataisiin perjantaiksi.
 
Suuren suuri :hug: ja myötätuntoisia ajatuksia :'(
Miten voit noin niin kuin fyysisesti? Henkisen puolen tiiän :hug:

Kiva kun täällä on viikonloppuna ollut elämään, itse oltiin vanhemmilla lomalla =) Clomit napsittu ja tänään alkaa Menopur-pistelyt ;)

Tsemppiä kaikille!! :wave:
 
Paljon lohduttavia ja tukevia ajatuksia lähtee myös täältä taholta Kurreliinille :hug:. Ei voi tosiaan edes kuvitella, miltä nyt tuntuu...

Mä olen ukkoa jo valmiiksi toppuutellu... eli jos se testi joskus plussaa näyttää, niin se ei vielä välttämättä meinaa, että oma nyytti saataisiin. Jos se plussapäivä edes joskus koittais |O
 
Ihan totta puhut Retuli82 :ashamed: meilläkin iloa riitti viimeksi kaksi viikkoa :'(
*Tsemppihalaa kurreliinia lisää* :hug:

Teille tunnustan, että tämän kierron lääkitys on mun omin luvin nappailtu; seurantaultria ei siis ole..
 
Sattuuko kukaan muistamaan monenko G:n neulalla Pregnyl pistettiin? Kävikö siihen ihan perus s.c-neula vai oliko se aine jotenkin paksua, että olis tarvinnut olla isompi neula? Ostin neulat apteekista samalla kun Pregnylin hain ja nyt tuli yhtäkkiä mieleen, että olikohan se neula noin pieni viimeksi.. Ettei tarvis sekoitusneulalla pistää. :eek:
 
mmm
Kurreliini miljoona :hug: teille, tosi ikävää

Omalla kohdallani pelkään juuri tuota samaa ...En uskalla edes ajatella asiaa, koska tulee niin järetön ahdistus. Minulla ultra 21.11 ja paniikki on jo valmis.

Jaksamista kaikille!

t.mmm
 
Raitapaitainen, Pregnylin opasvihkosessa sanotaan lyhyemmästä neulasta esim. 27G x 5/8. Mulla taitaa tuossa olla neula kokoa 25G x 5/8. Eli about tuota kokoluokkaa oleva on varmaan hyvä. Niin, tosiaan ettei tarvii sillä kauhean pitkällä sekoitusneulalla pistellä... ;)

Kurreliinille isot :hug: , vaikka ei ollakaan samaan aikaan piinailtu.
 
Voi Kurreliini: monen monta lohdutushalausta :hug: En osaa täysin edes kuvitella, millaiselta sinusta tuntuu ja varmaan kaikki lohdutuksen sanatkin tuntuvat tällä hetkellä tyhjiltä, mutta usko pois: toivoa on. Ja tiedät, että täällä on moni tukenasi. Kovasti voimia sinulle! :heart:

Mulla on myös sellainen olo, että ei ole tälläkään kertaa tärpännyt. Mielialat vaihtelee, välillä ahdistaa ja masentaa kauheasti, mutta koetan kuitenkin tsempata itseäni, etten vaivu ihan pohjamutiin. On tässä miehellä kestämistä, kun rouvan mielialat on kuin vuoristorataa. Kiitettävästi se on kuitenkin mua kestänyt.

Yritän epätoivoisesti etsiä itsestäni jotain oireita, mutta ei niitä vaan ole. Alavatsanippailuja oli viikonloppuna, mutta siinäpä se. Tissejä hiplaan taas yhtenään :whistle: , mutta ei ne vaan ole kipeät, vaikka kuinka toivoisi :kieh:

Tsemppiä kaikille, koetetaan pitää toivoa yllä! :wave:
 
Kiitoksia kaikesta lohdutuksesta ja tuesta ihanat ihmiset!! :hug: Olette kyllä oikeita aarteita ja tiedän, että osa teistä tietää omakohtaisesti (valitettavasti) millasta tää nyt on.

Mutta silti, vaikka tätä kaikki varmaan pelkäävät, niin sanoisin, että mieluummin pitää ajatella positiivisesti ja uskoa että asiat on hyvin. Kun edes se etukäteen pelkääminen/murehtiminen/stressaaminen/itkeminen ei vaan auta. Mieluummin sitten käyttää ne päivät siihen, että koittaa nauttia siitä alkaneesta raskaudesta. mmm, koita pysyä rauhallisena jotenkin, koska jos tää nyt osui mulle, niin eihän se nyt sitten voi myös sulle sattua. :hug:

Pupuvaimo, joo henkisesti mennään silleen aika syvällä, ja olis helpompaa, jos se raskauden keskeytys olis jo tehty. Kun nyt tiedän, että siellä sisällä on pieni sikiöpussi ja aivan pienen pieni sikiö, jotka sitten ei kuitenkaan ole kunnossa. Ja pelkään, kuinka raju se keskeytystoimenpide on. Fyysisesti siis mulla on samoja raskausoireita yhä, koska ilman ultraa en ois edes tiennyt, ettei siellä ole kehitystä tapahtunut riittävästi. Eli fyysisesti ei toistaiseksi ole muutosta....

Mutta kyllä tässä nyt tän kaiken keskellä on silti pakko siitä jaksaa olla iloinen, että munasoluista yksi päätti kuitenkin hedelmöittyä ja vielä parkita itsensä ihan oikeaan paikkaan eli kohtuun ja jopa siitä alkaa hieman kehittyä. :) Eli siis jatkossa raskauden pitäisi olla siis mahdollista myöskin, ja hoitomuotona inssi tuntuis toimivan siis meillä. Pitää vaan nyt saada vielä sellainen alkio aikaiseksi, jolla olisi asiat kunnossa.

Mutta vielä kerran kiitos kaikille tuesta!! Olette oikeasti ihania!! :heart:

Tulen kertomaan kuulumisia jatkossakin. Toivottavasti myös piinailemaan jossakin vaiheessa.

Tsemppiä kaikille.
Kurreliini
 
Tiistai 13.11.2007

Tepsu.............,,2.inssi:............................................kp 8/?/pp
Pupuvaimo.......tauko: Clomit,Menopur....................kp9/34/pp
Raitapaitainen 2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl..k10/31-/pp
Ilona G............2.inssi:Menopur...............................kp10/?/pp
Kamilla............1.inssi:Clomit, Pregnyl......................kp11/30-31/pp
Popsy..............?.inssi:Conal-f..................................kp19/? / pp7
Kati231...........?.inssi:puregon,Pregnyl,Luget,Metut.kp20/28-42/pp6 taria................3.inssi:Luget....................................kp21 /?/pp8
PeePee77.......2.inssi:puregon,Pregnyl...................kp22/29-31/pp8
retuli82...........1.inssi..............................................kp 28/30-32/pp11

Haamuilleet ;):

Plussanneet :heart: :

Pudonneet :hug::
 
Mitäs kuuluu Retuli82? Taidat olla meistä pisimmällä piinailussa, mitäs oireita :whistle: ? Entäs PeePee77 ja Popsy? Teillähän on kiinnittymisajat käsillä, mitäs tuntemuksia ;) ?
Mä tulen täällä Kamillan ja Raitiksen kanssa vähän perässä, mutta mukana kuitenkin :wave:
Eilen pistettiin eka Menopur Clomien jälkeen ja aloitettiin vilttijumppa :saint: :LOL:

Nyt lähden tilaamaan nettiapteekista digiovistestejä, ellei joku tiiä saako jostain vielä halvemmalla? =)
 
Täällä ei ole oikeastaan mitään ihmeempiä tuntemuksia. Paitsi sellainen fiilis, että ei ole tärpännyt. Välillä ihan kuin alamahaa yrittäisi vähän jomotella, mutta tuo tuskin merkkaa mitään (voi olla ihan omia kuvitelmia tai jotain muita vatsajuttuja).
Oliskin jotain tuntemuksia ja oireita, mutta kun ei tunnu niin mitään! Pitäisikö kiinnitymisestä muuten tulla jotain tuntemuksia? Ja eikös sitä nyt pian pitäisi olla jotain raskausoireitakin, jos tärppi olisi käynyt?

Noloa, tässä tuntee jo itsensäkin ihan pimeeksi, kun toivoo epätoivoisesti kipeitä tissejä ja kaikenlaisia muita fyysisiä oireita.. ;)

 
Tiistai 13.11.2007

Tepsu.............,,2.inssi:............................................kp 8/29-/pp
Pupuvaimo.......tauko: Clomit,Menopur....................kp9/34/pp
Raitapaitainen 2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl..k10/31-/pp
Ilona G............2.inssi:Menopur...............................kp10/?/pp
Kamilla............1.inssi:Clomit, Pregnyl......................kp11/30-31/pp
Popsy..............?.inssi:Conal-f..................................kp19/? / pp7
Kati231...........?.inssi:puregon,Pregnyl,Luget,Metut.kp20/28-42/pp6 taria................3.inssi:Luget....................................kp21 /?/pp8
PeePee77.......2.inssi:puregon,Pregnyl...................kp22/29-31/pp8
retuli82...........1.inssi..............................................kp 28/30-32/pp11

Heippa taas, ja suuret kiitokset kaikille vastaanotosta. Ehtipä tuossa vierähtää useampi päivä ennen kuin tänne taas ehdin. Viikonloppu meni toisella paikkakunnalla vanhempien luona ja anoppilassa isänpäiväviikonlopun vuoksi.

Lisäsin tuohon listaan omat kiertopäiväni. Keskimäärin kierto lienee 29päivää, mutta saattaa se venyä 30-34 välillekin. Luomuna inssien avulla siis yritetään esikoista.

Tsemppiä Kurreliinille todella paljon! :hug: Sanat eivät lohduttane paljon, mutta voimia! Tuntuu todella epäoikeudenmukaiselta tämä maailman meininki välillä (=useinkin), mutta toivossa lienee hyvä elää vaikka se ei siltä erityisemmin tunnu..

Omassa navassa ei erityistä tässä vaiheessa. Tämän kierron eka ultra on siis torstaina ja katsellaan sitten taas eteenpäin. Itsellä jotenkin tunteet asian suhteen ehkä turhankin neutraaleja (tässä vaiheessa kiertoa). Piinailuaika raasti hermoja viime kierrossa niin paljon, että koetan itseasiassa järjellisesti olla ajattelematta koko asiaa. Tunnepuoli onkin sitten eri asia.. Meillä luultavimmin toka ja vika inssi sitten yrityksessä, yksityisen puolen lääkäri ehdotti kahden inssin jälkeen siirtymistä suoraan rankempiin hoitoihin eikä itsellämme kummallakaan taida riittää voimat vielä sinne. Luultavimmin laitetaan koko "projekti" jäihin sitten vähäksi aikaa, koska nyt tuntuu, ettei elämä muuta olekaan kuin "odottamisen odottamista".

Tsemppiä kaikille ja hermoja piinailijoille!
tepsu

 
Keskiviikko 14.11

Tepsu..............2.inssi:...........................................kp 9/29-/pp
Pupuvaimo.......tauko: Clomit,Menopur..................kp10/34/pp
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl..kp11/31-/pp
Ilona G............2.inssi:Menopur..............................kp11/?/pp
Kamilla............1.inssi:Clomit, Pregnyl.....................kp12/30-31/pp
Popsy............. ?.inssi:Conal-f.................................kp20/? / pp8
Kati231...........?.inssi:puregon,Pregnyl,Luget,Metut..kp21/28-42/pp7 taria................3.inssi:Luget....................................kp22 /?/pp9
PeePee77.......2.inssi:puregon,Pregnyl...................kp23/29-31/pp9
retuli82...........1.inssi..............................................kp 29/30-32/pp12

 
Täällä ei sen kummempia tuntemuksia... tai onhan noita, mutten uskalla niitä "oikeiksi oireiksi" luokitella :LOL:

Kahtena iltana on alaselkä rasittunu aika mukavasti, kun oon koiria lenkitelly. Outo pakotus, mulla kyllä on muutenkin noita selkäkipuiluja ollu että tiiä sitten! Tänä aamulla oli toinen sierain ihan tukossa, tukkoisuus mulla on kyllä muutenkin aika yleistä. Että tiiäppä sitten siitäkään!!

Mites muilla piinailijoilla?
 
Kurreliini: paljon voimia sinulle, tuntuu niin kovin pahalta puolestasi. :hug:

Itse vielä piinailen että pääsenkö inssiin tällä viikolla. Tulen sitten ilmoittelemaan kuinka kävi.

Hurjasti tsemppiä kaikille piinaileville!
 
Vitsi PeePee77, toihan kuulosti pelottavan lupaavalle!!! d =) b
Mä uskaltaudun jatkamaan "ominpäinlääkitystäni" menopureilla vielä 2 päivää :saint: .. alkaa olla jo vähän ovismainen olotila... :whistle:

Tsemppiä Ruusunen79, toivottavasti inssiaika napsahtaa!!
 
Melkein jo tekisi mieli PeePeetä onnitella!! Onhan se jo muutakin kuin kuvittelua jos kohdunnapukka on muuttanut väriään/turpeuttaan.

Retulille vielä hurjasti plussatuulia seuraaville päiville!! Ota plussa!! :)

Kamillalla huomenna ultra eikö vaan?? :wave:

(.) Eilen pistetty Puregonia 75IU, tänään ja huomenna 50IU ja huomenna aamusta ultraan.. Voi kun pääsis siihen inssiin jo perjantaina eikä tarvis ostaa uusia lääkkeitä! En nyt haluaisi laittaa 175euroa muutaman follin kasvu-millimetrin tähden. Se on kuitenkin 76% kuukausituloistani.. :D

Huomenna tiedän taas lisää.. Vähän on vaikeuksia istua taas etukumarassa. Nyt kauppaan...
 
Mites teillä muilla, joilla myös inssejä jo takana, on inssit menneet aiemmin? Itselläni sattui aikaslailla se eka ja hieman hirvittää tää toka. Se katetrin laitto ei kovin mutkattomasti mennyt. Huomenna siis kp10 ultraan.

Pupuvaimo, sullahan jo jännät paikat oviksen kanssa.

Täällä huomaa kiristyvän hermoja raastavan ilmapiirin tän asian suhteen. Oma pinna kireällä tän asian vuoksi ja töissäkään ei nyt niin kovin helppoa tällä hetkellä ole.. Miesparka. Tekis mieli rähjätä koko maailmalle.. :x
:headwall:
 
Peepeelle minäkin pidän peukut pystyssä. Eiköhän tuollaisissa kommenteissa jotakin perää ole... db

Tepsu, mulla on takana vasta 1 inssi ja se meni kyllä ihan hyvin ja kivuttomasti. Alkuun oli pieniä hankaluuksia saada katetri oikeaan kohtaan, mutta kun se saatiin, kaikki sujui tosi hyvin. Onnea sulle ultraan!
 
Huomenta!

Eilen oli ultra ja turhaan murehdin..! Vasemmalla puolella köllötteli iso (21x21) munis ja lääkäri määräs Pregnylin eiliselle, puolen yön aikaan pistin. Limis oli 9mm. Sekä vasemmalla että oikealla oli myös 6 ja 8 mm munikset, mut onneks yks iso. Ajoitus osui nappiin, lääkäri meinas et sen puolesta ei tarvi murehtia. Huomenna sit aamu yhdeksältä simpat pesuun ja puolelta päivin inssi =) Toivotaan nyt et simpat olis hyväs iskus ja vilkkaalla tuulella :whistle:
Lääkäri kertoi, et hiljattain hänellä oli potilas, joka oli inssis raskautunut miljoonalla simpalla! Vähimmäismäärä pesun jälkeen ku pitäis olla kaksi miljoonaa. Et toivo elää, jos sais edes sen miljoonan simppa-armeijan kokoon niin olis mahiksia...
Kysyin, et onko mun munasarjat hänen mielestään PCO-rakenteiset ja lekuri vastas et ei oo. Mulla kaikki suht ok, pientä ovishäikkää lähinnä. Vika meillä on enemmänkin miehessä.

PeePee77, kuulostaa kyllä pelottavan lupaavalta! Wau, taitaa olla eka plussa tulossa tähän pinoon! Toivotaan ainakin kovasti!!!!

Raitapaitainen, mitäs ultrassa sanottiin? Koska inssi?
 

Yhteistyössä