Marraskuun inssipiinailijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeePee77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terve! Inssi meni eilen oikein hyvin. Turhaan jännitin koko juttua. Jotenkin luulin, että se olisi ollut isompikin operaatio. Eilen illalla vatsa tuntui hieman turvonneelta, mutta ei sen kummempaa. Toistaiseksi ei oo varsinaisia oireitakaan ollut. Ennen inssiä mulle tehtiin ultra ja siellä näkyi, että noista 3 follista 2:sta oli tullut sellaiset litteämmän malliset eli niistä mitä ilmeisemmin munasolu oli irronnut/irtoamassa. Toivotaan nyt tässä vaiheessa edes yhden hedelmöittymistä.

Mulla on muuten menossa nyt kp 15/28-42 epäsäännöllisessä kierrossani. pp taitaa siten olla vasta 1.

Juu ykkönen on pp jos inssi oli eilen. =)

Mä kans jännitin sitä inssiä ja olin jopa vähän pettynyt, että "tässäkö se nyt oli??"

Ai niin Kamilla.. Mulla on siis yhteensä 2-3 ultraa ennen inssiä, joista eka ens maanantaina.

Clomien sivuvaikutuksista.. Mulle tulee kuumia aaltoja ja munasarjojen juilintaa.

Mua tappeluttaa!!! Tekis mieli vetää läpi kunnon perheriita. Kaikki ärsyttää.. Tekis oikein mieli huutaa miehelle kaikki asiat päin naamaa mitkä ärsyttää.. Mä en koskaan siis oikeasti huuda/suutu/tappele. Joskus kai pitäisi. Näin minulle sanoi psykologi, jonka kanssa kävin juttelemassa. :'( :x :headwall: :kieh: :ashamed: :'(

Oon päässyt suhteellisen helpolla noitten clomien kans. En oo huomannu kuumotusta/kuumia aaltoja enkä oikein tiedä noista univaikeuksistakaan kun niitä pakkaa olla muutenkin, teen vuorotyötä, iltaa ja yötä. Ainut oire on nippailut/polton tunne munasarjoissa, nyt tässä kierrossa niitäkin vähänlaisesti. Sen takia pelkäänkin et riittääköhän toi annostus, mut en tohdi sitä itseksenikään lähtee nostamaan :p Sen näkee sit ens keskiviikon ultrassa.

Raitapaitainen, ai sulle tehdään niin monta ultraa?! Oot Väestöliitossa hoidos, eikös? Mitä siellä maksaa ultrat? Mä käyn Lääkäritalolla ultraamas ja siellä on ainakin tyyristä, n.75?/kerta :kieh:
Hih, vai tappeluttaa sua B) Ukkoparkas tuntee hormonimyrskyt nahoissaan..! No, välillä on hyvä päästää höyryjä pihalle!

Tsemppiä kaikille piinailijoille, perässä tullaan kamut! :wave:

Heippa kaikille,
varovaisen uskaliaasti liittyisin myös teidän seuraanne piinailemaan. Olen taustaillut jo pidemmän aikaan, mutta nyt ajattelin (=uskalsin) liittyä mukaan.

Taustasta sen verran, että lapsettomuutta (kaamea nähdä toi itse kirjoitettuna :'( ) on takana nyt 2,5vuotta, yksi epäonnistunut inssi takana ja nyt on menossa kp3, seuraavaa inssiä varten ultra varattuna viikon päähän torstaille, jolloin siis kp10. Ns luomuna ollaan yritetty, tähän asti ainakin. Vikaa jonkin verran löytynyt miehen simpoista.

Jotenkin yhdyn Raitapaitaisen ja PeePeen tunteisiin tiuskimisen halusta. Olo on vaihdellut äärilaidasta toiseen. Ja ärsyttää pieninkin asia.. On tää vaan välillä niiiin raskasta, etten arvannutkaan. Ennen näiden hoitojen aloittamista ihmettelin, että mikä tässä voi niin rankkaa olla, mutta tosiaan tämä jatkuva "odottamisen odottaminen" syö kyllä naista, ja myös tuota miestä..

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille myös minun puolestani.
-tepsu

Sulla ei ole mitään lääkitystä käytössä vaan ihan luomukierron inssi? Esikoisesta haaveilet?

Mun/meidän ongelma tuossa tappelemisessa on se, että meillä ei huudeta, ei solvata, ei riehuta jne.. Meidän tappelu saattaa olla ihan normaalilla äänellä sanottu "sä et ymmärrä mua". Ja se on siinä. Äsken sanoin tuon lauseen ja sitten menin saunaan yksin. Kun tulin pois niin riita oli ohi. Tämmöstä vähän hassua riitelyä meillä.. :/

Tervetuloa mukaan tepsu! Meilläkin takana lapsettomuutta melkein saman verran kuin teillä... ja nyt hoitojen alettua tuntuu kaikki vaan yhdeltä helkutin odotukselta. |O

Meillä harvemmin riidellään, mutta sitten kun riidellään niin on melua. Ukko tahtoo olla tommonen tulikeppi, itse vähän rauhallisempi versio! Mutta tappelu puhdistaa ilmaa :) Onneksi kuitenkin tämä lapsettomuus ei ainakaan vielä ole aiheuttanu kitkaa meidän välille... yhteistä taivalta jo reilu 11 vuotta takana vaikka nuoria ollaan =)

Täällä sitä ollaan reippaana töissä :whistle: ..tuntia ennen että pääsen livahtamaan iltapäivästä aikaisemmin kotiin :wave:

Tuosta äkkäilystä; onhan se nyt ihan selvää, että tekee mieli äkämystyä ja purkaa pahaa oloa/turhautumista. Tottahan on, ettei miehet kuitenkaan täysin ymmärrä, mille tällainen tilanne naisesta tuntuu. Miehiltä ei voi edes olettaa sitä, eihän mekään tiedetä miltä miehistä tuntuu isäksi tuleminen, ihastuminen ym. tunnepuolen seikat =)

Eläköön se pieni ero :heart: :p

...että rauhallisesti vaan, kyllä nämä ajan kanssa selviää, eikös!!!
d =) b

Huomenta!
Onpa jännä huomata, että kiukkuilua ja "riidanhalua" on laajemminkin liikkeellä ;) Meikäläinen on nyt pari päivää ollut ihan kireenä, kaikki ärsyttää ja tekis tosiaan mieli pistää pystyyn kunnon perheriita.. Ehkäpä se on osittain hormonien syytä, mutta kyllähän myös tää kokonaistilanne jäytää taustalla. Tuntuu, että alkaa olemaan tästä koko hommasta aika kovat paineet, jotka ihan tiedostamatta vaikuttaa taustalla. Vaikka sinänsä helpottaa kun asian eteen tehdään konkreettisesti jotain on tämä silti rankkaa. Uskon, että nämä asiat on naiselle kuitenkin jollain tavalla rankempia kuin miehelle, vaikka mies onkin ihan yhtä mukana hommassa ja ymmärtää, ei kuitenkaan täysin "ymmärrä". Ymmärrättekö? :)
Näin naisena kun sitä ei pääse tätä tilannetta yhtään "pakoon", vaan sitä on näiden tunteidensa/ajatustensa ja oireidensa vanki. Ei auta vaikka mitä tekisi ja minne menisi, ne tulee mukana.

Meillä siis menossa toka inssi, joka tod.näk. myös toka vika, jos lisää tarttee tehdä. Ei saisi stressata ja ottaa paineita, mutta minkäs teet. Tää varmaan menee niin, että paineet kasvaa kerta kerralta, oli ne yrityskerrat sitten hoidollisia tai luomuja, ja epätoivo kasvaa. On tää niin rankkaa ja epäreilua, välillä on niin täysi epätoivoinen paniikki päällä, että pitäisi varmaan oikeasti mennä metsään huutamaan suurimmat paineet ulos, jos se vaikka helpottaisi!

Hui, tulipas tilitystä heti aamuun, koittakaa kestää! Jotenkin nyt kun inssi on tehty, tuntee vaihtelee laidasta laitaan, asian eteen kun ei enää tässä kierrossa voi oikein vaikuttaa, vain odottaa. Välillä uskoo, että nyt onnistutaan ja välillä sitten ei. Tämä päivä taitaa olla enemmän toi jälkimmäinen ;) En mä siis normaalisti näin valittaja ole! =)

Eilen oikein avasin punkkupullon. Eikös sitä suositella lasillisen verran nautittavaksi oviksen jälkeen, auttaisi ilmeisesti mahdollisesti kiinnittymisessä? No, kireitä hermoja se varmaan ainakin saattaa löysätä, jos ei muuta ;)

Meneillään siis kp 15/pp3, eikä mitään ihmeempiä tuntemuksia toistaiseksi. Mites teillä muilla menee? Toivottavasti perjantai on lähtenyt käyntiin positiivisemmissa tunnelmissa kuin täällä :D

Minä en jaksa enää :'( eka seuranta ja siellä on vaan yksi pieni folli :'( :'( :'( vaikka olen ollut tupla-annoksella Menopur 150 iu. Nyt annos nostettiin 225iu seuraavaksi 3 paivaksi. Maanantaina uusi seuranta. Siellä oli yksi alle 10mm folli, yksi 11mm folli ja yksi täysin mini mikä tuskin kasvaa yhtään. Olin niin rukoillut 2-3 follia irrotettaviksi. Nyt olen aivan raatona tuskasta ja pettymyksestä :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Nöyrimmät anteeksipyyntöni mustasta huumorista "miten äitinne ovat suhtautuneet.."-ketjussa. Onneksi te "oman pinon väki" jo vähän tunnette minua ja tiedätte, että tämä lapsettomuus on mulle ihan yhtä herkkä asia kuin muillekin. :wave:

Nyt öitä... |O

Hih, ei oo mitään anteeksipyydettävää! Toi on ihan totta et ihmiset kuvittelee ties mitä kun eivät tiedä esim. koeputkihedelmöityksestä mitään. Ja täytyy kyllä sanoa, etten minäkään biologiasta juuri mitään ymmärrä mutta opin koko ajan lisää B) Vasta kun tämä lapsettomuusasia on tullut omalle kohdalle, niin olen tutustunut ja oppinut naisen ja miehen anatomiasta ja kuinka hedelmöitys tapahtuu (tai pitäisi tapahtua :headwall: ).
Mitäs muille pinolaisille kuuluu, hiljaista tuntuu olevan..

Launtai 10.11.

Tepsu.............2.inssi:...............................................kp 5/?/pp
Pupuvaimo.......tauko: Clomit,Menopur.........................kp6/33/pp
Raitapaitainen 2.inssi: Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl..kp7/30-/pp
Ilona G............2.inssi: Menopur................................kp7/?/pp
Kamilla............1.inssi: Clomit....................................kp8/30-31/pp
Kati231...........?.inssi: Pregnyl,Luget,Metut..............kp17/28-42/pp3
Popsy.............?.inssi: Conal-f...................................kp16/? / pp4
PeePee77.......2.inssi: Puregon,Pregnyl...................kp19/29-31/pp5
taria...............3.inssi:Luget..................................kp18 /?/pp5
retuli82..........1.inssi............................................kp 25/30-32/pp8

Haamuilleet ;) :

Plussanneet :heart: :

Pudonneet :hug:

Olipas makoisat unet. Isäntä lähti jo aamutuimaan jänismetsälle, mä autuaana jäin koirien kaa koisailee... Onko piinailijoilla oireita? Täällä ei kyllä oikeestaan ole sen kummempia, taitaa vain olla omia piinailun tuotoksia...

Ilona, jospa tuo annoksen nosto sais ne follit kasvamaan :hug:

Ilona G: :hug: Älä kuitenkaan vielä heitä toivoa, kyllä ne voi siitä vielä kasvaa, pidetään peukut pystyssä sen puolesta!

Tepsu: Tervetuloa piinailemaan kanssamme! Yhdessä on aina mukavampi jännittää.

Mulla menossa pp5 ja mielialat raskautumisen suhteen heittää koko ajan häränpyllyä, vaikka loppujen lopuksi olotila on vielä aika tyyni. Viikon päästä on jo varmaan toisenlaiset tunnelmat. On tää odottaminen vaan niin tätä :headwall:

Jotenkin tuntuu, että mun elimistö on huijannut mua, yleensä oviksen jälkeen on tissikipuilua, mutta nyt ei ole ollut yhtään. Mutta kai se ovis sitten on tapahtunut, kun testi näytti plussaa ja ultrassa näkyi kypsä munasolu, joka ei kuitenkaan ollut vielä irronnut. Miten sitä rupeaakin päässä pyörimään kaikenlaisia kummia ajatuksia.

Koettakaahan pitää mielialat korkealla, hyvää viikonloppua kaikille!

:wave:

PeePee, mullakin tuo valkovuoto on aikas runsasta. Välillä jopa ihan valkeeta/kokkareista... välillä outoja tuntemuksia vatsassa, mutta niitä nyt on ollu muulloinkin kun oikein itseään on tarkkaillu :laugh:

Mutta mukavia lauantain jatkoja, nyt syömään lohta ja valkosipulipottuja! Sitten kavereitten luo saunomaan =)

Launtai 10.11.

Tepsu.............2.inssi:...............................................kp 5/?/pp
Pupuvaimo.......tauko: Clomit,Menopur.........................kp6/33/pp
Raitapaitainen 2.inssi: Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl..kp7/30-/pp
Ilona G............2.inssi: Menopur................................kp7/?/pp
Kamilla............1.inssi: Clomit....................................kp8/30-31/pp
Kati231........1.inssi: Puregon,Pregnyl,Luget,Metut.......kp17/28-42/pp3
Popsy.............?.inssi: Conal-f...................................kp16/? / pp4
PeePee77.......2.inssi: Puregon,Pregnyl...................kp19/29-31/pp5
taria...............3.inssi:Luget..................................kp18 /?/pp5
retuli82..........1.inssi............................................kp 25/30-32/pp8

Haamuilleet :

Plussanneet :

Pudonneet:

Päivitinpä omalle kohdalleni vähän tietoja tuohon listaamme.

IlonaG, mulla on kans edellisessä kierrossa se tilanne, etteivät follit meinanneet millään kasvaa, joten Puregonia pistelin muhkeat 14 vrk. Tässä kierrossa sitten, kun annostusta nostettiin, niin tilanne muuttui päinvastaiseksi eli 3 kunnon kokoista follia kehittyi. On tää kroppa vaan niin ihmeellinen paikka...

Retuli, mulla ei oo oikeastaan ollut inssin jälkeen yhtään mitään merkittäviä oireita. Tai inssipäivänä ke ja sitten to välillä tossa vasemmalla puolella oli sellaista nippailua, mutta en todellakaan tiedä, mistä sekin sitten johtuu. Mulla ainakin usein on ollut edellisissä kierrossa sama homma eli ovulaation jälkeen surkastunut keltarauhanen siellä jomottelee, kun hedelmöittymistä ei ole tapahtunut. Toivottavasti nyt ei ole siitä kyse. Nyt nekin oireet tosin ovat loppuneet kuin seinään :headwall: .

Kyselisinkin tässä teiltä muilta -> pitäisikö inssin jälkeen olla jonkinlaista oireilua???

Mukavaa lauantai-illan jatkoa :wave:

Mua täällä jotenkin jänskättää tuleva viikko... :whistle:
Keskiviikon ultra on eka jännittävä, et onko munikset kasvanu näin pienellä annostuksella ja jos on niin sit inssi-päivä pe tai la on vielä stressaavampi! :kieh: Mitä jos simpat ei riitäkään, niitä pitäis vissiin pesun jälkeen olla vähintään 2 miljoonaa.... Ärsyttävä lääkäri pääsee sanomaan, et "mitä minä sanoin, koeputki on teille ainut vaihtoehto!". Kauheeta, jos mut passitetaankin kotiin, "siittiömäärä jäi liian alhaiseksi, inseminaatiota on turha tehdä." :o
Aika hajalla varmaan olisin, jos näin kävis. Aikamoinen itsensä kokoaminen IVF/ICSI varten......

Olen tässä ahkerasti seuraillut teidän tapahtumia ja jännäilen innoissaan teidän puolesta :) Nyt jälkeenpäin kun ajattelee niin siitä piinailusta ei todellakaan pysty nauttimaan, joten teen sen nyt teidän välityksellä :laugh: Itse siis plussasin toisen inseminaation jälkeen 5.11, joten alkuvaiheessa ollaan. Aika ultraan raskauden tarkistukseen on 21.11 eli jännittämistä riittää, täytyy vain pitää ajatukset kurissa ja nuhteessa ettei menisi hysterian puolelle.

Noista oireista sen verran, että se runsas valkovuoto oli ainakin minun kohdalla varma merkki ja sitä riittää vieläkin. rinnat oli kipeät melkein heti inssin jälkeen, mutta niin ne oli eka inssinkin jälkeen, nyt vaan kipu ei loppunut vaan muutui erilaiseksi. Huimaus ja epämielyttävä/etova olo, makeaa ei tee mieli?(elän yleensä makealla). Sen verran oli toka inssi-kerta erilainen, et inssin jälkeen alavatsa oli kipeä ja koko iltana ei haluttanut pahemmin liikkua, ei puhettakaan että olisi lenkille lähtenyt. Ei sillä mahalla olisi muuten pystynyt töihin menemään. Itse toimitus ei kuitenkaan tuntunut missään. Eka kerralla ei ollut mitään kipuja jälkeenpäin, tosin saattoihan se olla ovulaatiokipuja. Yleensäkään ei niitä oireita halunnut/uskaltanut uskoa todeksi, vaikka näin jälkeenpäin nehän olivat aivan selvät oireet :laugh:
Joten kaikki te valkovuodon kanssa painivat: hyvällä mallilla taitaa olla :D

Ilona G sinulle :hug: ja tsemppiä huomiseen, kyllä ne on siellä kasvaneet sehän oli kp5 kun oli se eka seuranta?

Plussatuulia kaikille piinailijoille!

t. mmm

Kamilla: Tampereella olis se sun inssi eikö? Mä just mietin, että meillä taitaa kans osua lauantaille.. Nythän meitä on jo kaksi niin niittenkin kannattaa tulla lauantaina töihin!! :D

Tää on vähän niinkuin joku naistenilta. "Kerää oma inssiporukka ja varatkaa ryhmällenne yhteinen inssipäivä.." B)

Jos saadaan päättää kumpi lääkäri otetaan niin otetaan mun lääkäri. Se on ihan HUIPPUkiva!
En muista olenko kertonut mutta viimeksi inssiä valmistelleessaan hän laukaisi jännitystä kertomalla muista "hoitovaihtoehdoista".. Jos heistä ei ole apua niin sitten kannattaa mennä Ikaalisten kylpylään koska ne mainostaa, että "Teemme uusia ihmisiä!" :laugh: :laugh:

PC eli personal cardo = Latinalais-englantilainen käännös sanoista "oma napa": Täällä olo vähän vaihteleva.. Clomeja nyt 7pv takana ja kiertopäivä 8. Ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia, ihan kuin munikset ei kasvaiskaan. Kun ei vaan joku ennenaikainen ovis olisi tulossa kun tekis vähän väliä mieli makuuhuoneen puolelle.. Huomenna ultraan! =)

Joo, kimppainssiin vaan! :laugh:

Me tehdään tää inssi, jos sitä voidaan edes tehdä,kotipaikkakunnalla, kun se onnistuu tehdä täälläkin.
Alunperinhän mentiin Tampereen Väestöliittoon, koska oma lääkäri täällä Pohjanmaalla passitti meidät suoraan koeputkijonoon. Se meinas ettei inssiä kannata edes kokeilla miehen huonojen simppojen takia!
Tampereella olivat sit eri mieltä ja meinasivat et kyl inssiä kantsii kokeilla. Kaks eri simppanäytettä oli niin ristiriidassa toistensa kans, oli iso ero.
Nyt oon sit menos samalle lääkärille keskiviikkona ultraan, jolla kävin ennen Tampereen reissua. Saapi nähdä mitä se tuumaa, onko iloinen jälleennäkeminen, heh heh.... B)
Jos/kun joudutaan IVF/ICSI, niin sit jatkamme hoitoa Väestöliitossa. Tää inssi/inssit hoidetaan täällä kotipaikkakunnalla, ei tarvi turhaan ajella Tampereelle, kun ne voi täälläkin hoitaa.

Mulla on samat fiilikset ku Raitiksellakin, epäilen et kasvaako munikset ollenkaan, ku ei tunnu missään. Unettomuus on kyllä vaivoitellu pari viime yötä, oon valvonu sängys aamuyöhön, ku on muka ollu niin pirteä olo!

Lisäsin ton Pregnylin omaan kohtaan!

Sunnuntai 11.11.

Tepsu.............2.inssi:...............................................kp 6/?/pp
Pupuvaimo.......tauko: Clomit,Menopur.........................kp7/33/pp
Raitapaitainen 2.inssi: Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl..kp8/30-/pp
Ilona G............2.inssi: Menopur................................kp8/?/pp
Kamilla............1.inssi: Clomit, Pregnyl........................kp9/30-31/pp
Popsy.............?.inssi: Conal-f...................................kp17/? / pp5
Kati231...........?.inssi: Puregon,Pregnyl,Luget,Metut.kp18/28-42/pp4 taria...............3.inssi:Luget..................................kp19 /?/pp6
PeePee77.......2.inssi: Puregon,Pregnyl...................kp20/29-31/pp6
retuli82..........1.inssi............................................kp 26/30-32/pp9

Haamuilleet ;):

Pudonneet :hug:: [/quote]

Maanatai 12.11.

Tepsu.............2.inssi:...............................................kp 7/?/pp
Pupuvaimo.......tauko: Clomit,Menopur.........................kp8/33/pp
Raitapaitainen 2.inssi: Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl..kp9/30-/pp
Ilona G............2.inssi: Menopur................................kp9/?/pp
Kamilla............1.inssi: Clomit, Pregnyl........................kp10/30-31/pp
Popsy.............?.inssi: Conal-f...................................kp18/? / pp6
Kati231...........?.inssi: Puregon,Pregnyl,Luget,Metut.kp19/28-42/pp5 taria...............3.inssi:Luget..................................kp20 /?/pp7
PeePee77.......2.inssi: Puregon,Pregnyl...................kp21/29-31/pp7
retuli82..........1.inssi............................................kp 27/30-32/pp10

Haamuilleet ;):

Pudonneet :hug::

Eilen illalla oli kummallinen pahoinvointikohtaus, olin just menossa autoon ja tuli kamalan huono-olo, piti ihan nieleskellä ettei oksennus tule (kesti alle minuutin). Mutta epäilen, että se johtui vain liian monesta kahvikupposesta, kun oltiin just käyty kahdessa paikassa isänpäivä-kaffeilla ja kunnon ruokaa en ollu syönykkään... Tänään taas semmonen fiilis, että en usko tärpin käyneen. Blääh :/ . Testit odottas kaapissa, mutta en haluais testata, kun negahan sieltä tulee. Jos sitten loppuvkosta.

Muille piristävämpää alkuviikkoa =)

Oli pakko tulla tänne puolelle kertomaan omasta tilanteessa, kun mukana on ltuttuja okakuun pinon piinailijoita, jotka varmaan muistavat minut. Mullä oli tänään eka ultra, ja huonoja uutisia tuli. :'( :'(

Sieltä löytyi tuulimuna ja nyt on edessä raskaudenkeskeytys. :'( Tällä hetkellä tuntuu aika valtavan pahalta ja epätoivoiselta vaikka kuinka olin tähänkin koittanut henkisesti varautua, mutta kaipa tästä vielä piristytään. Eli muutaman kierron päästä palaan varmaan piinailemaan teiän kanssa, kun meidän seuraava inssi on ajankohtainen.

Tsemppiä kaikille täällä ja plussatuulia! :heart:

Kurreliini

Voi itku Kurreliini..!! |O Tää on niin epäoikeudenmukaista, kun vihdoin tulee plussa niin sit käy näin :kieh: Koita jaksella siellä, varmasti on synkät fiilikset, muista et täällä on moni hengessä mukana :hug:
Muistan sut kyllä lokakuun pinosta, taustailin ja kommentoinkin teidän juttuja vaikka itse en vielä piinaillutkaan. Iloitsin niin, ku tuli plussa.. Tuntuu niin hienolta kun joku onnistuu ja antaa itsellekin toivoa..

Ainut positiivinen puoli tässä on se et toi todistaa et ainakin hedelmöittyminen ja kiinnittyminen tapahtuu teillä, toivotaan et tää jää viimeiseksi tuulimunaksi ja ens inssistä tulis uus plussa!
En oikein tiedä kuinka lohduttaisin sua, mikään ei varmaan auta täs tilanteessa.. :hug:
Koita jaksella...!! :heart:

Yhteistyössä