MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

kultakimpale2 lisään sut listaan sitten kun haluat. Muistat vain ilmoittaa tiedot selkeästi punaisella värillä ;)

Se olis perjantai ja eilen mua odotti kotona maailman onnellisin mies. Heti kun olin soittanut tulokset pompulasta niin kotona odotti valkoisia ruusuja ja suklaata. On mulla ihana poikaystävä :heart:

Micaela + pompula 6+0 *POKS* :heart:
 
Moikka kaikille!
Viimeks täällä Kaksplussan sivuilla melkein 10v sitten... Eilen tein positiivisen testin :) Mies ei vielä tiedä, raskaus on kieltämätttä mysteeri (ei olla yritetty ja kondomia on käytetty...) Jännää, mutta ihanaa!!!
Onnea meille kaikille! <3
Elikäs mulla näin:
17.11.2012/Kasvimaa/kolmatta odotan/TYKS
 
  • Tykkää
Reactions: Micaela
Heippa! Tein eilen cb:n digitestin ja yllätyksekseni tulos oli raskaana 2-3. Vähän arvoitus, että mikä lasketuksi ajaksi tulee, kun kuukautiset todella epäsäännölliset olleet vielä edellisen synnytyksen jälkeen ja imetänkin vielä 1,5v esikoista. Mutta 7-11.11 epäilisin? Mut sais lisätä listaan, mutta en osaa laittaa tietoja punaisella :( . Kauhea täpinä päällä, kun haluaisi jo kertoa kaikille, mutta toisaalta ei uskalla. Tuttavaperheessä oli juuri kolme keskenmenoa peräkkäin, joten usko siihen että tämä toinenkin raskaus voisi mennä normaalisti loppuun on välillä hukassa. Minulla vielä "lapsettomuustuomio" taustalla ja ihan luomuraskaus. Mutta siis, uskottava se kai on, että paksuna tässä ollaan. Oireina

-kamala palelu + lämmöt koholla
-närästävä/ällöttävä olo
-menkkamainen jomotus
-tisseissä outo olo
-ei tee mieli syödä, mutta koko ajan nälättää kuitenkin

Koitan nyt kuitenkin osaisinko tehdä sen päivityspyynnön:

x2 ? / 7-11.11? / Satks
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Micaela
Heips! Uusi ilmoittautuu! Toissa päivänä testasin haalean, eilen tummemman viivan.
Vielä polttelisi digitesti viikkonäytöllä kaapissa, täytyy se tehdä tässä joku päivä...

Ennestään kaksi lasta, isoja jo, toinen eskarissa, toinen kakkosella! Sysyllä, jolloin tää
"iltatähti-projekti" alkoi, raskauduin ekasta kierrosta, mutta sain
keskenmenon (huomattiin vkolla 9). Sen vuoksi kyllä vähän jännitää kun tietää ettei välttämättä kaikki mene
ihan nappiin. Mutta parasta toivotaan!

Nelli/kolmas/17.11/Tyks
 
Viimeksi muokattu:
Hei, kukas täällä päivittää tuota listaa..? Mua ei ole vieläkään siellä : /
ELi saa laittaa pikkupampula/toinen/1.11.

Voipi olla että la menee jo lokakuulle, mutta mieluummin täällä kirjoittelen kuin lokakuisten ketjussa, joka jo niin pitkä :D

Mulla on tänään ollut aivan karmea olo taas! Oksettaa ja tärisyttää,aivan kuin olisi jokin mahatauti tulossa. Mutta eiköhän se tästä siunatusta tilasta johtune ;)

Kertomisesta me ollaan kerrottu jo mun vanhemmille sekä miehen vanhemmille. Muille luultavasti myöhemmin vasta.

pikkupampula ja papunen 6+3 (luultavasti :) )
 
Onnea Micaela hienoista ultrakuulumisista! =)

Tervetuloa uusille!

Tänään ollut hiukan etovaa oloa ja eilen taas nippaili mahassakin. Ihanaa, että edes jotain pieniä oireita. Vielä 1,5 viikkoa piinailua varhaisultraan...

idylli 5+5
 
Nelli ja Kasvimaa on kummatkin sitten samana päivänä samassa sairalassa puskemassa ihanuutta maailmaan :LOL: Teillä on ihan samanlaiset tiedot, hihi!

Täällä etova olo puskee pahasti päälle. Nytkin vaan makaan sohvalla ja voivottelen kun olo on herkkä :D Oksua odotellessa, vielä ei oo tullut!

Micaela 6+0
 
Meikä ilmottautuu pois tästä poppoosta. Käväisin tänään ultrassa lääkärin lähetteellä ja kohdussa ei näy merkkejä raskaudesta. Nyt jäädään odottelemaan onko kyseessä kohdunulkoinen vai km. Tsemppiä teille ja iloista odotusaikaa :)
 
HJ
Pescolle voimia ja tsemiä jatkoon.

HK3, meillä kun on samat viikot menossa, niin kysysin mitä kaikkee "oireita" sul on tässä vaiheessa? Tietysti on vähä eri ku mulla on vasta eka (ei tosin eka raskaus) mut tuntus vähä et ei ole niinkää viel mitää erityisii oireita. Tuntuu et "oireet" on vaa pään sisällä ku heti ku tein testin ni aloin muka huomaa vatsan turvotusta.. Se ei kyl oo pään sisällä et vatsaa on vihlonu ja nipistelly nää 3 päivää mitä oon "tienny" olevani raskaana.. inhottavaa lisäjännitystä tekee ku edellisessä raskaudessa juurikin sillä alko, sit vatsakivut vaan paheni ja lopulta tuli verta sit reilummi vessakäynnillä.. :( Ja ikävästi yhden päivän sisällä suuret tunteiden heittelyt kun aamulla olin saanu labratulokset HCG-arvosta, et kyllä, olet raskaana ja illalla sit tapahtu toi..
Mutta nyt paremmalla onnella ja toivolla. Pitkät on nämä viikot odottaa sitä ekaa ultraa.. siihen en olekaan vielä koskaan ehtiny..

HJ 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet! :wave:

Pesco :hug: Voi ei! Jaksamisia!

Täällä etova olo lisääntyny ja mahaa edelleen polttelee..huh..sitä saa mitä tilaa! :LOL: Toivoin kunnon oireita ja niitä oon sit saanu.. :) Vaikka kyllä pelottaa välillä, et onko näitä oireita liikaakin, et onko jokin vialla..mut mut..nyt koitetaan ajatella positiivisesti!

Nellielli 5+5
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
HK3
HJ, ainoot oireet on veskissä ravaaminen, huimaus, repäisykivut, pienet jomotukset alavatsalla, boobsit kasvo niin, että ite sen jopa huomas...hmmm..mitäs muuta. Olot ovat pysyneet vielä hyvinä, mutta eiköhän ne sieltä tule (ehkä), koska aiemmissa oksentaminen/yökkiminen alkoi siinä rv6 tienoilla.

Keskenmenneessä itellä vihloi muutamia kertoja, kunnes alkoi haalea vuoto joka voimistui parin päivän aikana, kunnes vuoti pois.

Ite odottelen vielä vajaa kolme viikkoa, että pääsee kurkkaamaan mitä tyypille kuuluu...mikäli sikäli kaikki menee hyvin :) Toivotaan, että säkin pääset nyt sinne asti ja pieni syrän lyö vahvasti :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: HJ
pesco voimia sinulle todella paljon! <3


Tutut tuntemukset ollut tänä iltana.. jomottaa nivusia.. esikoisessa oli sama mutta jo ennen plussaa. Koko ajan on vessahätä ja väsyttää aikalailla.. maanataina varaan varhais ultraan ajan n. rv7+2 vaikka.. ja jos kaikki hyvin ja siellä joku on niin mennään viellä 9+ toisen kerrankin.. sit vasta soitan neuvolaan.
Keskenmenojen takia stressaan ja pelkään niin paljon että helpottaa omaa oloa että tiedän kaiken olevan hyvin. <3 Viimeksi lääkäri oli niin mukava että saatiin toinen ultra vähän halvemmalla.. ajattelin hänelle varata taas ajan. :)
 
Voi ei pesco, voimia jatkoon :)

Kova on väsymys ja tissit on kipeät, ja etookin. Ja silti mietin että onkohan nämä nyt oikeita oireita vaan kuvittelenko vaan kaiken... Ärsyttävää :(
19.3. olisi neuvola ja siellä vissiin päätetään sitten se eka ultra.
Kauheeta mennä neuvolaan jos vaikka en olekaan raskaana. Jos olen vaan kuvitellut kaiken.. Ärh.

Henna-Riikka75 + kuhmu 6+3
 
Huomenta!

Täällä paha olo jatkuu ja heti aamusta piti juosta jääkaapille syömään ananasta, muuten olis kyllä yläkautta tullut. Kyl mäkin stressaan tätä tosi paljon, joka kerta kun käy vessassa niin tarkistaa onko tullut verta.. :ashamed: Ei osaa yhtään nauttia tästä, mutta se mikä itseä naurattaa ja lohduttaa on se, että näki pompulan sydämen sykkeen :heart:

Toisen ultran varasin 8+3 päivälle niin sitten näkee onko kehitystä tapahtunut :)

Micaela + pompula 6+1
 
pescolle jaksamista :hug:

tervetuloa uusille!

Mä oon ollut niin väsy ja pahoinvoiva että en ole edes jaksanut tietokoneella käydä. Oksentanut en ole, mutta koko ajan on ihan KAMALAN huono olo. Ja tekis mieli vaan nukkua KOKO ajan. Mutta tuo vauva pitää huolen että äiti ei nuku, ei päivällä eikä yöllä..Oon jo parina päivinä mittinyt olikohan tässä mitään järkeä tehdä näin lyhyellä ikäerolla, mut jospa noista pikkuisista ois joskus toisille seuraa :D Isoin lapsi kattelee mua vähä oudosta, varmaan muistissa on vielä edellinen mun raskaus kun vaan makasin sohvalla ja yökin. Varmaan arvaa jo jotain, ei vaan sano :D

Micaelalle onnea hyvistä ultrakuulumisista!
 
Voihan turvotus tänä aamuna heräsin niin älyttömään turvotukseen ja on sitä edelleenkin. Onko kellään muulla turvotusta? Muita oireita ei sitten olekaan paitsi väsymys (mutta sitä nyt voi olla ihan muutenkin)

ipna 5+3
 

Yhteistyössä